MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ body en fitshop

ik wou deze week een bestelling plaatsen voor Whey Perfection, maar NU lees ik pas over Lean Gain..

wat is nou slimmer om te nemen? de shake zal in de ochtend worden gebruikt en NA de training. mijn doel is spiermassa aanzetten.

Hmmm, mss van meerdere factoren dat je nu wel gevoelig ervoor was.. maar toch raar dan die tintelingen, weet ik het verder ook niet. (van beta alanine) krijg je tintelingen bij hogere dosissen.

Toch bedankt voor de reactie, het rare was ik had het alleen bij het bankdrukken,bij de rest van de oefeningen nergens last van ohja en het voelde net alsof me gezicht ging slapen echt vaag xD, maarja ik hoop dat iemand van B&F shop misschien nog een verklaring heeft en anders me techniek/ademhaling laten controleren.

@ body en fitshop

ik wou deze week een bestelling plaatsen voor Whey Perfection, maar NU lees ik pas over Lean Gain..

wat is nou slimmer om te nemen? de shake zal in de ochtend worden gebruikt en NA de training. mijn doel is spiermassa aanzetten.

Met jouw gewicht zou ik de Lean Gain pakken. In samenwerking met een goed voedingsschema waarin je voldoende voeding binnenkrijgt ga je dan echt wel gainen.

Met jouw gewicht zou ik de Lean Gain pakken. In samenwerking met een goed voedingsschema waarin je voldoende voeding binnenkrijgt ga je dan echt wel gainen.

Wat zijn nou echt grote verschillen tussen deze 2 producten?
Enige wat ik zo gauw weet is dat lean gain per 100 gram maar 40 gram eiwit bevat en whey 70.

@ body en fitshop

Zelf zou ik Whey Perfection nemen. In de ochtends met langzame koolhydraten als brinta en na de training met snelle koolhydraten als dextrose/wms of vitargo.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 08:54 ----------

Wat zijn nou echt grote verschillen tussen deze 2 producten?
Enige wat ik zo gauw weet is dat lean gain per 100 gram maar 40 gram eiwit bevat en whey 70.

Dat is precies het verschil.:) Lean Gain is een gainer, een mix van koolhydraten en eiwitten. Whey Perfection is pure Whey.:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 08:56 ----------

B&F werkt wel op zondag tot 18u. Pakjes worden dan gewoon klaargezet volgens mij. Maandag neemt postnl ze dan mee. Dus dan idd dinsdag levering.

Klopt helemaal, we werken tegenwoordig zelfs op zondag:D Maandag is de distributie van Post.nl.:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 09:00 ----------

Is lean gain ook geschikt voor vrouwen om gewoon wat op gewicht te blijven? Ik wil lean gain nl aanbevelen bij mijn vriendin, maar ze is er nogal sceptisch onder. Door haar onregelmatige eetgewoontes en stressvolle werk verbruikt ze meer energie dan dat dat ze dagelijks opneemt uit haar voeding. Daarnaast heeft ze een snelle stofwisseling die er voor zorgt dat haar reserves snel uitgeput raken. Is het verstandig dat zij lean gain gaat gebruiken om zo toch aan haar dagelijkse aanbevolen noodzakelijke voedingsstoffen te komen om dan met een aangepaste hoeveelheid calorieën/voeding weer op gewicht te komen? Nadat ze op gewicht is gekomen, dient ze dan lean gain te blijven gebruiken of is aangepaste voeding voldoende? Kan ze hiermee onmiddellijk stoppen of dient het afgebouwd te worden?

P.s. Ze is 36 jaar, 1.60 en weegt nu 45kg. Ze wenst 52 te wegen.

Alvast bedankt voor antwoord.

Lean Gain is 100% geschikt voor zowel dames als heren. Het is puur een product om op een kwalitatief goede manier de kcal inname omhoog te brengen. Perfect voor iedereen die meer kcal nodig heeft. De kwaliteit is perfect, met pure complexe koolhydraten en hoogwaardige eiwitten (suikervrij1). Ze kan Lean Gain gebruik om extra kcal toe te voegen aan de dagelijkse voeding en er inderdaad op elk moment mee beginnen en ook weer stoppen:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 09:01 ----------

Hoi B&f.shop

Ik kreeg vandaag tintelingen in mijn gezicht tijdens het bankdrukken(laatste paar reps van mijn laatste 4 setjes), kan dit door Maximize V2 gekomen zijn? of moet ik het elders zoeken? Morgen ga ik het zoiezo ook nog vragen aan een instructeur of die misschien weet wat er misgaat.

Kwam denk ik door de Maximize (Beta-Alanine
Sommige mensen zijn er gevoelig voor en ervaren de tintelingen als lastig. Het is echter compleet onschuldig en wordt met gewenning ook minder in de praktijk.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 09:02 ----------

Ilco of leon, heb net bestelling geplaatst,zou je er wat pre workout samples bij kunnen steken?

Ben nog steeds aan het uitzoeken wat voor mij een goede pre workout is.
Ref nr:267471

Alvast bedankt.

Dank je, voor de bestelling:) Je kunt de vraag om samples altijd het beste bij "opmerkingen" zetten omdat we bestelling tegenwoordig zo snel verwerken.

@ B&F. Ik twijfel tussen pre workout power en Star. Pre workout power lijkt me ook een veel completer product, wat is jullie mening hier over?

@ B&F. Ik twijfel tussen pre workout power en Star. Pre workout power lijkt me ook een veel completer product, wat is jullie mening hier over?

Pre-Workout Power is beter. Betere en meer ingredienten:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 10:35 ----------

Leon/Ilco waarom zien jullie mijn vraag steeds over het hoofd :P

Geen idee:D Had het echt niet gezien!!!:rolleyes:

Mutant Pump;
Ga ik checken, zodra deze beschikbaar is dan kopen we direct in.

Solid;
Afhankelijk van de importeur voor Europa. Ik denk 2-3 weken.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 10:37 ----------

Niet bewust:D

dus de Solid wordt wel besteld?

Top, kan haast niet wachten :D ben erg benieuwd

Zojuist bestelling 264349 ontvangen. Had er een tanktop van jullie bij gekocht. Deze zou one size fits all XL/XXL moeten zijn ( ook volgens de leverbon ), maar ik ontvang een miniscuul maatje L. Dit gaat mij natuurlijk nooit passen LOL. Kunnen jullie mij de goede maat sturen? Alvast bedankt.

Goedemorgen, is hier al wat mee gebeurd? Heb nog niks gehoord danwel ontvangen.

Goedemorgen, is hier al wat mee gebeurd? Heb nog niks gehoord danwel ontvangen.

zou Leon gedaan moeten hebben vorige week:rolleyes: We hebben ook maar 1 maat hoor ik net.

Wil je anders geld terug of het bedrag (ruim) tegoed bij een volgende bestelling?
Excuses!

Zelf zou ik Whey Perfection nemen. In de ochtends met langzame koolhydraten als brinta en na de training met snelle koolhydraten als dextrose/wms of vitargo.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 08:54 ----------

Dat is precies het verschil.:) Lean Gain is een gainer, een mix van koolhydraten en eiwitten. Whey Perfection is pure Whey.:)

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 08:56 ----------

mischien heel stom, maar is het dan niet beter om doormiddel van Lean Gain mijn kcal omhoog te gooien in combinatie met brinta/havermout? of is het echt slimmer om die Whey te nemen icm met brinta/havermout?

Hallo,

hoe neem ik die pre workout power pill in?

Ik heb 2 kleine zwarte capsules. Deze maak ik dus open en giet ik in een glas water ofzo?

Graag zsm reactie. Ik moet m nu innemen namelijk

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 12:42 ----------

B&F is offline :(

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 12:43 ----------

DIt staat er op B&F:

Aanbevolen gebruik Pre-Workout Powerpill:
Neem 1 capsule 30-45 minuten voor de training.
Aanbevolen dosering niet overschrijden.

Je hebt afgesproken om een avondje stappen maar je voelt je moe?
Nog een lange werkdag voor de boeg?

Je kunt de Pre-workout Power Pill nemen op elk moment dat je energie nodig hebt!

Niemand? :fuu:

Dan maar in een glas water fl*kkeren.

Gewoon doorslikken

niet openmaken, gewoon zo doorslikken.. slokje water bij en gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven