XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klein vraagje voor B&F: mijn pot PeptoPro had geen afsluit plastic aan de bovenkant van de pot heen (onder de deksel) en de pot zelf was (net zoals iemand ook al opmerkte in dit topic) kleverig/poederig.

Is dat nog in orde ? Ik vraag dit even voor de zekerheid.

Miscelair casein superior:
Samenstelling per 100 gram
Kcal 374,0
Eiwit 90,00 gram
Koolhydraten 0,40 gram
Vet 1,10 gram

Miscelair casein perfection:
Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram

De smaak gaat er misschien op vooruit maar de eiwitten op achteruit + meer suiker + meer vet.

Hmm, als ik puur hier naar kijk zie ik de meerwaarde van MC perfection niet echt. Toch benieuwd waarom B&F perfection op de markt brengt.

Alles voor de smaak.:cool:

wel jammer dat de casein op die manier verdoet word, ik vond het juist geweldig vanwege de lage KH en vet, nu zit er dubbel zoveel vet in en meer dan 15x zoveel KH en ook nog eens minder eiwit.

sorry hoor B&F maar hier ben ik niet echt blij mee! had dan op zn minst kunstmatige zoetstoffen gebruikt om het beter op smaak te krijgen ipv carbs :(

wel jammer dat de casein op die manier verdoet word, ik vond het juist geweldig vanwege de lage KH en vet, nu zit er dubbel zoveel vet in en meer dan 15x zoveel KH en ook nog eens minder eiwit.

sorry hoor B&F maar hier ben ik niet echt blij mee! had dan op zn minst kunstmatige zoetstoffen gebruikt om het beter op smaak te krijgen ipv carbs :(

damn, nog geen 2g carbs/serving :rolleyes:
Als je je daar al over druk maakt, eet dan bij je vorige maaltijd enkele rijstkorrels minder he...

Jongens, die paar gram eiwit daar wordt je echt niet minder breed van. Per shake 3/4 gram die je mist. Ik denk dat B&F genoeg ervaring heeft op deze markt en dat het een bewuste keuze is. Als klant zijn we nog nooit wat tekort gekomen geloof ik...

Ik zag het na aanleiding van de berichten hier dat de Perfection deze week komt dus even bellen naar B&F. Ik woon in Heerenveen en wil graag de eerste zijn met dit soort dingen. Hihi =$ Ze hadden ze al binnen, maar worden dit weekend verzonden en dat het deze aankomende week dus leverbaar is. Ik heb vandaag al twee shakes gehad en de smaken zijn echt goed, die paar gram mis ik niet en die extra grammen koolhydraten en vetten is het echt waard. Echt een goede vooruitgang tov de oude, deze is heerlijk, luchtig, lost perfect op en blijft niet aan de beker plakken aan de binnenkant.

Als je je daar al over druk maakt, eet dan bij je vorige maaltijd enkele rijstkorrels minder he...
Het is het echt waard hoor ;-)

+1 :D

Het inderdaad wel een stuk meer als bij de vorige versie. Maar dat neem ik er graag bij voor een lekkere smaak. En zoveel carbs/serving is het niet.

Ik ben aan het cutten en ik maak ook niet eens zorgen om die paar gram idd.
Je berekent je behoefte per dag en past dat aan als je wil. Tenzij de smaak voor je echt niet van belang is maar voor mij zeker wel :S..

Paniek in de tent :windup: bij 0,23 gram vet en 1,5 gram koolhydraten meer per shake.

:roflol:

Laatst bewerkt:
Wanneer komt BCAA + Glutamine van Fitmax en wat gaat de prijs worden? Al een idee?
http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren-alle/fitmax/bcaa-glutamine

Ik kon niet wachten vandaag en heb de Ultra-Micronized BCAA poeder aangeschaft.

Heeft het zin om BCAA ook te nemen bij de cardio (zit in de cut)? Al is het maar om vermoeidheid in de benen tegen te gaan.

Laatst bewerkt:
Wanneer komt BCAA + Glutamine van Fitmax en wat gaat de prijs worden? Al een idee?

Heeft het zin om BCAA ook te nemen bij de cardio (zit in de cut)? Al is het maar om vermoeidheid in de benen tegen te gaan.

Bcaa is voornamelijk om spierafbraak tegen te gaan, dus heeft zeker wel nut om te pakken voor de cardio . Of het de vermoeidheid in je benen tegen gaat... Denk het niet :p dan kun je beter een stimulant/pwo voor nemen .

Miscelair casein superior:
Samenstelling per 100 gram
Kcal 374,0
Eiwit 90,00 gram
Koolhydraten 0,40 gram
Vet 1,10 gram

Miscelair casein perfection:
Hoeveelheden per 100 gram:
kcal 372
Eiwit 82,0 gram
Vet 2,0 gram
Koolhydraten 6,5 gram

De smaak gaat er misschien op vooruit maar de eiwitten op achteruit + meer suiker + meer vet.

Het eiwitgehalte is wat lager maar nog steeds goed. De grote vooruitgang zitten in de oplosbaarheid en smaak. Die is gewoon perfect.

De grote vooruitgang zit is de smaakbeleving en in het gebruikersgemak.
We gaan morgen een actie doen zodat jullie de smaken kunnen proberen.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 09:00 ----------

kijk daar heb je gelijk in daar kan ik niets op zeggen ;maar bedenk eens hoeveel je van die shake op een dag neemt zeg een 50 gram dan valt het gezien op het dagtotaal toch erg mee denk ik zo .Ik ben eigenlijk van mening dat bijna iedereen te veel gefocust is wat er per 100 gram inzit en dan niet meer kijkt wat hij/zij per dag gebruikt.

Precies, het iets lagere eiwitgehalte is nog steeds gewoon goed en hoog. Daarnaast zullen de smaak en oplosbaarheid je doen uitkijken naar elke shake.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 09:03 ----------

Klein vraagje voor B&F: mijn pot PeptoPro had geen afsluit plastic aan de bovenkant van de pot heen (onder de deksel) en de pot zelf was (net zoals iemand ook al opmerkte in dit topic) kleverig/poederig.

Is dat nog in orde ? Ik vraag dit even voor de zekerheid.

Klopt, ik kreeg van het weekend de vraag ook al. Ik heb hier gekeken maar kan het "kleverige" niet terug vinden. heel apart. Wat was het referentienummer?

Vind het ook nogal een achteruitgang... En alle fanboys net doen alsof het geweldig is dat je net zoveel blijft betalen voor minder goede voedingswaarden. Doe ff normaal man.

Hmm, als ik puur hier naar kijk zie ik de meerwaarde van MC perfection niet echt. Toch benieuwd waarom B&F perfection op de markt brengt.
]
Nee klopt, als je puur zo kijkt naar de waardes dan heb je helemaal gelijk. Het gaat ook om de smaakbeleving en de oplosbaarheid e.d. die bij Micellar voor veel mensen altijd problemen geeft. Micellar Casein Perfection is de best oplosbare en lekkerste Micellar shake die je ooit gehad hebt, dat beloof ik je. Het is dus het gebruikersgemak en de smaakbeleving die echt de meerwaarde geven. Dat kun je zo niet zien, dat moet je proberen en proeven. Dat kan:D want we doen vanaf morgen een Gratis sample actie met de Micellar Casein Perfection:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 09:08 ----------

De waardes zijn nog steeds gewoon goed:) Probeer een shake en je zult echt verstelt staan:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 09:11 ----------

De BCAA-glutamine van Fitmax komt eind deze week, denk ik. Dan weet ik ook de prijs precies. De Ultra Micro BCAA's zijn een goede keuze:) Als je in de cut zit dan heeft het juist zeker zin om BCAA toe te voegen omdat je hiermee veel speirafbraak tijdens de inspanning kunt vookomen en prestaties positief kunt beinvloeden.:)

Laatst bewerkt:
Jammer inderdaad van de MS perfection, maar blijft de MS superior nog in het assortiment?
Nu heeft de klant in ieder geval de keuze of die meer voor de smaak gaat of de betere voedingswaarden.
Ik vind namelijk de smaak van MS superior aardbei echt superieur.

Jammer inderdaad van de MS perfection, maar blijft de MS superior nog in het assortiment?
Nu heeft de klant in ieder geval de keuze of die meer voor de smaak gaat of de betere voedingswaarden.
Ik vind namelijk de smaak van MS superior aardbei echt superieur.

Als daar behoefte aan is dan laten we ze naast elkaar staan.:)

Zijn de plastic shakebekers BPA (bisphenol-A) vrij?

goedemorgen: net gebruik gemaakt van syntha 6 actie :) ordernr 271112

kort vraagje: ik heb een tijdje geleden pure muscle bcaa besteld, alleen heb ik niet echt een goed maatschepje hiervoor. Hebben jullie die toevallig, en zo ja zouden jullie eentje mee kunnen sturen, evt. tegen betaling?

thanx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven