AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Half uurtje geleden scoop noxipro genomen en heb nu opeens ****ing jeuk aan m'n hoofd :p

Is dat de beta-alanine?

Haha, geweldig, ik ga lekker knallen! :D

Yeah. :D. Raak je wel gewoon aan na een tijdje. :p

Schrok me halfdood de 1e keer, die opkomende jeuk ben ik namelijk ook gewend als er een acute allergische reactie komt opzetten. Heb toen uit voorzorg maar tavegil geslikt. Last pas later dat het een bekend effect is van beta-alanine

Zit te twijfelen tussen Lemon Ice of Cool Cassis :o

Maak eigenlijk niet uit, want met Whey Perfection kan je niet verkeerd gaan. 16 topsmaken voor een nog betere prijs. Je kan het wel enigzins onderscheiden in ''volle'' en ''lichte'' smaken. Zo zijn de fruitsmaken vaak de zomerachtige smaken en smaken erg luchtig.

Whey Perfection = numero uno! :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 15:43 ----------

Ik zeg Lemon Ice:D

-ilco

Maak eigenlijk niet uit, want met Whey Perfection kan je niet verkeerd gaan. 16 topsmaken voor een nog betere prijs. Je kan het wel enigzins onderscheiden in ''volle'' en ''lichte'' smaken. Zo zijn de fruitsmaken vaak de zomerachtige smaken en smaken erg luchtig.

Whey Perfection = numero uno! :thumbs:

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 15:43 ----------

Ik zeg Lemon Ice:D

-ilco

dan maar gekozen voor ice lemon :) + Star, toch wel benieuwd

Referentie nummer: 265661

kan het dat ik een extra sample krijg ipv een shakebeker, heb er inmiddels 8 ofzo :P

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 15:47 ----------

haha nice

dan maar gekozen voor ice lemon :) + Star, toch wel benieuwd

Referentie nummer: 265661

kan het dat ik een extra sample krijg ipv een shakebeker, heb er inmiddels 8 ofzo :P

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 15:47 ----------

haha nice

Constante discussie hier:) Moet wel zeggen dat een keuze lastig is, beide smaken zijn erg lekker dus ik snap Leon's antwoord wel. Maar je vroeg om een keuze toch:D

Zet er maar bij - graag extra samples ipv shaker, afspraak met ilco. Dan komt het helemaal goed! :)

-Ilco

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 15:54 ----------

Ilco is altijd zo aardig.. :(

-Leon

edit - ik heb er zelf even een mooi pakketje van gemaakt. We hadden even niet zo veel samples dus heb ik er persoonlijk een paar andere extra's bij gedaan:D

@Leon, zou jij ook eens moeten doen.

Laatst bewerkt:
Is de smaak van whey perfection choco en choco van whey isolaat het zelfde?
Ik heb de choco smaak isolaat geproefd van een collega hier en die is ****ing goed..
Ikzelf heb cookies and cream, opzich wel lekker maar de geur achteraf vind ik echt vies. (heeft niets met mijn beker te maken :p)

en heeft er iemand al Star getest? Komt hem in de buurt van jack of noxi?

Trouwens over Noxi, in het begin had ik ook crashes, maar nu werkt hem perfect..
2 nadelen, ik word er geil van.. en 's nachts zweet ik heel veel. Voor de rest top product.

Dat zweten herken ik. Pff vannacht tot 3 uur lopen draaien en toen ff wat water gedronken en sliep perfect. :P
Het is denk ik niet slim om rond 7 uur s'avonds noxi te nemen? Of beinvloedt dat me slaap niet?
En ik kreeg er ook overal jeuk van haha, best lekkere feeling.

Goedzo! Laat maar weten hoe je training is verlopen. :)

-Leon

Moest haasten, want moet zo direct naar m'n werk. Heb nu echter in een uurtje 2x zoveel gedaan als wat ik normaal doe. Dat zegt al meer dan genoeg denk ik! :D

Nu hopen dat de crash uitblijft, want moet nog vrij intensief aan de bak. Maar voor zover merk ik nog niks en voel me nog geweldig, heerlijk dat opgepompte gevoelj. :)

Ik heb de choco smaak isolaat geproefd van een collega hier en die is ****ing goed..
Ikzelf heb cookies and cream, opzich wel lekker maar de geur achteraf vind ik echt vies. (heeft niets met mijn beker te maken :p)

en heeft er iemand al Star getest? Komt hem in de buurt van jack of noxi?

Trouwens over Noxi, in het begin had ik ook crashes, maar nu werkt hem perfect..
2 nadelen, ik word er geil van.. en 's nachts zweet ik heel veel. Voor de rest top product.

Whey Perfection Choco is zelf nog beter vind ik zelf:)

Star! lijkt qua werking gevoelsmatig voor mezelf het meest op No Xplode.
Noxipro is en blijft voor velen de favoriet. Maar Star! is absoluut het proberen waard.:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 14 Sep 2011 om 16:39 ----------

Dat zweten herken ik. Pff vannacht tot 3 uur lopen draaien en toen ff wat water gedronken en sliep perfect. :P
Het is denk ik niet slim om rond 7 uur s'avonds noxi te nemen? Of beinvloedt dat me slaap niet?
En ik kreeg er ook overal jeuk van haha, best lekkere feeling.

Ligt eraan per persoon. Ik raad het niet aan om na 6 uur nog te nemen. :)

Moest haasten, want moet zo direct naar m'n werk. Heb nu echter in een uurtje 2x zoveel gedaan als wat ik normaal doe. Dat zegt al meer dan genoeg denk ik! :D

Nu hopen dat de crash uitblijft, want moet nog vrij intensief aan de bak. Maar voor zover merk ik nog niks en voel me nog geweldig, heerlijk dat opgepompte gevoelj. :)

Top! Werkse nog! :D

@ Ilco..

Whatever.... :D

-Leon

paar vragen:

- Weten jullie misschien een suplement wat voor beter concentratie zorgt? ik merk dat ik de laatste tijd me hoofd niet echt erbij kan houden en daar erger ik me mateloos aan.

De Mutant Mass: Hoeveel gr is 1 scoop en hoeveel scoops zijn per dag aanbevolen? als het een beetje meevalt hoelang je het kan gebruiken wil ik het misschien bestellen :)

En de maximize V2, een vriend van mij die wil deze aan mij doorverkopen omdat hij er nogal slecht op reageert ( ik had 3/4de scoop geprobeerd bij de 1ste keer en merkte er niet zoveel van) maar hoeveel gr mag je daar maximaal van gebruiken? voor als ik straks 2 scoops moet nemen voordat het werkt ofso.

paar vragen:

- Weten jullie misschien een suplement wat voor beter concentratie zorgt? ik merk dat ik de laatste tijd me hoofd niet echt erbij kan houden en daar erger ik me mateloos aan.
voor de concecntratie kun je gaan voor Tauripure van B&F gestacked met bijv Caffeine pillen,
ik vind dit zelf een fijne combi vooral op dagen dat ik het nodig heb.

De pre workout powerpill helpt ook wel voor concenctratie maar dat kan ook een overkill worden als je niet veel beweegt :p

gister mn pakketje ontvangen... helaas ontbrak t volgende

1x whey perfection 5lb aardbei smaak.
mn referentie is:

Referentie nummer: 264275
Faktuur datum: 12-09-2011

:)

Bestelling binnen...
Maar ik had gevraagd om de bidon weg te laten(en te vervangen door een sample) en de whey perfection sample was doorgekrast terwijl ik graag de Lemon Ice (igg die citroen ;))wou proberen?
Jammer!

Dus als we tot conclusie komen , was het onnodig om direct fel in de aanval te gaan tegen body en fit shop maar eerder zou je je ma moeten aanspreken om beter te communiceren met je .

'fel in de aanval'? Moet ik er in het vervolg wat emoticons bij zitten zodat ik niet op je tere hartje trap? We zitten niet op het elligirl forum

Ik heb de choco smaak isolaat geproefd van een collega hier en die is ****ing goed...
Ik gebruik hem zelf ook, en dat is echt mijn favoriete smaak allertijden. De Isolaat choco, die van de Whey Perfection is iets zoeter, je moet er van houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven