Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
kunnen jullie misschien Animal (universal) shirts in jullie assortiment opnemen?
vind ik altijd wel vette shirts :P

Zal eens even kijken voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 16:35 ----------

Hey body en fitshop...

Hebben jullie de cissus van jullie merk in zwolle liggen?
(Anders ga ik er straks voor jan lul heen)

Volgens mij wel. Bel anders eventjes voor de zekerheid: 038-4234377

Dank je :) volgens mij zijn er wel meer mensen die intresse hebben in zulke shirts

Ik wil 8 Billion Acidophilus van NOW FOODS kopen, maar zie op de website van de fabrikant dat dit koel bewaard moet blijven om zijn werkzaamheid te behouden.

Hoe worden probiotica-pilletjes eigenlijk bij B&F bewaard?

Leon/Ilco,

Ik wil Agmatine gaan bestellen, maar ik had er nog een vraagje over: is de toename van het hormoon IGF-1 echt significant groot, of is het slechts een 'kleine positieve bijwerking'? Met andere woorden, zorgt Agmatine voor duidelijk hogere hormoonspiegels of valt dit wel mee?

Heb namelijk liever niet dat het spul met m'n hormoonspiegels gaat klooien (heb zo m'n redenen voor). Zou fijn zijn als iemand hier antwoord op kan geven :)

Leon/Ilco,

Ik wil Agmatine gaan bestellen, maar ik had er nog een vraagje over: is de toename van het hormoon IGF-1 echt significant groot, of is het slechts een 'kleine positieve bijwerking'? Met andere woorden, zorgt Agmatine voor duidelijk hogere hormoonspiegels of valt dit wel mee?

Heb namelijk liever niet dat het spul met m'n hormoonspiegels gaat klooien (heb zo m'n redenen voor). Zou fijn zijn als iemand hier antwoord op kan geven :)

lijkt me niet dat dit torenhoge pieken gaat geven, gewoon een kleine steiging lijkt me.

Als ik nu een bestelling maak bij Body en Fitshop, krijg ik het dan maandag binnen of pas dinsdag?

dinsdag pas

super, gisterenmiddag rond half 5 besteld en vandaag om kwart over 5 ontvangen. jullie blijven een top winkel met superprijzen voor kwaliteit en product !

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: B&F
Dank je :) volgens mij zijn er wel meer mensen die intresse hebben in zulke shirts

Ik ga het proberen zo snel mogelijk te regelen:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 19:15 ----------

Ik wil 8 Billion Acidophilus van NOW FOODS kopen, maar zie op de website van de fabrikant dat dit koel bewaard moet blijven om zijn werkzaamheid te behouden.

Hoe worden probiotica-pilletjes eigenlijk bij B&F bewaard?

Ik zal dit eens goed navragen. Je hebt natuurlijk ook altijd te maken met opslag bij Now, transport enz.. dus constant koel kan gewoon niet. Ik ga er eigenlijk ook vanuit dat dit na opening is.

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 19:16 ----------

Leon/Ilco,

Het is een "kleine postieve bijwerking". Hoef je je geen zorgen om te maken:)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Sep 2011 om 19:17 ----------

super, gisterenmiddag rond half 5 besteld en vandaag om kwart over 5 ontvangen. jullie blijven een top winkel met superprijzen voor kwaliteit en product !

Dank je, voor de complimenten!!:) En de bestelling natuurlijk:)

ik heb vandaag mijn bestelling 268411 ontvangen maar ipv 2 keer syntha 1320 gram caramel heb ik caramel bars ontvangen.Staat nochtans ingepakt en gecontroleerd op de brief.

Wat is het verschil tussen Miscelair casein perfection en Miscelair casein superior?

Perfection is verbeterde versie, komt morgen uit.. Gewoon betere smaak enzo (neem ik aan).

Heb ook een bestelling bij jullie geplaatst.
Alleen zag ik bij de afrekening cadeau 3: de straps niet staan.
Cadeau 1 & 2 stonden er wel bij.
Kan je even checken of dat in orde is, want die straps kan ik goed gebruiken. :p
Referentie-nummer is: 270713
Alvast bedankt!

Wat is het verschil tussen Miscelair casein perfection en Miscelair casein superior?

Miscelair casein superior:
Samenstelling per 100 gram
Kcal 374,0
Eiwit 90,00 gram
Koolhydraten 0,40 gram
Vet 1,10 gram

Miscelair casein perfection:
Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram

De smaak gaat er misschien op vooruit maar de eiwitten op achteruit + meer suiker + meer vet.

Miscelair casein superior:
Samenstelling per 100 gram
Kcal 374,0
Eiwit 90,00 gram
Koolhydraten 0,40 gram
Vet 1,10 gram

Miscelair casein perfection:
Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram

De smaak gaat er misschien op vooruit maar de eiwitten op achteruit + meer suiker + meer vet.

kijk daar heb je gelijk in daar kan ik niets op zeggen ;maar bedenk eens hoeveel je van die shake op een dag neemt zeg een 50 gram dan valt het gezien op het dagtotaal toch erg mee denk ik zo .Ik ben eigenlijk van mening dat bijna iedereen te veel gefocust is wat er per 100 gram inzit en dan niet meer kijkt wat hij/zij per dag gebruikt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven