Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er al wat bekend over de komende weekaanbiedingen?

Zijn er trouwens geen pre-workout samples meer? Ik zie alleen nog de whey keuze-optie.

Had voor ik weg ging thuis een briefje op de deur geplakt, en toen ik thuis kwam stond de B&F doos keurig in de schuur;) Bestelling klopte perfect en aan de opmerkingen is ook gedacht. Helemaal top weer hoor! Strax de Animal Pump sample proberen. Thx mannen!

Net binnen, vanavond testen, ben benieuwd. Hij ruikt iig lekker :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:banana:

Net binnen, vanavond testen, ben benieuwd. Hij ruikt iig lekker :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:banana:

Nice picture!!!:D Laat het maar weten!

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 13:58 ----------

Had voor ik weg ging thuis een briefje op de deur geplakt, en toen ik thuis kwam stond de B&F doos keurig in de schuur;) Bestelling klopte perfect en aan de opmerkingen is ook gedacht. Helemaal top weer hoor! Strax de Animal Pump sample proberen. Thx mannen!

Dank je, voor de complimenten!!!:) en de bestelling natuurlijk:D

Moet ik het hele zakje met de 9 pillen innemen van de Animal Pump?

B&F, had micellar casein besteld en lean gain 5kg alleen van die lean gain heb ik geen 5kg ontvangen maar 2.5kg. Ref. nummer: 265749. Smaak: CHOCOLADE. Hoe lossen we dit op?

Gister besteld, vandaag binnen, ook de kado's zijn top!

B&F, had micellar casein besteld en lean gain 5kg alleen van die lean gain heb ik geen 5kg ontvangen maar 2.5kg. Ref. nummer: 265749. Smaak: CHOCOLADE. Hoe lossen we dit op?

Door het direct voor jou in orde te maken. Zal het even controleren hier en dan de extra 2.5 verzenden. :)

Bedankt.

Wat ben ik een slechte pillen slikker.. heb ze er allemaal in zitten nu(op een redelijk nuchtere maag) Als ik tegen 16:00 ga trainen moet het goed zijn toch?

Ja hoor geen probleem. :)

-Leon

Klinkt goed Leon. Klok net wat Leangain choco naar binnen. Zeer goede smaak. Ben benieuwd hoe die choco micellar vanavond smaakt.
Zie ik de resterende 2.5 morgen wel verschijnen. :)

Ja, komt goed:) Lean Gain is goed en....:zuip:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 16:48 ----------

Voorproefje weekaanbiedingen

- Micellar Casein
- Maximize V2 + gratis tribulus
- Tested Burner
- Ultimate Creatine

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug