AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Protein Perfection Stack
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Voorzie je lichaam 24 uur per dag van eiwitten!
Inhoud Perfect Protein Stack:
-Micellar Casein Perfection 1500 gram (60 shakes)
-Whey Perfection 2270 gram (80 shakes)

De beste eiwitten voor spiergroei samen in één superdeal: 54,90 euro!

Referentie nummer: 270094
Faktuur datum: 23-09-2011

Het spul zelf ziet er gewoon goed uit dus zal geen probleem opleveren.

Ok, we hebben de PeptoPro ook net pas weer binnen.:) Misschien dat er met intern transport hier een potje is open gegaan of schade heeft gehad waardoor het poeder over de andere potten is gegaan.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 11:19 ----------

goedemorgen: net gebruik gemaakt van syntha 6 actie :) ordernr 271112

kort vraagje: ik heb een tijdje geleden pure muscle bcaa besteld, alleen heb ik niet echt een goed maatschepje hiervoor. Hebben jullie die toevallig, en zo ja zouden jullie eentje mee kunnen sturen, evt. tegen betaling?

thanx

Ik ga direct kijken of ik iets voor je kan regelen:) (betaling hoeft niet) Dank je, voor de bestelling!:)

Het eiwitgehalte is wat lager maar nog steeds goed. De grote vooruitgang zitten in de oplosbaarheid en smaak. Die is gewoon perfect.

De grote vooruitgang zit is de smaakbeleving en in het gebruikersgemak.
We gaan morgen een actie doen zodat jullie de smaken kunnen proberen.:)

Precies, het iets lagere eiwitgehalte is nog steeds gewoon goed en hoog. Daarnaast zullen de smaak en oplosbaarheid je doen uitkijken naar elke shake.:)

Het is een leuke upgrade als je ook de smaak weet te verbeteren zonder eiwit gehalte hier aan op te offeren. Dit is mijn inziens dan ook geen verbetering.
Als dit 1 op 1 als vervanging gaat dienen is het nog al een achteruitgang qua product.

je verkoopt het caseine en wijkt ineens van de kernwaarde van het product af.

Het is een leuke upgrade als je ook de smaak weet te verbeteren zonder eiwit gehalte hier aan op te offeren. Dit is mijn inziens dan ook geen verbetering.
Als dit 1 op 1 als vervanging gaat dienen is het nog al een achteruitgang qua product.

je verkoopt het caseine en wijkt ineens van de kernwaarde van het product af.

We vonden dat de smaken en oplosbaarheid in Micellar Caseine echt beter moesten. We komen dan met een super product met een heerlijke smaak en perfecte oplosbaarheid met nog steeds een hoger eiwitgehalte als bijvoorbeeld Optimum. 1,6 grams Carbs per shake is bijvoorbeeld echt helemaal niks en een eiwitgehalte van 82 is en blijft gewoon heel goed. We gaan samples weggeven vanaf morgen. Probeer dan eerst een shake en laat mij dan weten wat je vindt.:)

]
Nee klopt, als je puur zo kijkt naar de waardes dan heb je helemaal gelijk. Het gaat ook om de smaakbeleving en de oplosbaarheid e.d. die bij Micellar voor veel mensen altijd problemen geeft. Micellar Casein Perfection is de best oplosbare en lekkerste Micellar shake die je ooit gehad hebt, dat beloof ik je. Het is dus het gebruikersgemak en de smaakbeleving die echt de meerwaarde geven. Dat kun je zo niet zien, dat moet je proberen en proeven. Dat kan:D want we doen vanaf morgen een Gratis sample actie met de Micellar Casein Perfection:)

Ah, het vervangt MC superior dus gewoon. Vond het al wat vreemd om twee nagenoeg identieke producten te gaan verkopen. Vind de oplosbaarheid van superior in water inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Met een mixer door kwark mixen gaat echter wel goed.
Thx voor de reply!

Komt er nog een introductie deal van de nieuwe Micellar Casein Perfection? :cool::D

Wat is een goede testosteron stimulerings middel?

Ah, het vervangt MC superior dus gewoon. Vond het al wat vreemd om twee nagenoeg identieke producten te gaan verkopen. Vind de oplosbaarheid van superior in water inderdaad niet om over naar huis te schrijven. Met een mixer door kwark mixen gaat echter wel goed.
Thx voor de reply!

Ja, de oplosbaarheid van Micellar Casein Perfection is gewoon vele malen beter. De smaken echt een traktatie. Uitkijken naar elke shake:zuip:

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 12:52 ----------

Komt er nog een introductie deal van de nieuwe Micellar Casein Perfection? :cool::D

Ja we doen vanaf morgen een actie met Gratis samples.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 12:53 ----------

Wat is een goede testosteron stimulerings middel?

Tropinol :)

Erg jammer want heb gisteren de sample pack besteld speciaal om te proberen, die gratis samples waren voor mij voldoende geweest. :(

We moeten het nog even precies bekijken maar ik denk dat mensen 2 samples kunnen bestellen. die gaan we dan weer per post versturen.:)

Een Sachet verpakking Micellar Perfection bevat 6x 2 smaken, voor 9,90. Zo kun je alle smaken proberen voor een hele scherpe prijs.

Ja we doen vanaf morgen een actie met Gratis samples.:)

gratis bij een bestelling? of een gratis sample via de post gewoon?

heb ook nog een vraagje, ik heb nu een goed voedingsschemavan onder andere 2 maal daags Whey Perfection. wat zou eventueel nog meer een goede aanvulling zijn op een goed voedingsschemaof een goede extra?

@body & fit,
Zojuist bestelling geplaatst. 271287

Bij de vorige had ik gevraagd om ipv kado 1,2 een extra shirt te kunnen krijgen. Helaas is de mededeling niet gelezen.
Leon zou dit verder wel rechtzetten. Nu bij deze een bestelling en zi graag wat er komen gaat. als het gaat om de maat L is oke.
Samples altijd welkom.

Ron

We moeten het nog even precies bekijken maar ik denk dat mensen 2 samples kunnen bestellen. die gaan we dan weer per post versturen.:)

Een Sachet verpakking Micellar Perfection bevat 6x 2 smaken, voor 9,90. Zo kun je alle smaken proberen voor een hele scherpe prijs.
Handig, want ken iemand die geïnteresseerd was maar niet zelf kan ontvangen ivm zn moeder:D

gratis bij een bestelling? of een gratis sample via de post gewoon?

heb ook nog een vraagje, ik heb nu een goed voedingsschemavan onder andere 2 maal daags Whey Perfection. wat zou eventueel nog meer een goede aanvulling zijn op een goed voedingsschemaof een goede extra?

De samples kunnen jullie vanaf morgen aanvragen via PM. Ik kondig e.a. in een topic dat ik morgenochtend.:)

Een meer langzame proteine als Micellar Casein Perfection zou een super aanvulling zijn voor tussen de maaltijden / in ieder geval de beste keuze om te nemen voor het slapen door de lange aminozuurafgifte. Daarnaast kun je constant afwisselen met supplementen als Magnificent, Pre-Workout Power en Total Muscle Solution dat zijn echt knallers.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 16:16 ----------

Handig, want ken iemand die geïnteresseerd was maar niet zelf kan ontvangen ivm zn moeder:D

Dank je, we gaan het morgen allemaal regelen:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 16:20 ----------

@body & fit,
Zojuist bestelling geplaatst. 271287

Bij de vorige had ik gevraagd om ipv kado 1,2 een extra shirt te kunnen krijgen. Helaas is de mededeling niet gelezen.
Leon zou dit verder wel rechtzetten. Nu bij deze een bestelling en zi graag wat er komen gaat. als het gaat om de maat L is oke.
Samples altijd welkom.

Ron

Dank je, voor de bestelling.:) Deze is echter al verwerkt. Ik kan wel een Shirt nasturen maar we hebben op dit moment helaas alleen xl en die vallen heel groot ook nog:rolleyes:

Ik ga zometeen even een bestelling plaatsen van €100+ en ik zou graag een tanktopje maat XL erbij kiezen, XXl is denk ik te groot. :p

Vorige keer had ik gevraagd of ik een shirtje kon krijgen ipv de 2 kado's maar toen kreeg ik helemaal niks, ook geen samples (no hard feelings though :D)

Gewoon bij opmerkingen zetten?

Ik ga zometeen even een bestelling plaatsen van €100+ en ik zou graag een tanktopje maat XL erbij kiezen, XXl is denk ik te groot. :p

Vorige keer had ik gevraagd of ik een shirtje kon krijgen ipv de 2 kado's maar toen kreeg ik helemaal niks, ook geen samples (no hard feelings though :D)

We hebben de Tanktops alleen in maat L maar ze vallen wel redelijk groot.

Zet het volgende even bij opmerkingen;

`Graag een gratis Tank Top erbij. Afspraak met ilco.`

Dan komt het helemaal goed:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 16:30 ----------

Oh, ik zie de post hiervoor al. Oke! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven