AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha okee hoop ik dat ik ook heb:Dm
maar is het aan te raden om het op rustdagen ook te nemen ja?
Heb eigenlijk nog nooit gedaan bij geen een voeding alleen op trainingsdage

net mijn bestelling geplaatst , zou je me ipv. die 1MR satchet en shake beker eens kunnen verrassen. iets waar je nog van af wilt of moet( t.h.t) ofzo
als niet kan geeft niks natuurlijk, kan niet altyd feest zijn.

zal dit ook even pmén

1 Joint Help (Tested Nutrition) 1x 120 tabletten (Kassakorting van toepassing!) 11,90 11,90
1 Tested Omega 3 (Tested Nutrition) 1x 100 capsules (Kassakorting van toepassing!) 6,90 6,90
1 Isolaat Perfection * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 2000 Gram (71 Shakes) Cookies en Cream 34,90 34,90
1 Amino Tabletten * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 300 Tabletten Weekaanbieding! 9,90 9,90
1 Taurine poeder * (Now Foods) 1x 227 gram 9,90 9,90

Factuur datum: 23-09-2011
Referentienummer: 270282

Beste klant,

Uw bestelling met referentienummer: 270282 is verzonden.

HEA:O, dat kan toch niet ;P zo snel

Laatst bewerkt:
Absoluut, dat is wel aan te raden. Je creatine spiegel op rustdagen zou ik ook hoog houden, zodat je betere prestaties kunt leveren. Wel een aanbeveling dus, dit kun je ook doen met creapure/ultimate creatine, dat kan eventueel voordeliger zijn als je van plan bent om die superduo langer te proberen (bijv 2x achter elkaar aan) dan ben je minder snel door alles heen. Maar op rustdagen, sowieso creatine naar binnen werken ;-)

Mooie aanbieding bij b&f aminozuren 300 stuks voor een tientje:
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/amino-tabletten
Heb zelf momenteel BCAA Tabletten van Universal, zijn deze beter, of maakt het niet uit? Degene die ik nu heb hoef ik er maar 2 voor en 2 na de training in te nemen. was benieuwd waar ik meer aan heb, en waarom ik er zoveel van moet slikken.

Heb daarnaast in tijden erg veel last van mijn pols, zat ook te denken om Wrist wraps te bestellen, zat de denken aan deze: http://www.bodyenfitshop.nl/gloves-belts/m-double-you/wrist-wraps
of het merk van B&F: http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires/body-fit-sportsnutrition/wrist-wraps-luxe

Is er verschil in kwaliteit of dergelijke?

Ja die magnificent op rustdagen s ochtends bij het wakker worden gelijk nemen, dan 15min je ontbijt en eventueel whey shake als je dat gebruikt.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 23:22 ----------

Heb daarnaast in tijden erg veel last van mijn pols, zat ook te denken om Wrist wraps te bestellen, zat de denken aan deze: http://www.bodyenfitshop.nl/gloves-belts/m-double-you/wrist-wraps
of het merk van B&F: http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires/body-fit-sportsnutrition/wrist-wraps-luxe

Doe een bestelling van 100 euro of meer en je krijgt gratis de b&f wrist wraps. Ben er zelf tevreden over, fijn matriaal (neopreen ofzo) wat lekker om de huid voelt en zit ook stevig.

• Like
Waarderingen: B&F
Heb in totaal wel voor meer als 100 euro besteld. maar vrijwel alles per 1 of per 2 producten. heb nog redelijk wat staan thuis dus heb niet aan 100 euro voor producten nodig...

Heb in totaal wel voor meer als 100 euro besteld. maar vrijwel alles per 1 of per 2 producten. heb nog redelijk wat staan thuis dus heb niet aan 100 euro voor producten nodig...
Gewoon bij je volgende bestelling Leon of Ilco even lief aankijken, wie weet verwennen ze ;-) Moet wel werken haha. En anders, die van het B&F huismerk zijn goed en kosten geen drol

Ik wil volgende week 1 kilo peptopro bestellen. Bestaat de 500 gram verpakking nog steeds uit 2 kleinere verpakkingen of hebben jullie reeds een grotere pot?

Ik wil volgende week 1 kilo peptopro bestellen. Bestaat de 500 gram verpakking nog steeds uit 2 kleinere verpakkingen of hebben jullie reeds een grotere pot?

500 Gram PeptoPro is 1 pot tegenwoordig:)
Net weer een nieuwe lading binnen van DSM:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
PeptoPro - 500 gram voor 19,90

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 10:35 ----------

Gewoon bij je volgende bestelling Leon of Ilco even lief aankijken, wie weet verwennen ze ;-) Moet wel werken haha. En anders, die van het B&F huismerk zijn goed en kosten geen drol

Jawel, dat moet vaak wel lukken:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 10:38 ----------

Mooie aanbieding bij b&f aminozuren 300 stuks voor een tientje:
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/body-fit-sportsnutrition/amino-tabletten
Heb zelf momenteel BCAA Tabletten van Universal, zijn deze beter, of maakt het niet uit? Degene die ik nu heb hoef ik er maar 2 voor en 2 na de training in te nemen. was benieuwd waar ik meer aan heb, en waarom ik er zoveel van moet slikken.

Amino Tabletten
BCAA gebruik je puur voor- en direct na je training. (specifiek product)
De Amino Tabletten zijn meer geschikt tussen de maaltijden op momenten dat je kort zit in je eiwitten. Puur als gemakkelijke aanvulling dus.

300 Tabletten voor 9,90

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 10:40 ----------

Absoluut, dat is wel aan te raden. Je creatine spiegel op rustdagen zou ik ook hoog houden, zodat je betere prestaties kunt leveren. Wel een aanbeveling dus, dit kun je ook doen met creapure/ultimate creatine, dat kan eventueel voordeliger zijn als je van plan bent om die superduo langer te proberen (bijv 2x achter elkaar aan) dan ben je minder snel door alles heen. Maar op rustdagen, sowieso creatine naar binnen werken ;-)

Goed advies:) Dank je:D

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 10:41 ----------

net mijn bestelling geplaatst , zou je me ipv. die 1MR satchet en shake beker eens kunnen verrassen. iets waar je nog van af wilt of moet( t.h.t) ofzo
als niet kan geeft niks natuurlijk, kan niet altyd feest zijn.

zal dit ook even pmén

1 Joint Help (Tested Nutrition) 1x 120 tabletten (Kassakorting van toepassing!) 11,90 11,90
1 Tested Omega 3 (Tested Nutrition) 1x 100 capsules (Kassakorting van toepassing!) 6,90 6,90
1 Isolaat Perfection * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 2000 Gram (71 Shakes) Cookies en Cream 34,90 34,90
1 Amino Tabletten * (Body & Fit Sportsnutrition) 1x 300 Tabletten Weekaanbieding! 9,90 9,90
1 Taurine poeder * (Now Foods) 1x 227 gram 9,90 9,90

Factuur datum: 23-09-2011
Referentienummer: 270282

Beste klant,

Uw bestelling met referentienummer: 270282 is verzonden.

HEA:O, dat kan toch niet ;P zo snel

Dank je, voor de bestelling:) Dat kan inderdaad wel zo snel, we werken 's avond door tot 22:00. Elke bestelling tot 22:00 uur in de avond wordt dus nog direct verwerkt en de volgende dag aangeboden door Post.nl!:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 10:43 ----------

Inderdaad, een van de redenen om wakker te worden op rustdagen is zodat ik gelijk Magnificent kan drinken :p

Dan heb je de Fruit smaak:D Magnificent Fruit is echt genieten vind ik zelf:zuip:

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 10:44 ----------

Toevallig die Peptopro in de aanbieding aangezien ik hem een dezer dagen zeker wilde kopen, meteen maar de rest van mijn verlanglijst besteld. :D

Dank je, voor de bestelling!!:)

Gisteren en eergisteren tweemaal een bestelling geplaatst van €100,- +. :D Dan kan ik weer even vooruit!

ButchMcDick, als je echt geld teveel hebt, dan stuur ik wel even m'n rekeningnr. door hoor :D

wat bestel je dan wel niet..:O

De pannenkoeken geprobeerd vandaag ze smaken goed :), ik doe er wel een ei met dooier en al door

Ilco, pakketje is aangekomen!
Echt een shop die een klein foutje zo recht zet , helemaal TOP!
Bedankt en nogmaals TOP!

Groeten Kobus en een nieuw lid van de Body en Fitshop fanclub

• Like
Body en Fitshop is de beste webshop die ik ken. Al vele jaren vaste klant.

Wel jammer dat jullie geen vitargo van BMS meer hebben. (De normale, niet de crea)

• Like
Gisteren en eergisteren tweemaal een bestelling geplaatst van €100,- +. :D Dan kan ik weer even vooruit!

Thanks!!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 16:02 ----------

De pannenkoeken geprobeerd vandaag ze smaken goed :), ik doe er wel een ei met dooier en al door

De Eiwit Pannenkoeken zijn inderdaad lekker.:meal: Je kunt er inderdaad altijd ook een eigen twist aan geven.:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 16:03 ----------

Ilco, pakketje is aangekomen!
Echt een shop die een klein foutje zo recht zet , helemaal TOP!
Bedankt en nogmaals TOP!

Groeten Kobus en een nieuw lid van de Body en Fitshop fanclub

Dank je, voor je complimenten en waardering. Graag gedaan!:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 16:06 ----------

Body en Fitshop is de beste webshop die ik ken. Al vele jaren vaste klant.

Wel jammer dat jullie geen vitargo van BMS meer hebben. (De normale, niet de crea)

Dank je, voor de complimenten!! We krijgen binnenkort de nieuwe Vitargo S2 van Genr8. Die moet nog veel beter oplossen en ook een stuk beter van smaak zijn. (de prijs gaat niet hoger zijn, misschien zelfs wat lager)
(ik denk eind volgende week binnen)

Hey body en fitshop...

Hebben jullie de cissus van jullie merk in zwolle liggen?
(Anders ga ik er straks voor jan lul heen)

kunnen jullie misschien Animal (universal) shirts in jullie assortiment opnemen?
vind ik altijd wel vette shirts :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven