- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
als ik ze zondag voor 22:00 bestel, krijg ik het dan maandag binnen?
alvast bedankt
Dan krijg je het dinsdag binnen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik ze zondag voor 22:00 bestel, krijg ik het dan maandag binnen?
alvast bedankt
en nog iets, ik krijg niet de mogelijkheid om een opmerking te plaatsen bij mij bestelling, is die optie er niet meer?
alvast bedankt
Dank je, voor het compliment. We proberen steeds leuke nieuwe kado's te verzinnen. Dus als er nog suggesties zijn![]()

Ja, dat lijkt mij ook. Geef mij nog even het referentienummer dan maak ik maandagochtend even een leuk goodie pakketje voor je ter compensatie.
Ik zal meteen even vragen intern hoe dat kan. We hebben hier toch echt regels voor.![]()
Ik las van de week een paar keer dat er geen rekening meer werd gehouden met de opmerkingen. Nou had ik ook gevraagd om wat goodies weg te laten en eventueel te vervangen voor samples. Het is zonde om dingen te gaan weggooien omdat je vaak besteld.
Het viel me op dat de opmerkingen bij mijn laatste 3 facturen niet op de factuur staan, en ik meen me te herinneren dat dit vroeger wel was. Is er misschien een bugje in het systeem gekropen?
Wordt er trouwens niets bij gedaan als je de optie bij de goodie leeg laat? Of kiest de inpakker dan wat voor je? Anders laat ik hem voortaan wel leeg
Verder was alles in orde en ben ik weer blij met mijn bestelling.

Nog eens bedankt voor de vervanging van mijn whey. Echt topservice![]()

Heb mijn potje Isolaat ook binnen.. had gevraagd voor wat samples van Whey Perfection aangezien ik hier niet tussen kon kiezen. Kreeg er drie samples bij, maar waren allen van dezelfde smaak. Beetje jammer, al weet ik niet of ik echt recht heb om te klagen
![]()
Het kan wel zo zijn dat we even maar 1 smaak hadden liggen omdat we heel krap in de samples zaten. Normaliter niet echt handig, helemaal mee eens.Net Star Besteld om uit te proberen.
Referentie: 267165
Zou ik er deze keer wel een shirtje bij kunnen krijgen? Beetje reclame makenvorige keer waren jullie net iets te laat.

ik wil bij jullie whey caseine bestellen, welke raden jullie aan?
en als ik ze zondag voor 22:00 bestel, krijg ik het dan maandag binnen?
alvast bedankt

Dat kan nog steeds. Bij stap 2, afrekenen.
Misschien dat Body en Fitshop in de toekomst de opmerking mogelijkheid duidelijker kan neerzetten want je ziet het al snel over het hoofd.

Wat dacht je dan van een keuze. Of kado of "spaarpunte" om dan bv te kunnen kiezen uit powerbelts, sporttas, handdoek, otomix schoenen.
En hiermee kan de man/vrouw met de kleine budget ook eens een shirt, straps, handschoenen bestellen.
Om maar even wat te noemen. En dus niet enkel een spaarsysteem, maar bewust de keuze. En dit kan je dan doen met spaarpunten op de bon.
En tegen inlevering (opsturen) van die punten krijg je je kado die je graag wilt.
Ron
Ik ga dit nu noteren en meenemen in overleg. Leuk idee!referentienummer 266431
Bedank,t voor de service
P v R

Nee.
oh, ja kreeg net een email met ' uw bestelling ' is verzonden![]()
Op zondag werken ze niet, zowel Body en Fitshop als PostNL. De melding "uw bestelling is verzonden" krijg je altijd als je wat hebt besteld.
Zaterdag, zondag of maandag bestellen is dinsdag pas in huis. Bestel je op vrijdag, dan krijg je het zaterdag nog binnen.
Daar heb ik geen last van. Heb het nu twee keer gebruikt maar roer het ook. Weet niet of dat moet trouwens?@ButchMcDick
Psyllium Husk ging bij mij ****ing erg klonteren in water, maar zal wel een manier zijn om het goed op te laten lossen, gewoon veel water gebruiken denk ik, aangezien de vezels zich helemaal volzuigen met vocht. Heb het ook maar 1 keer gebruikt.
Ze werken inderdaad ook op zondag lees ik op de site.B&F werkt wel op zondag tot 18u. Pakjes worden dan gewoon klaargezet volgens mij. Maandag neemt postnl ze dan mee. Dus dan idd dinsdag levering.

Hoi B&f.shop
Ik kreeg vandaag tintelingen in mijn gezicht tijdens het bankdrukken(laatste paar reps van mijn laatste 4 setjes), kan dit door Maximize V2 gekomen zijn? of moet ik het elders zoeken? Morgen ga ik het zoiezo ook nog vragen aan een instructeur of die misschien weet wat er misgaat.
Hoi B&f.shop
Ik kreeg vandaag tintelingen in mijn gezicht tijdens het bankdrukken(laatste paar reps van mijn laatste 4 setjes), kan dit door Maximize V2 gekomen zijn? of moet ik het elders zoeken? Morgen ga ik het zoiezo ook nog vragen aan een instructeur of die misschien weet wat er misgaat.
zou idd kunnen door de beta -alanine die erin zit, ooit welleens gepakt?
Ik denk dathet kwam door dat mooie vrouwtje dat langs liep.. je moet ook trainen, en niet naar die chicks kijken..

Hmmm, mss van meerdere factoren dat je nu wel gevoelig ervoor was.. maar toch raar dan die tintelingen, weet ik het verder ook niet. (van beta alanine) krijg je tintelingen bij hogere dosissen.@ rijstwafel, 1x eerder gebruikt toen 3/4de scoop en merkte niks ervan maar dat is een aardig tijdje geleden. vandaag een hele scoop gehad, voelde er ook niet heel veel van was alleen wat gehaaster en na de training was ik voor de verandering is een keer niet moe, maar had verder geen pomp of het gevoel dat ik extra kracht had.
@thomasGroenlo was als enige in de gym![]()