Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net bestelling binnen, inclusief maatschepje. Bedankt voor de topservice weer!![]()
Toen ik dat topic zag, wist ik gelijk dat het van jullie was.
Zulke mooie acties komen alleen van B&F!!
[Link niet meer beschikbaar]

, ik hoop dat dit snel gefixt kan worden ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken, alvast bedankt! (mijn refnr. 271019)

Mijn bestelling is weer supersnel binnen kan weer even vooruit. Alleen heb ik van de micellar cassein het single serving pakket ontvangen ipv variety pack. Wilde juist alle smaken proberen nu heb ik alleen banana, ik hoop dat dit snel gefixt kan worden ben erg benieuwd naar de nieuwe smaken, alvast bedankt! (mijn refnr. 271019)

Bestelling weer binnen een dag binnen, zoals altijd.
Whey Perfection (vanille)
Micellar Cassein Perfection (vanille)
Protein Perfection Mix (aardbei)
Agmatine
PostNL heeft denk ik een beetje zitten gooien met de pakketjes, want ik kreeg de doos die ik binnenkreeg was onderhand een bal geworden.
Klein deukje in m'n pot whey, maar dat maakt natuurlijk geen bal uit.
![]()
Daarnaast al een shake van de Micellar Cassein Perfection geprobeerd en dat is zeker een vooruitgang met de vorige versie qua smaak. Heeft nog steeds wel wat water nodig om goed op te lossen in verhouding met bijvoorbeeld whey perfection, maar tov de vorige versie is de oplosbaarheid echt een stuk beter geworden. Blijft een raar goedje die casseïne though.
Trouwens +/- een uur geleden 4 caps agmatine ingenomen, dus ik ga maar eens even naar de gym. Kijken of ik wat pomp in m'n benen kan krijgen.
![]()

Ga ik direct voor je in orde maken.
Bedankt voor de review. Jammer van de deuk, maar gelukkig kunnen de potten wel iets hebben!
-Leon

Nou, ik krijg nu net een pakker binnen waarbij de doos helemaal gedeukt is en het poeder er uit loopt. Die malloot van de TNT beweerd gewoon dood leuk dat ze de doos zo hebben binnen gekregen en dat ik jullie maar moet bellen.
De hele doos zit vol met poeder troep![]()
Weet iemand tot hoe laat er word geleverd in België? Tot nu toe altijd in voormiddag ontvangen, duurt vandaag iets langer. Vraag dit maar uit verveling / wil kunnen gaan douchen![]()

Ik heb de combi van magnificant en TMS gehaald, nu heb ik daar nog een vraag over. qua dosering staat dit beschreven op de website
Trainingsdagen - 1 dosering Total Muscle Solution voor de training en 1 dosering Magnificent direct na de training.
Rustdagen - 1 dosering Total Muscle Solution 's ochtends.
(op rustdagen hoef je geen Magnificent te nemen)
Nu komt dit dus uit als ik kijk naar de dosering van creatine, dat ik op rustdagen 1.5gr creatine binnen krijg en op trainingsdagen 6,5.. Is dit correct of kijk ik ergens overheen?
Ik heb hiervoor magnificant los gebruikt en kreeg dus op trainings als rustdagen 5gr creatine binnen. Ik ben hier erg goed op gegaan, ik hoop dus niet dat ik met deze combo minder hard zul gaan omdat ik op rustdagen minder creatine binnen krijg?

caffeine=caffeine kijk wat je zelf beste uitkomt kwa prijs