Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
:P dan moet het wel een heel mooi pakket worden haha nee hoor geintje ;), dat zit altijd goed bij B&F

Lol, No Problemo.

Ondanks dat ik iedereen zie huilen over de smaak van Protein Revolution wil ik toch een pot bestellen (hoorde ook heel veel mensen huilen over lijnzaadolie/levertraan en dat is ook goed te doen :rolleyes:). Nu vraag ik me af, welke smaak? Ik kan me heel goed voorstellen hoe smaken zoals aardbei/chocolade vies kunnen uitvallen en vanille vind ik sowieso ranzig, hierdoor blijft eigenlijk banaan over. Nu vind ik aardbei en chocolade over het algemeen lekkerder voor whey protein dan banaan, maar ik ben dus bang dat dat fout gaat met de smaak.

Iemand die wat inzicht kan verschaffen? Ik wilde sowieso wat amino's bij B&F bestellen, dan kan deze pot gelijk mee :D

Ondanks dat ik iedereen zie huilen over de smaak van Protein Revolution wil ik toch een pot bestellen (hoorde ook heel veel mensen huilen over lijnzaadolie/levertraan en dat is ook goed te doen :rolleyes:). Nu vraag ik me af, welke smaak? Ik kan me heel goed voorstellen hoe smaken zoals aardbei/chocolade vies kunnen uitvallen en vanille vind ik sowieso ranzig, hierdoor blijft eigenlijk banaan over. Nu vind ik aardbei en chocolade over het algemeen lekkerder voor whey protein dan banaan, maar ik ben dus bang dat dat fout gaat met de smaak.

Iemand die wat inzicht kan verschaffen? Ik wilde sowieso wat amino's bij B&F bestellen, dan kan deze pot gelijk mee :D

De smaak van Protein Revolution is helemaal niet zo vies vind ik. Sterker nog deze smaakt gewoon goed zeker gegeven de waardes. Er zijn misschien ook mensen die er niet zo blij mee zijn dat wij een zeer goed product hebben ontwikkeld (gewoon het beste product op de markt nu!) en dan dingen gaan verzinnen...

(niet voor het eerst dat er wordt geprobeerd goede producten op een totaal belachelijke manier af te kraken)

Laatst bewerkt:
net uiteraard een bestelling gedaan. Deze keer ieder geval:

Scivation Whey Vanilla
Referentie nummer: 98596

vorige x helaas geen samples erbij gehad:( maar wel een mooie bidon:D

zit te twijfelen welke pre workout ik neem en ben altijd geintereseerd in wat samples van alles en nog wat... ik laat me verrassen :)

net uiteraard een bestelling gedaan. Deze keer ieder geval:

Scivation Whey Vanilla
Referentie nummer: 98596

vorige x helaas geen samples erbij gehad:( maar wel een mooie bidon:D

zit te twijfelen welke pre workout ik neem en ben altijd geintereseerd in wat samples van alles en nog wat... ik laat me verrassen :)

:D Komt goed!

De smaak van Protein Revolution is helemaal niet zo vies vind ik. Sterker nog deze smaakt gewoon goed zeker gegeven de waardes. Er zijn misschien ook mensen die er niet zo blij mee zijn dat wij een zeer goed product hebben ontwikkeld (gewoon het beste product op de markt nu!) en dan dingen gaan verzinnen...

(niet voor het eerst dat er wordt geprobeerd goede producten op een totaal belachelijke manier af te kraken)

Alright, dan neem ik gewoon aardbei.

Vraagje trouwens: wat is dat toch met al die taalfouten op alle supplementensites? Ik zie het bij sportfood, jullie, XXL enz...

Ik snap echt niet hoe daar een correlatie tussen kan zijn ???

Vraagje trouwens: wat is dat toch met al die taalfouten op alle supplementensites? Ik zie het bij sportfood, jullie, XXL enz...

Ik snap echt niet hoe daar een correlatie tussen kan zijn ???

Niet ons sterkste punt, denk ik;)

Ik heb even enkele vragen over die allergoedkoopste creatine monohydraat van 12 euro (Micro Pure Creatine 100%).

Om te beginnen: WTF?

12 euro, geen verzendkosten, zijn er hier addertjes onder het gras?

Is dit trouwens Duitse creatine, en waarom zou ik in godsnaam een duurdere versie van monohydraat kopen als dit ook bestaat?

Zijn er mensen met ervaring met Fast Diet

Heb je zelfs producten die wereldwijd behoren tot best gewaardeerde afslank- en energieproducten, als Lipo-6, Ergolean AMP of Hydroxycut Hardcore al eens gebruikt? Het kan echt nog beter!

Deze Amerikaanse producent is in staat geweest om een formule te ontwikkelen die nog effectiever is!

Is dit nou echt het beste dan? Want Hydrocycut stond volgens mij altijd bekend als de beste vetverbrander.

En hoeveel moet je er nu precies van innemen? Want er staan verschillende dingen in de beschrijving. Ik sta op 't moment op 96kg bij 14-15% ofzo.

1 tablet na het ontbijt
1 tablet na de lunch
2 tabletten 30 minuten voor de training (3 keer per week in mijn geval)

Dit zou komen op 20 tabletten per week, dus een potje per 31,5 dagen. Terwijl in de beschrijving weer staat dat een potje voor 22 dagen is. Dat is iedere dag minimaal 1 extra tablet.

B&F wanneer krijg je weer 2kg Vanille Ice binnen van de Perfect Protein Matrix?
M'n potje is bijna op. :)

B&F ik zoek een multivitamine. Welke is de beste in jullie assortiment?

Ey dat is precies dezelfde vraag die ik wilde stellen. Ik was ook op zoek naar een goed vitamine preparaat van de bodyenfithsop en was benieuwd of iemand tips kon geven daarover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven