AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ButchMcDick

Psyllium Husk ging bij mij ****ing erg klonteren in water, maar zal wel een manier zijn om het goed op te laten lossen, gewoon veel water gebruiken denk ik, aangezien de vezels zich helemaal volzuigen met vocht. Heb het ook maar 1 keer gebruikt.

Sorry, in de avond zitten we minder op Dbb. :)

-Leon

np, zal volgende keer eerder bestellen of gewoon langs komen.
Vandaag bestelling mooi optijd binnen. Dik tevreden, ook Mutant shirtje erbij.

Ik heb 2 vragen.

- In de sportschool zag ik een werknemer van jullie met een shirt waar voorop stond: Iam not a human. en op de achterkant stond een getekende bodybuilder met daarbij de tekst: Iam a machine!

Is dit shirt nog verkrijgbaar ergens bij? Merk was volgens mij iets van Olymp.

- -edit- Denk dat ik ze nu goed heb.
Hoe krijg ik de wrist wraps goed om? :P
Vind de wraps er verder goed uitzien en matriaal voelt ook fijn aan. Goed 3de kado.

Laatst bewerkt:
TNT Pakjesgemak

TNT pakjesgemak is een stuk verbeterd.. Een tijd terug moest ik maar uit mezelf naar het afhaalpunt om te vragen of ze misschien een pakje voor me hadden, dit keer kreeg ik netjes een SMSje..

Ook nog netjes alles gekregen dat ik besteld heb.. dus.. :thumb::thumbs:

Referentie:266823

Bestelling net geplaatst, zie ook opmerkingen. ;)

Mijn pakketje net opgehaald. Ik ben blij verrast want er zaten maar liefst 4 Whey Perfection sachets in. Super. :thumbs:

Ik bestel al een tijdje spullen bij B&F, en altijd op tijd geleverd, maar deze keer ging er iets mis.
Donderdag bestelling gedaan referentienummer 266431, krijg ik vrijdagavond mail dat de taurine mega caps op zijn. Kan gebeuren natuurlijk, maar dat dar 24uur overheen moet gaan vindt ik vreemd. Als ik die mail vanmorgen had gekregen , had ik de totale levering zaterdag gehad.
Bestel altijd op donderdag, zodat ik de levering op zaterdag binnen heb, omdat ik dan thuis ben voor post.nl
Ik werk doorde weeks tot s,avonds laat, dus ik ben bang dat ik dat pakket................................................................................................................................. :mad:

En track en trace zegt: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar, waarom de rest van de levering niet verzonden is ?

np, zal volgende keer eerder bestellen of gewoon langs komen.
Vandaag bestelling mooi optijd binnen. Dik tevreden, ook Mutant shirtje erbij.

Ik heb 2 vragen.

- In de sportschool zag ik een werknemer van jullie met een shirt waar voorop stond: Iam not a human. en op de achterkant stond een getekende bodybuilder met daarbij de tekst: Iam a machine!

Is dit shirt nog verkrijgbaar ergens bij? Merk was volgens mij iets van Olymp.

- -edit- Denk dat ik ze nu goed heb.
Hoe krijg ik de wrist wraps goed om? :P
Vind de wraps er verder goed uitzien en matriaal voelt ook fijn aan. Goed 3de kado.

Shirt:
Weet ik eigenlijk zo niet of we die nog hebben. Als je langs komt kunnen we altijd even voor je kijken maar ik kan het niet beloven.

Dank je, voor het compliment. We proberen steeds leuke nieuwe kado's te verzinnen. Dus als er nog suggesties zijn:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 10:44 ----------

TNT pakjesgemak is een stuk verbeterd.. Een tijd terug moest ik maar uit mezelf naar het afhaalpunt om te vragen of ze misschien een pakje voor me hadden, dit keer kreeg ik netjes een SMSje..

Ook nog netjes alles gekregen dat ik besteld heb.. dus.. :thumb::thumbs:

Ok, super dat is goed om te horen. Pakjegemak functioneerde ook wel eens wat minder in het verleden:cool: Jij ook weer bedankt voor de order..:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 10:45 ----------

Helaas het was te proberen :) Maargoed mijn bestelling is gedaan :) ref: 266816.

Dank je! gaan we weer netjes voor elkaar maken voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 10:45 ----------

Referentie:266823

Bestelling net geplaatst, zie ook opmerkingen. ;)

Als het bij opmerkingen staat dan zien ze het meteen. Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 10:46 ----------

Superrr, thanks!:)

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 10:49 ----------

Ik bestel al een tijdje spullen bij B&F, en altijd op tijd geleverd, maar deze keer ging er iets mis.
Donderdag bestelling gedaan referentienummer 266431, krijg ik vrijdagavond mail dat de taurine mega caps op zijn. Kan gebeuren natuurlijk, maar dat dar 24uur overheen moet gaan vindt ik vreemd. Als ik die mail vanmorgen had gekregen , had ik de totale levering zaterdag gehad.
Bestel altijd op donderdag, zodat ik de levering op zaterdag binnen heb, omdat ik dan thuis ben voor post.nl
Ik werk doorde weeks tot s,avonds laat, dus ik ben bang dat ik dat pakket................................................................................................................................. :mad:

En track en trace zegt: De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar, waarom de rest van de levering niet verzonden is ?

Dat snap ik ook niet helemaal.:rolleyes: Normaal bellen we ook bijna direct na bestellen als iets er niet is. Hou even in de gaten of het pakket vandaag komt. Zo niet, PM mij dan even vandaag of morgen. Ik neem dat maandag ochtend even contact met je op. Ik zorg dan dat ik het direct heel netjes oplos voor je! Geen zorgen:)

Bodyenfitshop.nl

Vanmorgen een mail gekregen:

Geachte heer/mevrouw,

Er is waarschijnlijk wel de zelfde dag nog naar u gebeld helaas was u toen niet bereikbaar.
U zult u pakket dinsdag in huis hebben!
Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten, xxxxx xxxxx

Als ik gebeld wordt zie ik dat op mijn mobiel...............................

Dat snap ik ook niet helemaal.:rolleyes: Normaal bellen we ook bijna direct na bestellen als iets er niet is. Hou even in de gaten of het pakket vandaag komt. Zo niet, PM mij dan even vandaag of morgen. Ik neem dat maandag ochtend even contact met je op. Ik zorg dan dat ik het direct heel netjes oplos voor je! Geen zorgen:)

Waarom er zo'n drama over maken? Je begrijpt toch zelf ook wel dat B&F dagelijks honderden bestellingen binnenkrijgt, dus het altijd wel kan gebeuren dat er een klein foutje gebeurt? ...

Weer een volle doos binnen gekregen :) Het heeft toch geholpen om het in het Fries opmerkingen te maken ... :P Geen chocolade samples :) Mijn dag is weer helemaal goed !

Bodyenfitshop.nl

Vanmorgen een mail gekregen:

Geachte heer/mevrouw,

Er is waarschijnlijk wel de zelfde dag nog naar u gebeld helaas was u toen niet bereikbaar.
U zult u pakket dinsdag in huis hebben!
Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groeten, xxxxx xxxxx

Als ik gebeld wordt zie ik dat op mijn mobiel...............................

Ja, dat lijkt mij ook. Geef mij nog even het referentienummer dan maak ik maandagochtend even een leuk goodie pakketje voor je ter compensatie.:)
Ik zal meteen even vragen intern hoe dat kan. We hebben hier toch echt regels voor.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 16:37 ----------

Weer een volle doos binnen gekregen :) Het heeft toch geholpen om het in het Fries opmerkingen te maken ... :P Geen chocolade samples :) Mijn dag is weer helemaal goed !

In het fries:D Ik spreek zelf geen woord Fries. Een aantal van de mannen bij ons inderdaad wel.

Ik las van de week een paar keer dat er geen rekening meer werd gehouden met de opmerkingen. Nou had ik ook gevraagd om wat goodies weg te laten en eventueel te vervangen voor samples. Het is zonde om dingen te gaan weggooien omdat je vaak besteld.

Het viel me op dat de opmerkingen bij mijn laatste 3 facturen niet op de factuur staan, en ik meen me te herinneren dat dit vroeger wel was. Is er misschien een bugje in het systeem gekropen?

Wordt er trouwens niets bij gedaan als je de optie bij de goodie leeg laat? Of kiest de inpakker dan wat voor je? Anders laat ik hem voortaan wel leeg :)

Verder was alles in orde en ben ik weer blij met mijn bestelling.

Nog eens bedankt voor de vervanging van mijn whey. Echt topservice :thumbs:

Heb mijn potje Isolaat ook binnen.. had gevraagd voor wat samples van Whey Perfection aangezien ik hier niet tussen kon kiezen :o. Kreeg er drie samples bij, maar waren allen van dezelfde smaak. Beetje jammer, al weet ik niet of ik echt recht heb om te klagen :)

Net Star Besteld om uit te proberen.

Referentie: 267165

Zou ik er deze keer wel een shirtje bij kunnen krijgen? Beetje reclame maken:) vorige keer waren jullie net iets te laat.

ik wil bij jullie whey caseine bestellen, welke raden jullie aan?
en als ik ze zondag voor 22:00 bestel, krijg ik het dan maandag binnen?

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven