pestventje
Cool Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er al wat bekend over de komende weekaanbiedingen?
Zijn er trouwens geen pre-workout samples meer? Ik zie alleen nog de whey keuze-optie.

Net binnen, vanavond testen, ben benieuwd. Hij ruikt iig lekker
[afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()
Laat het maar weten!Had voor ik weg ging thuis een briefje op de deur geplakt, en toen ik thuis kwam stond de B&F doos keurig in de schuurBestelling klopte perfect en aan de opmerkingen is ook gedacht. Helemaal top weer hoor! Strax de Animal Pump sample proberen. Thx mannen!
en de bestelling natuurlijk
Deze was heel even op. Omdat het soortgelijke producten en ik het belangrijk vond dat je direct je bestelling kreeg heb ik er de 5 euro duurdere ZMA van Now Foods bijgedaan.
-Leon

Moet ik het hele zakje met de 9 pillen innemen van de Animal Pump?

gaan jullie binnenkort ook de populaire mutant pump verkopen?
[Link niet meer beschikbaar]
en hoe zit het met solid van bpi sports?
Bedankt.
B&F, had micellar casein besteld en lean gain 5kg alleen van die lean gain heb ik geen 5kg ontvangen maar 2.5kg. Ref. nummer: 265749. Smaak: CHOCOLADE. Hoe lossen we dit op?

Bedankt.
Wat ben ik een slechte pillen slikker.. heb ze er allemaal in zitten nu(op een redelijk nuchtere maag) Als ik tegen 16:00 ga trainen moet het goed zijn toch?

Door het direct voor jou in orde te maken. Zal het even controleren hier en dan de extra 2.5 verzenden.
-Leon

Klinkt goed Leon. Klok net wat Leangain choco naar binnen. Zeer goede smaak. Ben benieuwd hoe die choco micellar vanavond smaakt.
Zie ik de resterende 2.5 morgen wel verschijnen.![]()
Lean Gain is goed en....
Ja, komt goedLean Gain is goed en....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 16:48 ----------
Voorproefje weekaanbiedingen
- Micellar Casein
- Maximize V2 + gratis tribulus
- Tested Burner
- Ultimate Creatine
-Leon
. Net een dag te vroeg Micellar Casein besteld dus
.p 2011 om 16:48 ----------