MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou Total MuscleSolution, Pepto Pro en Creatine kunnen vervangen als ik me Whey-perfection erbij neem?
Anders word t Whey Perfection ,creaPure en Pepto-Pro.

Nee, het zijn toch wel andere producten met andere specifieke eigenschappen. Whey Perfection, Creapure en PeptoPro is een goede combinatie.:) Tip: bestel PeptoPro even morgenochtend dat gaat net iets in de prijs schelen. (komt in de weekaanbieding)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 15:26 ----------

Nieuw:

Nu al voor de weekaanbiedingsprijs van morgen.

Amino tabletten
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
300 tabletten - 9,90!

Voor de duidelijkheid;

Wij betrekken het overigens ook gepatenteerde PeptoPro rechtstreeks van DSM. Er is ook maar 1 soort PeptoPro en dat is die van DSM. Overal 100% hetzelfde dus.

We hebben inderdaad een hele leuke aanbieding aankomende week met PeptoPro dus profiteer ervan:)
1x 250 Gram (25 Doseringen) 12,50!
1x 500 Gram (50 Doseringen) 19,90!

Hier kostte peptopro maar 19.90 in de aanbieding :D

Hier kostte peptopro maar 19.90 in de aanbieding :D

hmmmm, dat is wel heel scherp inderdaad maar weet je wat we doen... ik maak er voor morgen gewoon 19,90 van:D Ik ga het nu regelen!!!!!:)

edit;
Staat erin dus morgen 19,90 euro voor de 500 gram!

Nee, het zijn toch wel andere producten met andere specifieke eigenschappen. Whey Perfection, Creapure en PeptoPro is een goede combinatie.:) Tip: bestel PeptoPro even morgenochtend dat gaat net iets in de prijs schelen. (komt in de weekaanbieding)

Ok , bedankt, word het dus t hele rijtje.
Ik betaal altijd aan de deur, dus moet vandaag wel bestellen.
Anders word het wachten tot maandag met die "fijne" Post NL.

Als ik de Bidon en dat soort laat staan, zou je dan wat extra whey-perfection samples erij kunnen doen?
Ik zit nu aan me 3de pot vanille, dus hoogste tijd voor wat anders.

Ok , bedankt, word het dus t hele rijtje.
Ik betaal altijd aan de deur, dus moet vandaag wel bestellen.
Anders word het wachten tot maandag met die "fijne" Post NL.

Als ik de Bidon en dat soort laat staan, zou je dan wat extra whey-perfection samples erij kunnen doen?
Ik zit nu aan me 3de pot vanille, dus hoogste tijd voor wat anders.

Ok, vermeldt het voor de zekerheid ook even bij opmerkingen, als je wil.

Iets van: In plaats van kado's graag whey Perfection samples in verschillende smaken. afspraak met Ilco. Dat moet het weer helemaal goed komen. Dank je, voor de bestelling!!:)

Ga ik nu meteen doen.
Bedankt!

hmmmm, dat is wel heel scherp inderdaad maar weet je wat we doen... ik maak er voor morgen gewoon 19,90 van:D Ik ga het nu regelen!!!!!:)

edit;
Staat erin dus morgen 19,90 euro voor de 500 gram!

Dat is nogal service. :D. Denk je dat er ooit peptopro van jullie met een smaak gaat uitkomen? :D

body&fit
ik ga bestellen zodra men epistane binnen is, ( ivm taurine en mischien nog wat spullen)
kunnen jullie zowiezo 1 pot Amino's ( die nieuwe weekaanbieding) en 1 x 2kg whey isolaat cookies achter houden! hah

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 14:42 ----------

[/COLOR]

Normaal ontvang je de acceptgiro na enkele dagen inderdaad. Wacht nog even 2 dagen en stuur mij anders daarna even een PM met het referentienummer dan probeer ik het even uit te zoeken voor je.:)

Net terug van trainen zie ik een envelope van Afterpay in de brievenbus :)
Dacht eerst dat acceptgiro ongeveer tegelijk met de bestelling kwam dus vandaar dat ik het vroeg.

Dat is nogal service. :D. Denk je dat er ooit peptopro van jullie met een smaak gaat uitkomen? :D

Ja, als jullie daar interesse in hebben dan stuur ik nu direct een mail voor een prijsje en de smaken.:) Gaat wel een week of 6 duren.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 16:33 ----------

Net terug van trainen zie ik een envelope van Afterpay in de brievenbus :)
Dacht eerst dat acceptgiro ongeveer tegelijk met de bestelling kwam dus vandaar dat ik het vroeg.

Super! Opgelost:)

Wanneer krijgen jullie ErgoBurn weer binnen?

is die kado's alleen bij online bestelling of ook als je in winkel haal?:d
Ga van weekend eff na amersfoort eve spullen halen

Ziet er netjes uit die sachetverpakking ;)

Bodyenfitshop #1! :D

Even voor de zekerheid, het is mogelijk om bij jullie in de winkel te pinnen? :p

Het zal anders niet de 1ste keer zijn dat ik er ergens op een industrieterrein ben en ik kan niet pinnen en de dichtsbij zijnde pinautomaat een stuk fietsen is :p

Ja, als jullie daar interesse in hebben dan stuur ik nu direct een mail voor een prijsje en de smaken.:) Gaat wel een week of 6 duren.

Persoonlijk denk ik dat er nog wel mensen hier interesse in hebben. Is een echt top product alleen is de naturel versie niet lekker. :p. Zelf ook al 500 gram weggewerkt. :p

Even voor de zekerheid, het is mogelijk om bij jullie in de winkel te pinnen? :p

Het zal anders niet de 1ste keer zijn dat ik er ergens op een industrieterrein ben en ik kan niet pinnen en de dichtsbij zijnde pinautomaat een stuk fietsen is :p

Lijkt me verstandig om even langs de rabo te gaan aangezien het volgens mij meer een magazijn dan een winkel is (in Heerenveen)

Inderdaad, je moet even pinnen :) ik haal mijn stuff ook altijd in de winke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven