MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 a 3 scoops maximaal. Voor focus zou ik ook taurine en caffeine gebruiken. Werkt prima en is niet al te duur. 2 dosering mutant mass is 120 gram. :)

Bedankt voor de reactie.

Ik heb de Dextro poeder van jullie, daar zit dacht ik ook taurine en caffeine in maar als ik een halve liter meng met 2 scheppen daarvan ben ik voor 30 minuten klaarwakker en daarna ben ik weer "moe". zou ik dan voor/tijdens En na de training de dextro moeten gebruiken? of zou gwn meer brinta/havermout/ complexe vezels/koolhydraten op de dag ook goed moeten helpen?

Dat is gewoon beta-alanine dat zegt verder niks.

Hoe ging je training?

lekkere training, goede pomp en geen crash op dit moment. ik weet dat het beta-alinine is, maar aangezien ik elke dag al beta-alinine als supplement neem heb ik normaal gesproken niet die tinteling met een pre workout. met maximize v2 of noxi krijg ik iig niet de tinteling als die ik vandaag kreeg, maar het kan natuurlijk ook placebo zijn ;p

lekkere training, goede pomp en geen crash op dit moment. ik weet dat het beta-alinine is, maar aangezien ik elke dag al beta-alinine als supplement neem heb ik normaal gesproken niet die tinteling met een pre workout. met maximize v2 of noxi krijg ik iig niet de tinteling als die ik vandaag kreeg, maar het kan natuurlijk ook placebo zijn ;p

Aha, zal wel de dosering zijn, maar wel chill dat je er goed op gaat man!
Ik heb nog een potje pre workout pill van B&F, voel er helaas niks van ook niet met wat hogere doseringen.

Ik heb wel jack3d gekocht tijdens de aanbieding, ben benieuwd of al die reviews werkelijk waar zijn.:D

Aha, zal wel de dosering zijn, maar wel chill dat je er goed op gaat man!
Ik heb nog een potje pre workout pill van B&F, voel er helaas niks van ook niet met wat hogere doseringen.

Ik heb wel jack3d gekocht tijdens de aanbieding, ben benieuwd of al die reviews werkelijk waar zijn.:D

jack3d werkte bij mij ook wel nice, had wel last van een crash bij meer dan 2 scoops en trilde ook wel aardig ;p

Alweer Maximize V2? :D

Denk dat ik de Tested Burner maar ga kopen...

En nu weer met een mooie combi van Tribulus en Maximize V2. :)

Komen bcaa/eaa's of peptopro binnenkort ook in de aanbieding?

Nee helaas, dit keer niet. :)

was al fan van B&F , maar dit is toch wel anders dan normaal

ik had alleen whey perfection en star besteld en ik krijg dit, (foto maak ik zo) :D

ja echt, heb zeker iets van 30eu aan extra, no joke

i550zm.jpg

mist nog 1 endorush flesje (2servings) bij, stond al in koelkast :o

We zorgen graag voor onze klanten. En als we wat extra over hebben doen wij dat graag erbij. Hoewel ik wel denk dat een inpakker jou misschien extra aardig vond? :D

Gaat de oude voorraad eruit of is dat al de nieuwe? :eek:

---------- Post toegevoegd Thu 15 Sep 2011 om 18:01 ----------

Kom op met die foto dan! Heb trouwens een sterk vermoeden dat het een foutje is van B&F, 30e is wel heel veel :o

Nieuwe voorraad maar nog wel de oude casein. De Perfection komt over een kleine week binnen. :)

Beste Ilco/Leon. Vandaag keurig m'n bestelling gehad incl. de MdY straps. In de beschrijving staat dat er neopreen op zit, maar dit zit er niet op... kan ik ze nog ruilen voor straps waar het wel op zit?
edit: ik zie nu ook dat ik andere heb gekregen dan die ik heb besteld aan de plaatjes te zien.

Stuur mij even een p.m met al je gegevens. Ga ik het direct in orde maken. :)

Net bestelling geplaats: Referentie: 266328

Als dit optijd word gelezen kan ik dan in plaats van Kado 1 en 3, wat extra samples / goodies krijgen? ^^

Sorry, in de avond zitten we minder op Dbb. :)

Bestelling geplaatst. CLA 80% CLARINOL en Fast Diet van Body & Fit Sportsnutrition. Ben benieuwd.

Zal ik er straks net zo uitzien als deze man hier? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou ook wel in plaats van kado 1 & 2 wat samples willen... Ref. nr: 266381

Totaal begrijpelijk als dit niet meer gelezen wordt natuurlijk! :headbang::nut:

Je ziet er vast en zeker zo uit na het gebruik van CLA. :D

Leon en andere B en F jongens,

Foutje gemaakt bij bestelling 264038.
Ik had een pak Carbrite bars besteld met smaak Cookie Dough, maar heb Raspberry Chocolate Truffel gekregen. Ik heb er eentje van gegeten, was echt niet te vreten :S.
Wat doen we hiermee?

Alvast bedankt :)

Dat gaan wij even in orde maken. Ik stuur je nu een p.m.

:)

-Leon

Over omega-3, is het beter om die verspreid over de dag te nemen dan alleen in de ochtend? Ikzelf vind het makkelijker om het in een keer te nemen, maar vraag me dus af of er duidelijk meer voordelen zijn als je het verspreid over de dag inneemt.

Kga vandaag nog de Psyllium-husk en de Tested burner kopen.
Over de Psyllium-husk. Je kunt het mixen met water of vruchtensap, maar kan ik het ook in het water doen waar mijn whey in zit?

Sank you! :D

Weer een bestelling geplaatst :) 266554

Klinkt goed Leon. Klok net wat Leangain choco naar binnen. Zeer goede smaak. Ben benieuwd hoe die choco micellar vanavond smaakt.
Zie ik de resterende 2.5 morgen wel verschijnen. :)

Niks mis mee met de oplosbaarheid, totaal geen klontjes of wat dan ook. Smaak is ook prima. :)

Valt er nog iets te regelen om die tribulus bij de maximize te vervangen door een goedkoper ander product? Zoja zijn er dan nog extra voorwaarden (bijv alleen eigen merk?)

Is er iets mis met de smaak caramel van syntha 6 ? omdat hij bij de op en op staat ?

niet al te lekkere smaak of is er iets anders ? ik wil geen miskoop doen als ik een pot koop

Caramel moet je van houden :)

Is er iets mis met de smaak caramel van syntha 6 ? omdat hij bij de op en op staat ?

niet al te lekkere smaak of is er iets anders ? ik wil geen miskoop doen als ik een pot koop

Uitverkoop
Op deze pagina vindt u producten voor een sterk gereduceerde prijs. Kortingen kunnen oplopen tot 70%-80% van de normale verkoopprijs. Dit kan ondere andere komen door een korte houdbaarheidsdatum
OP = OP

Bron http://www.bodyenfitshop.nl/op-op

;)

Uitverkoop
Op deze pagina vindt u producten voor een sterk gereduceerde prijs. Kortingen kunnen oplopen tot 70%-80% van de normale verkoopprijs. Dit kan ondere andere komen door een korte houdbaarheidsdatum
OP = OP

Bron http://www.bodyenfitshop.nl/op-op

;)

heb ik ook gezien , maar iemand die een beetje snugger is weet ook wel dat niet alles in de op=op een bijna overschreden houdbaarheidsdatum heeft , maar dat er ook producten inzitten die gewoon niet goed verkopen .

Heb toestraks 1 MR pre workout boosters sample getest:

Goede energie stimulans, verbeterde focus. Training ging opvallend soepel en kon redelijk door stampen. Doet voor mij (bijna elke PWO werkt voor mij) meer dan goed zijn werk.

Nadelig is de prijs voor een hele pot omdat ik denk dat er voor dezelfde voordelen goedkopere PWO's bestaan. Ook blijft dat geranium spul me altijd vervelen doordat het na de training actief blijft = zenuwachtig en tegelijk een zwevend gevoel...

Wanneer wordt amino x verwacht? :o

Over omega-3, is het beter om die verspreid over de dag te nemen dan alleen in de ochtend? Ikzelf vind het makkelijker om het in een keer te nemen, maar vraag me dus af of er duidelijk meer voordelen zijn als je het verspreid over de dag inneemt.

Kga vandaag nog de Psyllium-husk en de Tested burner kopen.
Over de Psyllium-husk. Je kunt het mixen met water of vruchtensap, maar kan ik het ook in het water doen waar mijn whey in zit?

Sank you! :D

Ik zou het inderdaad lekker verspreiden over de dag. De rest kan je gewoon met water nemen. :)

Weer een bestelling geplaatst :) 266554

Valt er nog iets te regelen om die tribulus bij de maximize te vervangen door een goedkoper ander product? Zoja zijn er dan nog extra voorwaarden (bijv alleen eigen merk?)

Nee helaas, dat is 1 combo. :)

Nee hoor, de smaak is prima. Caramel is natuurlijk niet zoals aardbei of banaan. Dit zijn algemene smaken en meer bekend bij klanten. We hebben ook gewoon een goede prijs kunnen krijgen. :)

Wanneer wordt amino x verwacht? :o

Kom ik even op terug. :)

-Leon

Krijg je van de maximize ook een crash zoals noxipro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven