Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit je nog wel bij de goede site http://www.bodyenfitshop.nl/
,want bij mij heet het gewoon nog eiwittoppers.
dan moet het wel een heel mooi pakket worden haha nee hoor geintje
, dat zit altijd goed bij b&f
Haha thnx , ik zat op www.bodyenfit.nl . Waarschijnlijk een testpage.
Ik snapte er al niets van.
). Nu vraag ik me af, welke smaak? Ik kan me heel goed voorstellen hoe smaken zoals aardbei/chocolade vies kunnen uitvallen en vanille vind ik sowieso ranzig, hierdoor blijft eigenlijk banaan over. Nu vind ik aardbei en chocolade over het algemeen lekkerder voor whey protein dan banaan, maar ik ben dus bang dat dat fout gaat met de smaak.
Mooie bestelling, dank je!
Volgens mij hebben we momenteel geen samples van de Exclusive maar ik maak er in ieder geval persoonlijk een heel mooi pakket van.

Ondanks dat ik iedereen zie huilen over de smaak van Protein Revolution wil ik toch een pot bestellen (hoorde ook heel veel mensen huilen over lijnzaadolie/levertraan en dat is ook goed te doen). Nu vraag ik me af, welke smaak? Ik kan me heel goed voorstellen hoe smaken zoals aardbei/chocolade vies kunnen uitvallen en vanille vind ik sowieso ranzig, hierdoor blijft eigenlijk banaan over. Nu vind ik aardbei en chocolade over het algemeen lekkerder voor whey protein dan banaan, maar ik ben dus bang dat dat fout gaat met de smaak.
Iemand die wat inzicht kan verschaffen? Ik wilde sowieso wat amino's bij B&F bestellen, dan kan deze pot gelijk mee![]()
maar wel een mooie bidon

net uiteraard een bestelling gedaan. Deze keer ieder geval:
Scivation Whey Vanilla
Referentie nummer: 98596
vorige x helaas geen samples erbij gehadmaar wel een mooie bidon
zit te twijfelen welke pre workout ik neem en ben altijd geintereseerd in wat samples van alles en nog wat... ik laat me verrassen![]()
Komt goed!De smaak van Protein Revolution is helemaal niet zo vies vind ik. Sterker nog deze smaakt gewoon goed zeker gegeven de waardes. Er zijn misschien ook mensen die er niet zo blij mee zijn dat wij een zeer goed product hebben ontwikkeld (gewoon het beste product op de markt nu!) en dan dingen gaan verzinnen...
(niet voor het eerst dat er wordt geprobeerd goede producten op een totaal belachelijke manier af te kraken)

Vraagje trouwens: wat is dat toch met al die taalfouten op alle supplementensites? Ik zie het bij sportfood, jullie, XXL enz...
Ik snap echt niet hoe daar een correlatie tussen kan zijn![]()