Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmmmm, dat is wel heel scherp inderdaad maar weet je wat we doen... ik maak er voor morgen gewoon 19,90 vanIk ga het nu regelen!!!!!
edit;
Staat erin dus morgen 19,90 euro voor de 500 gram!
morgen direct een voorraad inslagen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1x 250 Gram (25 Doseringen) 12,50!
1x 500 Gram (50 Doseringen) 19,90!
http://www.bodyenfitshop.nl/peptopro/body-fit-sportsnutrition/peptopro
hmmmm, dat is wel heel scherp inderdaad maar weet je wat we doen... ik maak er voor morgen gewoon 19,90 vanIk ga het nu regelen!!!!!
edit;
Staat erin dus morgen 19,90 euro voor de 500 gram!

Net weer een bult supplementen besteld, hopen dat het morgen nog binnen is![]()

Gister rond dezelfde tijd besteld.
Heb het vandaag binnen gekregen.![]()

Jullie maken bodybuilding voor iedereen mogelijk! Echt de goedkoopste prijs van heel de benelux! Zelfs de concurrent kan jullie niet meer bijhouden...
Respect!![]()
Waarderen we!Net weer een bult supplementen besteld, hopen dat het morgen nog binnen is![]()
Wij gaan het weer direct verwerken en versturen!Ik had aangegeven dat ik mijn bestelling ook de volgende dag binnen had. super snel en leuke cadeau's. Nu heb ik twee vragen aub:
1- Dexaprine neem ik als eerste bij opstaan met water, toch? En moet ik dan wachten voor dat ik Whey Perfection inneem?
2- Op dagen dag ik niet train neem ik Magnificent bij opstaan. Dus neem ik dexaprine, dan wachten, dan magnificent dan weer 20 min wachten voor dat ik Whey Perfection en havermout eet?
Alvast bedankt

Lijkt mij ook, ik neem aan dat die micronized bcaa's met smaakje ook goed loopt?

Gisteren (dus enorm snel) mijn bestelling ontvangen. Bedankt body&fitshop.
Belachelijk, het verschil in service tussen jullie en de andere leveranciers.
Keep it up.
En mocht er ooit iets zijn dan kun je mij hier altijd direct bereiken.
Gaat wel eventjes duren want we willen natuurlijk een onverslaanbaar lekkere smaak introduceren

Lijkt me verstandig om even langs de rabo te gaan aangezien het volgens mij meer een magazijn dan een winkel is (in Heerenveen)

Persoonlijk denk ik dat er nog wel mensen hier interesse in hebben. Is een echt top product alleen is de naturel versie niet lekker.. Zelf ook al 500 gram weggewerkt.
![]()
Gaat goed komen
Thanks!!Even voor de zekerheid, het is mogelijk om bij jullie in de winkel te pinnen?
Het zal anders niet de 1ste keer zijn dat ik er ergens op een industrieterrein ben en ik kan niet pinnen en de dichtsbij zijnde pinautomaat een stuk fietsen is![]()

Mooie aanbiedingen weer!
Ik gebruik al magnificent, heeft die amino's erbij ook een toegevoegde waarde, of is het dan zonde?

Met die peptopro aanbieding zijn jullie wel erg verleidilijk moet ik zeggen.. grr salaris waar blijf je