XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
das k*t... maar niks aan te doen.
en nog iets, ik krijg niet de mogelijkheid om een opmerking te plaatsen bij mij bestelling, is die optie er niet meer?

alvast bedankt

en nog iets, ik krijg niet de mogelijkheid om een opmerking te plaatsen bij mij bestelling, is die optie er niet meer?

alvast bedankt

Dat kan nog steeds. Bij stap 2, afrekenen.
Misschien dat Body en Fitshop in de toekomst de opmerking mogelijkheid duidelijker kan neerzetten want je ziet het al snel over het hoofd.

Laatst bewerkt:
Dank je, voor het compliment. We proberen steeds leuke nieuwe kado's te verzinnen. Dus als er nog suggesties zijn:)

Wat dacht je dan van een keuze. Of kado of "spaarpunte" om dan bv te kunnen kiezen uit powerbelts, sporttas, handdoek, otomix schoenen.
En hiermee kan de man/vrouw met de kleine budget ook eens een shirt, straps, handschoenen bestellen.

Om maar even wat te noemen. En dus niet enkel een spaarsysteem, maar bewust de keuze. En dit kan je dan doen met spaarpunten op de bon.
En tegen inlevering (opsturen) van die punten krijg je je kado die je graag wilt.

Ron

referentienummer 266431

Bedank,t voor de service :)

P v R

Ja, dat lijkt mij ook. Geef mij nog even het referentienummer dan maak ik maandagochtend even een leuk goodie pakketje voor je ter compensatie.:)
Ik zal meteen even vragen intern hoe dat kan. We hebben hier toch echt regels voor.:rolleyes:

Ik las van de week een paar keer dat er geen rekening meer werd gehouden met de opmerkingen. Nou had ik ook gevraagd om wat goodies weg te laten en eventueel te vervangen voor samples. Het is zonde om dingen te gaan weggooien omdat je vaak besteld.

Het viel me op dat de opmerkingen bij mijn laatste 3 facturen niet op de factuur staan, en ik meen me te herinneren dat dit vroeger wel was. Is er misschien een bugje in het systeem gekropen?

Wordt er trouwens niets bij gedaan als je de optie bij de goodie leeg laat? Of kiest de inpakker dan wat voor je? Anders laat ik hem voortaan wel leeg :)

Verder was alles in orde en ben ik weer blij met mijn bestelling.

Opmerking horen direct te worden gelezen. Ik zal dit maandag goed met de mannen overleggen.Het is wel zo dat we de laatste weken bijna geen samples hadden. Als je een optie leeg laat dan zien ze alleen de opties die wel zijn ingevuld. Die opties worden ingepakt en meer dan niet inderdaad. Als we extra samples hebben en het staat bij opmerkingen dan doen we ze er nog steeds graag bij voor je:)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Sep 2011 om 11:22 ----------

Nog eens bedankt voor de vervanging van mijn whey. Echt topservice :thumbs:

Graag gedaan:)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Sep 2011 om 11:24 ----------

Heb mijn potje Isolaat ook binnen.. had gevraagd voor wat samples van Whey Perfection aangezien ik hier niet tussen kon kiezen :o. Kreeg er drie samples bij, maar waren allen van dezelfde smaak. Beetje jammer, al weet ik niet of ik echt recht heb om te klagen :)

Ik snap je punt.:cool: Het kan wel zo zijn dat we even maar 1 smaak hadden liggen omdat we heel krap in de samples zaten. Normaliter niet echt handig, helemaal mee eens.

---------- Post toegevoegd Sun 18 Sep 2011 om 11:26 ----------

Net Star Besteld om uit te proberen.

Referentie: 267165

Zou ik er deze keer wel een shirtje bij kunnen krijgen? Beetje reclame maken:) vorige keer waren jullie net iets te laat.

De vraag om een shirt of sampling kun je het best bij "opmerkingen" zetten bij bestellen. Alle bestellingen worden tegenwoordig 7 dagen per week bijna realtime verwerkt. Dank je, voor de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Sep 2011 om 11:28 ----------

ik wil bij jullie whey caseine bestellen, welke raden jullie aan?
en als ik ze zondag voor 22:00 bestel, krijg ik het dan maandag binnen?

alvast bedankt

Ik zou dan voor de Perfect Protein Stack gaan.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Perfection 5lb & Micellar Casein Superior 1500 gram, samen voor 54,90!

---------- Post toegevoegd Sun 18 Sep 2011 om 11:29 ----------

Dat kan nog steeds. Bij stap 2, afrekenen.
Misschien dat Body en Fitshop in de toekomst de opmerking mogelijkheid duidelijker kan neerzetten want je ziet het al snel over het hoofd.

Klopt helemaal. We gaan dit binnen afzienbare tijd (4-6) weken inderdaad ook duidelijker aangeven. (er komt een grote website update):)

Wat dacht je dan van een keuze. Of kado of "spaarpunte" om dan bv te kunnen kiezen uit powerbelts, sporttas, handdoek, otomix schoenen.
En hiermee kan de man/vrouw met de kleine budget ook eens een shirt, straps, handschoenen bestellen.

Om maar even wat te noemen. En dus niet enkel een spaarsysteem, maar bewust de keuze. En dit kan je dan doen met spaarpunten op de bon.
En tegen inlevering (opsturen) van die punten krijg je je kado die je graag wilt.

Ron

Ik snap wat je aangeeft. Zo kun je sparen voor iets wat je echt graag wilt hebben. Daar zit wel wat in.:) Ik ga dit nu noteren en meenemen in overleg. Leuk idee!

---------- Post toegevoegd Sun 18 Sep 2011 om 11:31 ----------

referentienummer 266431

Bedank,t voor de service :)

P v R

Ik ga er maandagochtend direct mee aan de gang! Dank je:)

Verzenden jullie nu ook op zondag :o ?

oh, ja kreeg net een email met ' uw bestelling ' is verzonden:p

oh, ja kreeg net een email met ' uw bestelling ' is verzonden:p

Op zondag werken ze niet, zowel Body en Fitshop als PostNL. De melding "uw bestelling is verzonden" krijg je altijd als je wat hebt besteld.
Zaterdag, zondag of maandag bestellen is dinsdag pas in huis. Bestel je op vrijdag, dan krijg je het zaterdag nog binnen.

Op zondag werken ze niet, zowel Body en Fitshop als PostNL. De melding "uw bestelling is verzonden" krijg je altijd als je wat hebt besteld.
Zaterdag, zondag of maandag bestellen is dinsdag pas in huis. Bestel je op vrijdag, dan krijg je het zaterdag nog binnen.

B&F werkt wel op zondag tot 18u. Pakjes worden dan gewoon klaargezet volgens mij. Maandag neemt postnl ze dan mee. Dus dan idd dinsdag levering.

@ButchMcDick

Psyllium Husk ging bij mij ****ing erg klonteren in water, maar zal wel een manier zijn om het goed op te laten lossen, gewoon veel water gebruiken denk ik, aangezien de vezels zich helemaal volzuigen met vocht. Heb het ook maar 1 keer gebruikt.
Daar heb ik geen last van. Heb het nu twee keer gebruikt maar roer het ook. Weet niet of dat moet trouwens? :roflol:

B&F werkt wel op zondag tot 18u. Pakjes worden dan gewoon klaargezet volgens mij. Maandag neemt postnl ze dan mee. Dus dan idd dinsdag levering.
Ze werken inderdaad ook op zondag lees ik op de site. :eek:

@ Body en Fitshop. Kan ik Fast Diet altijd gebruiken of moet ik na 1,5 maand (potje is voor 1,5 maand) gebruik een pauze houden van zeg maar 2 weken om bijv. gewenning tegen te gaan?

Laatst bewerkt:
Is lean gain ook geschikt voor vrouwen om gewoon wat op gewicht te blijven? Ik wil lean gain nl aanbevelen bij mijn vriendin, maar ze is er nogal sceptisch onder. Door haar onregelmatige eetgewoontes en stressvolle werk verbruikt ze meer energie dan dat dat ze dagelijks opneemt uit haar voeding. Daarnaast heeft ze een snelle stofwisseling die er voor zorgt dat haar reserves snel uitgeput raken. Is het verstandig dat zij lean gain gaat gebruiken om zo toch aan haar dagelijkse aanbevolen noodzakelijke voedingsstoffen te komen om dan met een aangepaste hoeveelheid calorieën/voeding weer op gewicht te komen? Nadat ze op gewicht is gekomen, dient ze dan lean gain te blijven gebruiken of is aangepaste voeding voldoende? Kan ze hiermee onmiddellijk stoppen of dient het afgebouwd te worden?

P.s. Ze is 36 jaar, 1.60 en weegt nu 45kg. Ze wenst 52 te wegen.

Alvast bedankt voor antwoord.

Hoi B&f.shop

Ik kreeg vandaag tintelingen in mijn gezicht tijdens het bankdrukken(laatste paar reps van mijn laatste 4 setjes), kan dit door Maximize V2 gekomen zijn? of moet ik het elders zoeken? Morgen ga ik het zoiezo ook nog vragen aan een instructeur of die misschien weet wat er misgaat.

Hoi B&f.shop

Ik kreeg vandaag tintelingen in mijn gezicht tijdens het bankdrukken(laatste paar reps van mijn laatste 4 setjes), kan dit door Maximize V2 gekomen zijn? of moet ik het elders zoeken? Morgen ga ik het zoiezo ook nog vragen aan een instructeur of die misschien weet wat er misgaat.

zou idd kunnen door de beta -alanine die erin zit, ooit welleens gepakt?

Hoi B&f.shop

Ik denk dathet kwam door dat mooie vrouwtje dat langs liep.. je moet ook trainen, en niet naar die chicks kijken..

zou idd kunnen door de beta -alanine die erin zit, ooit welleens gepakt?

Ik denk dathet kwam door dat mooie vrouwtje dat langs liep.. je moet ook trainen, en niet naar die chicks kijken..

@ rijstwafel, 1x eerder gebruikt toen 3/4de scoop en merkte niks ervan maar dat is een aardig tijdje geleden. vandaag een hele scoop gehad, voelde er ook niet heel veel van was alleen wat gehaaster en na de training was ik voor de verandering is een keer niet moe, maar had verder geen pomp of het gevoel dat ik extra kracht had.

@thomasGroenlo was als enige in de gym :fa:

Ilco of leon, heb net bestelling geplaatst,zou je er wat pre workout samples bij kunnen steken?

Ben nog steeds aan het uitzoeken wat voor mij een goede pre workout is.
Ref nr:267471

Alvast bedankt.

@ rijstwafel, 1x eerder gebruikt toen 3/4de scoop en merkte niks ervan maar dat is een aardig tijdje geleden. vandaag een hele scoop gehad, voelde er ook niet heel veel van was alleen wat gehaaster en na de training was ik voor de verandering is een keer niet moe, maar had verder geen pomp of het gevoel dat ik extra kracht had.

@thomasGroenlo was als enige in de gym :fa:
Hmmm, mss van meerdere factoren dat je nu wel gevoelig ervoor was.. maar toch raar dan die tintelingen, weet ik het verder ook niet. (van beta alanine) krijg je tintelingen bij hogere dosissen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven