Topsycret
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm, mss van meerdere factoren dat je nu wel gevoelig ervoor was.. maar toch raar dan die tintelingen, weet ik het verder ook niet. (van beta alanine) krijg je tintelingen bij hogere dosissen.
@ body en fitshop
ik wou deze week een bestelling plaatsen voor Whey Perfection, maar NU lees ik pas over Lean Gain..
wat is nou slimmer om te nemen? de shake zal in de ochtend worden gebruikt en NA de training. mijn doel is spiermassa aanzetten.
Met jouw gewicht zou ik de Lean Gain pakken. In samenwerking met een goed voedingsschema waarin je voldoende voeding binnenkrijgt ga je dan echt wel gainen.
@ body en fitshop
ik wou deze week een bestelling plaatsen voor Whey Perfection, maar NU lees ik pas over Lean Gain..
wat is nou slimmer om te nemen? de shake zal in de ochtend worden gebruikt en NA de training. mijn doel is spiermassa aanzetten.
Wat zijn nou echt grote verschillen tussen deze 2 producten?
Enige wat ik zo gauw weet is dat lean gain per 100 gram maar 40 gram eiwit bevat en whey 70.
Lean Gain is een gainer, een mix van koolhydraten en eiwitten. Whey Perfection is pure Whey.
B&F werkt wel op zondag tot 18u. Pakjes worden dan gewoon klaargezet volgens mij. Maandag neemt postnl ze dan mee. Dus dan idd dinsdag levering.
Maandag is de distributie van Post.nl.
Is lean gain ook geschikt voor vrouwen om gewoon wat op gewicht te blijven? Ik wil lean gain nl aanbevelen bij mijn vriendin, maar ze is er nogal sceptisch onder. Door haar onregelmatige eetgewoontes en stressvolle werk verbruikt ze meer energie dan dat dat ze dagelijks opneemt uit haar voeding. Daarnaast heeft ze een snelle stofwisseling die er voor zorgt dat haar reserves snel uitgeput raken. Is het verstandig dat zij lean gain gaat gebruiken om zo toch aan haar dagelijkse aanbevolen noodzakelijke voedingsstoffen te komen om dan met een aangepaste hoeveelheid calorieën/voeding weer op gewicht te komen? Nadat ze op gewicht is gekomen, dient ze dan lean gain te blijven gebruiken of is aangepaste voeding voldoende? Kan ze hiermee onmiddellijk stoppen of dient het afgebouwd te worden?
P.s. Ze is 36 jaar, 1.60 en weegt nu 45kg. Ze wenst 52 te wegen.
Alvast bedankt voor antwoord.

Hoi B&f.shop
Ik kreeg vandaag tintelingen in mijn gezicht tijdens het bankdrukken(laatste paar reps van mijn laatste 4 setjes), kan dit door Maximize V2 gekomen zijn? of moet ik het elders zoeken? Morgen ga ik het zoiezo ook nog vragen aan een instructeur of die misschien weet wat er misgaat.
Ilco of leon, heb net bestelling geplaatst,zou je er wat pre workout samples bij kunnen steken?
Ben nog steeds aan het uitzoeken wat voor mij een goede pre workout is.
Ref nr:267471
Alvast bedankt.
Je kunt de vraag om samples altijd het beste bij "opmerkingen" zetten omdat we bestelling tegenwoordig zo snel verwerken.Gaan jullie binnenkort ook de populaire Mutant Pump verkopen?
[Link niet meer beschikbaar]
En hoe zit het met SOLID van BPI Sports?

Leon/Ilco waarom zien jullie mijn vraag steeds over het hoofd![]()
@ B&F. Ik twijfel tussen pre workout power en Star. Pre workout power lijkt me ook een veel completer product, wat is jullie mening hier over?

Leon/Ilco waarom zien jullie mijn vraag steeds over het hoofd![]()
Had het echt niet gezien!!!

dus de Solid wordt wel besteld?
Top, kan haast niet wachtenben erg benieuwd

Zojuist bestelling 264349 ontvangen. Had er een tanktop van jullie bij gekocht. Deze zou one size fits all XL/XXL moeten zijn ( ook volgens de leverbon ), maar ik ontvang een miniscuul maatje L. Dit gaat mij natuurlijk nooit passen LOL. Kunnen jullie mij de goede maat sturen? Alvast bedankt.
Goedemorgen, is hier al wat mee gebeurd? Heb nog niks gehoord danwel ontvangen.
We hebben ook maar 1 maat hoor ik net.Zelf zou ik Whey Perfection nemen. In de ochtends met langzame koolhydraten als brinta en na de training met snelle koolhydraten als dextrose/wms of vitargo.
---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 08:54 ----------
Dat is precies het verschil.Lean Gain is een gainer, een mix van koolhydraten en eiwitten. Whey Perfection is pure Whey.
---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 08:56 ----------

zou Leon gedaan moeten hebben vorige weekWe hebben ook maar 1 maat hoor ik net.
Wil je anders geld terug of het bedrag (ruim) tegoed bij een volgende bestelling?
Excuses!