AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De kenmerken bij neurocore zijn nogal misleidend. 45 servings en eronder staat dat je 3 gram citruline en beta alanine hebt. Maar die heb je pas als je 3 servings neemt...
Bij xxl staat het ook zo, dus ik neem aan dat je het niet zelf geschreven hebt?

Nee dat is een marketing-truck van muscletech.. Dat levert dus op dat i.p.v. 45 porties er nog maar 15 over hebt als je voor de geadverteerde dosering gaat.. wat helemaal niet zo goedkoop is..

Aan de andere kant Jack3d (bijvoorbeeld) heeft een proprietary mix van 4145 gram.. 1 portie van neurocore 3046 gram ..

Ik snap dat die 15 stuks verpakking 2 keer zo duur is als de verpakking van 60 stuks. (per pil)
Persoonlijk zou ik weleens een kleine verpakking willen proberen na de x-miljoenste teleurstelling na het verboden worden van ephedra. Kan ik het mooi 2 weken proberen voor een klein prijsje.. Maar misschien ben ik de enige..???

Tja, mijn twijfel sloeg inderdaad toe door de prijs anders had ik ze zeker gekocht. Ik krijg wel een enorm aantal samples over een paar weken. (laat ik wel weten) Dus als je het wilt proberen dan stuur je mij dan maar een PM;)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 11:56 ----------

Leon, weet je ongeveer waneer de Amino ampullen verkrijgbaar zullen zijn en wat de prijs gaat zijn ?
Alvast bedankt
Groetjes

De Amino Ampullen komen denk ik niet aankomende week maar de week daarna. Ik weet de prijs nog niet maar ik ga natuurlijk zeker een mooie intro-actie doen!:) (ik denk dat de prijs ergens tussen de 9,90 en 11,00 euro zal liggen voor een 10 ampullen verpakking dan..:cool:

body en fitshop zag op jullie site duo pack gezien met tmc en Magnificent
nu staat er bij de Magnificent dat het voor na de training is maar als je kijk bij voeding voor onder het sporten staat deze er ook bij.
Is deze dan ook te gebruiken voor onder sporten?
Zo nee wat is dan een goede in samenwerking met tmc?

Kan iemand mij uitleggen wanneer en waarom je magnificent en TMS gebruikt? En dan niet de een voor en de ander na de workout, maar op basis van ingredienten. Ik zie wel op de site dat er allerlei complexen inzitten van ingrediënten (zoals carb complex en muscle building complex), maar vind het moeilijk om het puur op de ingrediënten te beoordelen. Het verschil wordt me ook niet heel duidelijk aangezien er volgens mij veel overlap in zit.

Waarschijnlijk ga ik 1 van de twee uitproberen, maar ik heb nu nog geen idee welke. Ik zal mijn doel niet verklappen omdat ik zo'n objectief mogelijk vergelijking wil :)

Het is niet heel simpel om het even kort uit te leggen..

Magnificent; bevat eigenlijk precies wat je nodig hebt direct na een zware training. Snelle koolhydraten in een hogere dosering voor een direct herstel van spierglycogeen en insuline werking (dat is het begin en essentieel voor herstel en groei op dat belangrijke en specifieke moment). Daarnaast de vrije aminozuren/bcaa/glutamine/taurine/peptopto allemaal specifieke aminozuren die je lichaam heel snel en effectief kan opnemen. Zo kun je procentueel per training meer resultaat bereiken als je anders zou kunnen. Het is dus een totaal afgestemd product op dat specifieke tijdstip.

Total Muscle Solution; naast dat er ook wel gelijkende ingredienten zijn die zowel voor als na je training essentieel zijn bevat dit product ook meer prestatie/uithouding/pomp/groei stimulerende ingredienten als beta-alanine, citrulline malate, l-carnitine, creatines, arginine ethyl ester enz...

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 12:05 ----------

body en fitshop zag op jullie site duo pack gezien met tmc en Magnificent
nu staat er bij de Magnificent dat het voor na de training is maar als je kijk bij voeding voor onder het sporten staat deze er ook bij.
Is deze dan ook te gebruiken voor onder sporten?
Zo nee wat is dan een goede in samenwerking met tmc?

Ja, je kunt Magnificent ook heel goed nemen tijdens bijvoorbeeld een extreem zware training omdat het direct wordt opgenomen en zo je energie aanvult en je spieren voorziet van vrij en peptide aminozuren.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar moet perse extreem zware training zijn:P?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik denk dat jullie magazijn heel sterk op mijn kast lijkt, vol met allemaal supplementen. :D

Hier alvast een voorproefje... ;)

Haha, ons magazijn staat inderdaad tot het dak toe vol. We proberen het altijd wel zoveel mogelijk netjes te houden en dat lukt meestal best aardig. Het magazijn is te klein dus we werken ook in ploegen van half 8 acht in de ochtend tot 22:30 uur 's avonds. Het gaat harstikke goed dus daar zijn we alleen maar heel blij mee. :)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 12:08 ----------

Hoe groot is de B&F Tank Top en de B&F T-shirt?
Bij kado's staan er andere maten dan wanneer je bij het desbetreffende artikel bent.

Ben van plan om boven de €99,- te bestellen. Dank u!

De Tank Top is maat L en de Shirts maat XL maar die vallen heel groot.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 12:10 ----------

Als je er voor kiest om Magnificent te gebruiken dan raad ik je aan om ook een pwo erbij te nemen voor maximaal effect van de Magnificent. Ik gebruik het nu al een tijdje als postworkout voor direct na het trainen en s ochtends op rustdagen gelijk bij het wakker worden en heb de afgelopen 6 weken gemerkt dat het spierherstel toch vlotter verloopt. Daarnaast gaat door de creatine die erin zit het trainen ook lekker.

Dat is goed op te lezen. :) Dank je, voor je reactie en advies richting de andere leden.:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 12:15 ----------

De kenmerken bij neurocore zijn nogal misleidend. 45 servings en eronder staat dat je 3 gram citruline en beta alanine hebt. Maar die heb je pas als je 3 servings neemt...
Bij xxl staat het ook zo, dus ik neem aan dat je het niet zelf geschreven hebt?

Klopt helemaal. Had het zelf ook al gezien als ik eerlijk ben maar het toch laten staan. Het klopt wel maar dan moet je de 45 inderdaad door 3 delen en kom je op 15 servings, dat is nogal een verschil:cool: Zo lijkt het net of je 45 servings hebt met deze ingredienten in die hoevelheden. Snap het en je hebt gelijk. :rolleyes: Ik zet bij de lange info even iets achter de hoeveelheden, dat is wel zo netjes.:D

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 12:16 ----------

Nee dat is een marketing-truck van muscletech.. Dat levert dus op dat i.p.v. 45 porties er nog maar 15 over hebt als je voor de geadverteerde dosering gaat.. wat helemaal niet zo goedkoop is..

Aan de andere kant Jack3d (bijvoorbeeld) heeft een proprietary mix van 4145 gram.. 1 portie van neurocore 3046 gram ..

Nee, zo moet je de prijs dan weer maal drie doen:D Ik zet er even e.a. bij.;)

edit;
Heb e.a. bij de tekst gezet: (aangegeven hoeveelheden per 3 scoops) Duidelijk in het midden van de teskt.

Haha, ons magazijn staat inderdaad tot het dak toe vol. We proberen het altijd wel zoveel mogelijk netjes te houden en dat lukt meestal best aardig. Het magazijn is te klein dus we werken ook in ploegen van half 8 acht in de ochtend tot 22:30 uur 's avonds. Het gaat harstikke goed dus daar zijn we alleen maar heel blij mee. :)

Wat voor mensen werken er eigenlijk bij jullie? Zijn het vooral goedkope studenten/jongeren of hardwerkende polen? :D

Wij werken bijvoorbeeld met alleen maar studenten zonder eigenlijk ook maar een beetje leiding.. met andere woorden, er wordt vrij weinig uitgevoerd.. :p

Voor geïnteresseerden:
Hier wordt je bestelling verwerkt als je een telefoon besteld via T-Mobile

http://www.youtube.com/watch?v=rwDoYY9FJBk

De Amino Ampullen komen denk ik niet aankomende week maar de week daarna. Ik weet de prijs nog niet maar ik ga natuurlijk zeker een mooie intro-actie doen!:) (ik denk dat de prijs ergens tussen de 9,90 en 11,00 euro zal liggen voor een 10 ampullen verpakking dan..:cool:

Wow wat een prijs.. ga me er gelijk aantal dozen inslagen dan :D
Enig idee of het iets of wat gaat smaken? Gebruik nu aminobolan van Sanas en enigste probleem is dat die smaak echt in je mond blijft zitten haha :D
En Peptopro die in de weekaanbieding komt enig idee van die prijs ervan want is voor me ook intressant

En is het evt mogelijk om C4 Extreme van Cellucor in jullie assortiment op te nemen ? Vriend van me heeft deze meegenomen uit Amerika omdat ze daar heel tevreden over zijn en op internet lees ik ook veel goede reviews dus :)
Heb deze zelf gebruikt en vond deze zelf ook echt super pre workout.. Ook leuk dat er creatine nitrate inzit en de dosis cafeine niet te hoog is + prijs valt ook nog goed mee denk ik ?
Groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
maar welke voeding voor onder het sporten werkt nog meer goed in samenwerking met tmc?

Ik had nog een vraag over afterpay. Bij me bestelling van een week geleden had ik voor deze betaalmethode gekozen. Bij de ontvangen bestelling zat geen acceptgiro en op de factuur staat "U heeft gekozen voor betaling middels acceptgiro. U ontvangt deze automatisch door Afterpay". Nu een week later heb ik nog niks van Afterpay ontvangen. Hoelang duurt het ongeveer voordat ik de acceptgiro binnen krijg?
Heb het idee dat er bij Afterpay iets is mis gegaan.

Hallo, creatine vraagje.
Welke creatine kan ik t best gebruiken naast de Whey Perfection en Pepto Pro?
Is voor 3x per week krachttraining en ik heb nog niet eerder crea gebruikt.
Me keuzes zijn: CREATINE ETHYL ESTER, CreaPure Creatine, Di-Creatine Malate, en Creatine Alfa-ketoglutaraat.
Of t nieuwe product star, alz zit daar maar weinig creatine in.

groeten kobus

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn bestelling ook binnen!:D

Gisteren net voor 8 uur besteld en had hem net om 1 uur binnengekregen.

Ontzettend bedankt voor de snelle service en de extra cadeaus!! :D

Tot de volgende bestelling!

Wat voor mensen werken er eigenlijk bij jullie? Zijn het vooral goedkope studenten/jongeren of hardwerkende polen? :D

Wij werken bijvoorbeeld met alleen maar studenten zonder eigenlijk ook maar een beetje leiding.. met andere woorden, er wordt vrij weinig uitgevoerd.. :p

Voor geïnteresseerden:
Hier wordt je bestelling verwerkt als je een telefoon besteld via T-Mobile

http://www.youtube.com/watch?v=rwDoYY9FJBk

Nou...:D nee, eigenlijk is het grootste deel van ons personeel afkomstig van de sportschool en fanatiek bezig. wel echt mensen met interesse, die weten wat een potje eiwit of creatine is:D (voor het overgrote deel

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 14:31 ----------

Ik had het al gezien dus had het eigenlijk ook wel zelf eerder kunnen doen want ik twijfelde eigenlijk al toen...:rolleyes: Dank je.:)

Bestelling gisteravond laat gedaan, vanochtend vroeg binnen :cool:

Had gevraagd om een caseïne sample maar die hadden jullie niet en stond er keurig bij, extra wp sample gekregen. Top service (:

Wow wat een prijs.. ga me er gelijk aantal dozen inslagen dan :D
Enig idee of het iets of wat gaat smaken? Gebruik nu aminobolan van Sanas en enigste probleem is dat die smaak echt in je mond blijft zitten haha :D
En Peptopro die in de weekaanbieding komt enig idee van die prijs ervan want is voor me ook intressant

En is het evt mogelijk om C4 Extreme van Cellucor in jullie assortiment op te nemen ? Vriend van me heeft deze meegenomen uit Amerika omdat ze daar heel tevreden over zijn en op internet lees ik ook veel goede reviews dus :)
Heb deze zelf gebruikt en vond deze zelf ook echt super pre workout.. Ook leuk dat er creatine nitrate inzit en de dosis cafeine niet te hoog is + prijs valt ook nog goed mee denk ik ?
Groetjes

Ampullen Amino;
De smaak is best redelijk vind ik zelf. Zeker voor amino's:D

C4;
Ik kijk even wat ik kan doen, moet inderdaad kunnen voor een redelijke prijs!:)

Peptopro:)
250 gram 12,50
500 gram 21,50

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 14:37 ----------

Bestelling gisteravond laat gedaan, vanochtend vroeg binnen :cool:

Had gevraagd om een caseïne sample maar die hadden jullie niet en stond er keurig bij, extra wp sample gekregen. Top service (:

Dank je, voor de bestelling en de complimenten!!:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 14:39 ----------

maar welke voeding voor onder het sporten werkt nog meer goed in samenwerking met tmc?

Tijdens het sporten zou ik alleen water of sportdrank (wms/dextro/vitargo) nemen icm met eaa/peptopro/bcaa bijvoorbeeld.... Geen vaste voeding.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 14:42 ----------

Ik had nog een vraag over afterpay. Bij me bestelling van een week geleden had ik voor deze betaalmethode gekozen. Bij de ontvangen bestelling zat geen acceptgiro en op de factuur staat "U heeft gekozen voor betaling middels acceptgiro. U ontvangt deze automatisch door Afterpay". Nu een week later heb ik nog niks van Afterpay ontvangen. Hoelang duurt het ongeveer voordat ik de acceptgiro binnen krijg?
Heb het idee dat er bij Afterpay iets is mis gegaan.

Normaal ontvang je de acceptgiro na enkele dagen inderdaad. Wacht nog even 2 dagen en stuur mij anders daarna even een PM met het referentienummer dan probeer ik het even uit te zoeken voor je.:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 14:46 ----------

Hallo, creatine vraagje.
Welke creatine kan ik t best gebruiken naast de Whey Perfection en Pepto Pro?
Is voor 3x per week krachttraining en ik heb nog niet eerder crea gebruikt.
Me keuzes zijn: CREATINE ETHYL ESTER, CreaPure Creatine, Di-Creatine Malate, en Creatine Alfa-ketoglutaraat.
Of t nieuwe product star, alz zit daar maar weinig creatine in.

groeten kobus

Als je het simpel wil houden dan is Creapure altijd een prima keus.
Star! is een pre-workout, een mix van ingredienten waaronder creatine, beta alanine, arginine, citrulline e.d en stimulanten voor een energieboost. Toch wel een heel ander product.

De beste resultaten haal je denk ik met Total Muscle Solution maar dat is ook een heel andere prijsklasse.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Sep 2011 om 14:47 ----------

Niet moeilijk doen kies voor creapure, werkt in het algemeen goed ;)

Mee eens, Creapure is gewoon goed en goedkoop. 500 gram voor 14,90.

Ampullen Amino;
De smaak is best redelijk vind ik zelf. Zeker voor amino's:D

C4;
Ik kijk even wat ik kan doen, moet inderdaad kunnen voor een redelijke prijs!:)

Peptopro:)
250 gram 12,50
500 gram 21,50

Oke dank je zal dan wel zien :D
En c4 zijn smaak is btw ook super :D en leuke liijst van ingredienten in de juiste samenstelling
Laat maar wat weten dan
Alvast bedankt !

Oke dank je zal dan wel zien :D
En c4 zijn smaak is btw ook super :D en leuke liijst van ingredienten in de juiste samenstelling
Laat maar wat weten dan
Alvast bedankt !

Zodra ik het binnen heb (weet het nog niet zeker) laat ik het je direct weten!!:)

Zou Total MuscleSolution, Pepto Pro en Creatine kunnen vervangen als ik me Whey-perfection erbij neem?
Anders word t Whey Perfection ,creaPure en Pepto-Pro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven