Blackbulletje
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absoluut, dat is wel aan te raden. Je creatine spiegel op rustdagen zou ik ook hoog houden, zodat je betere prestaties kunt leveren. Wel een aanbeveling dus, dit kun je ook doen met creapure/ultimate creatine, dat kan eventueel voordeliger zijn als je van plan bent om die superduo langer te proberen (bijv 2x achter elkaar aan) dan ben je minder snel door alles heen. Maar op rustdagen, sowieso creatine naar binnen werken ;-)haha okee hoop ik dat ik ook hebm
maar is het aan te raden om het op rustdagen ook te nemen ja?
Heb eigenlijk nog nooit gedaan bij geen een voeding alleen op trainingsdage
haha okee hoop ik dat ik ook hebm
maar is het aan te raden om het op rustdagen ook te nemen ja?
Heb eigenlijk nog nooit gedaan bij geen een voeding alleen op trainingsdage
Heb daarnaast in tijden erg veel last van mijn pols, zat ook te denken om Wrist wraps te bestellen, zat de denken aan deze: http://www.bodyenfitshop.nl/gloves-belts/m-double-you/wrist-wraps
of het merk van B&F: http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires/body-fit-sportsnutrition/wrist-wraps-luxe
Is er verschil in kwaliteit of dergelijke?
Gewoon bij je volgende bestelling Leon of Ilco even lief aankijken, wie weet verwennen ze ;-) Moet wel werken haha. En anders, die van het B&F huismerk zijn goed en kosten geen drolHeb in totaal wel voor meer als 100 euro besteld. maar vrijwel alles per 1 of per 2 producten. heb nog redelijk wat staan thuis dus heb niet aan 100 euro voor producten nodig...
Ik wil volgende week 1 kilo peptopro bestellen. Bestaat de 500 gram verpakking nog steeds uit 2 kleinere verpakkingen of hebben jullie reeds een grotere pot?

Gewoon bij je volgende bestelling Leon of Ilco even lief aankijken, wie weet verwennen ze ;-) Moet wel werken haha. En anders, die van het B&F huismerk zijn goed en kosten geen drol

Mooie aanbieding bij b&f aminozuren 300 stuks voor een tientje:
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/amino-tabletten
Heb zelf momenteel BCAA Tabletten van Universal, zijn deze beter, of maakt het niet uit? Degene die ik nu heb hoef ik er maar 2 voor en 2 na de training in te nemen. was benieuwd waar ik meer aan heb, en waarom ik er zoveel van moet slikken.
Heb daarnaast in tijden erg veel last van mijn pols, zat ook te denken om Wrist wraps te bestellen, zat de denken aan deze: http://www.bodyenfitshop.nl/gloves-belts/m-double-you/wrist-wraps
of het merk van B&F: http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires/body-fit-sportsnutrition/wrist-wraps-luxe
Is er verschil in kwaliteit of dergelijke?
Absoluut, dat is wel aan te raden. Je creatine spiegel op rustdagen zou ik ook hoog houden, zodat je betere prestaties kunt leveren. Wel een aanbeveling dus, dit kun je ook doen met creapure/ultimate creatine, dat kan eventueel voordeliger zijn als je van plan bent om die superduo langer te proberen (bijv 2x achter elkaar aan) dan ben je minder snel door alles heen. Maar op rustdagen, sowieso creatine naar binnen werken ;-)
Dank je
net mijn bestelling geplaatst , zou je me ipv. die 1MR satchet en shake beker eens kunnen verrassen. iets waar je nog van af wilt of moet( t.h.t) ofzo
als niet kan geeft niks natuurlijk, kan niet altyd feest zijn.
zal dit ook even pmén
1 Joint Help (Tested Nutrition) 1x 120 tabletten (Kassakorting van toepassing!) 11,90 11,90
1 Tested Omega 3 (Tested Nutrition) 1x 100 capsules (Kassakorting van toepassing!) 6,90 6,90
1 Isolaat Perfection * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 2000 Gram (71 Shakes) Cookies en Cream 34,90 34,90
1 Amino Tabletten * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 300 Tabletten Weekaanbieding! 9,90 9,90
1 Taurine poeder * (Now Foods) 1x 227 gram 9,90 9,90
Factuur datum: 23-09-2011
Referentienummer: 270282
Beste klant,
Uw bestelling met referentienummer: 270282 is verzonden.
HEA:O, dat kan toch niet ;P zo snel
Dat kan inderdaad wel zo snel, we werken 's avond door tot 22:00. Elke bestelling tot 22:00 uur in de avond wordt dus nog direct verwerkt en de volgende dag aangeboden door Post.nl!
Inderdaad, een van de redenen om wakker te worden op rustdagen is zodat ik gelijk Magnificent kan drinken![]()
Magnificent Fruit is echt genieten vind ik zelf
Toevallig die Peptopro in de aanbieding aangezien ik hem een dezer dagen zeker wilde kopen, meteen maar de rest van mijn verlanglijst besteld.![]()

Als er iets is dan kun je mij hier altijd direct bereiken.Gisteren en eergisteren tweemaal een bestelling geplaatst van €100,- +.Dan kan ik weer even vooruit!

De pannenkoeken geprobeerd vandaag ze smaken goed, ik doe er wel een ei met dooier en al door
Je kunt er inderdaad altijd ook een eigen twist aan geven.
Ilco, pakketje is aangekomen!
Echt een shop die een klein foutje zo recht zet , helemaal TOP!
Bedankt en nogmaals TOP!
Groeten Kobus en een nieuw lid van de Body en Fitshop fanclub

Body en Fitshop is de beste webshop die ik ken. Al vele jaren vaste klant.
Wel jammer dat jullie geen vitargo van BMS meer hebben. (De normale, niet de crea)