TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank jevolgens mij zijn er wel meer mensen die intresse hebben in zulke shirts
Miscelair casein superior:
Samenstelling per 100 gram
Kcal 374,0
Eiwit 90,00 gram
Koolhydraten 0,40 gram
Vet 1,10 gram
Miscelair casein perfection:
Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram
De smaak gaat er misschien op vooruit maar de eiwitten op achteruit + meer suiker + meer vet.

wel jammer dat de casein op die manier verdoet word, ik vond het juist geweldig vanwege de lage KH en vet, nu zit er dubbel zoveel vet in en meer dan 15x zoveel KH en ook nog eens minder eiwit.
sorry hoor B&F maar hier ben ik niet echt blij mee! had dan op zn minst kunstmatige zoetstoffen gebruikt om het beter op smaak te krijgen ipv carbs![]()

Het is het echt waard hoor ;-)damn, nog geen 2g carbs/serving
Als je je daar al over druk maakt, eet dan bij je vorige maaltijd enkele rijstkorrels minder he...
damn, nog geen 2g carbs/serving
Als je je daar al over druk maakt, eet dan bij je vorige maaltijd enkele rijstkorrels minder he...

wel jammer dat de casein op die manier verdoet word, ik vond het juist geweldig vanwege de lage KH en vet, nu zit er dubbel zoveel vet in en meer dan 15x zoveel KH en ook nog eens minder eiwit.
bij 0,23 gram vet en 1,5 gram koolhydraten meer per shake.
Wanneer komt BCAA + Glutamine van Fitmax en wat gaat de prijs worden? Al een idee?
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/fitmax/bcaa-glutamine
Ik kon niet wachten vandaag en heb de Ultra-Micronized BCAA poeder aangeschaft.
Heeft het zin om BCAA ook te nemen bij de cardio (zit in de cut)? Al is het maar om vermoeidheid in de benen tegen te gaan.
dan kun je beter een stimulant/pwo voor nemen .Miscelair casein superior:
Samenstelling per 100 gram
Kcal 374,0
Eiwit 90,00 gram
Koolhydraten 0,40 gram
Vet 1,10 gram
Miscelair casein perfection:
Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram
De smaak gaat er misschien op vooruit maar de eiwitten op achteruit + meer suiker + meer vet.

kijk daar heb je gelijk in daar kan ik niets op zeggen ;maar bedenk eens hoeveel je van die shake op een dag neemt zeg een 50 gram dan valt het gezien op het dagtotaal toch erg mee denk ik zo .Ik ben eigenlijk van mening dat bijna iedereen te veel gefocust is wat er per 100 gram inzit en dan niet meer kijkt wat hij/zij per dag gebruikt.

Klein vraagje voor B&F: mijn pot PeptoPro had geen afsluit plastic aan de bovenkant van de pot heen (onder de deksel) en de pot zelf was (net zoals iemand ook al opmerkte in dit topic) kleverig/poederig.
Is dat nog in orde ? Ik vraag dit even voor de zekerheid.
Vind het ook nogal een achteruitgang... En alle fanboys net doen alsof het geweldig is dat je net zoveel blijft betalen voor minder goede voedingswaarden. Doe ff normaal man.wel jammer dat de casein op die manier verdoet word, ik vond het juist geweldig vanwege de lage KH en vet, nu zit er dubbel zoveel vet in en meer dan 15x zoveel KH en ook nog eens minder eiwit.
sorry hoor B&F maar hier ben ik niet echt blij mee! had dan op zn minst kunstmatige zoetstoffen gebruikt om het beter op smaak te krijgen ipv carbs![]()
]Hmm, als ik puur hier naar kijk zie ik de meerwaarde van MC perfection niet echt. Toch benieuwd waarom B&F perfection op de markt brengt.
want we doen vanaf morgen een Gratis sample actie met de Micellar Casein Perfection
Probeer een shake en je zult echt verstelt staan
Wanneer komt BCAA + Glutamine van Fitmax en wat gaat de prijs worden? Al een idee?
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/fitmax/bcaa-glutamine
Ik kon niet wachten vandaag en heb de Ultra-Micronized BCAA poeder aangeschaft.
Heeft het zin om BCAA ook te nemen bij de cardio (zit in de cut)? Al is het maar om vermoeidheid in de benen tegen te gaan.
Als je in de cut zit dan heeft het juist zeker zin om BCAA toe te voegen omdat je hiermee veel speirafbraak tijdens de inspanning kunt vookomen en prestaties positief kunt beinvloeden.
Jammer inderdaad van de MS perfection, maar blijft de MS superior nog in het assortiment?
Nu heeft de klant in ieder geval de keuze of die meer voor de smaak gaat of de betere voedingswaarden.
Ik vind namelijk de smaak van MS superior aardbei echt superieur.

Zijn de plastic shakebekers BPA (bisphenol-A) vrij?
ordernr 271112