XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Top dat er weer een sample actie komt Ilco. :D. Ga er natuurlijk ook direct gebruik van maken dan. :D. Echt benieuwd hoe hij gaat smaken. :D.
De smaak van de vorige versie was al prima alleen de oplosbaarheid was minder. Maar met 1 scoop cassein en 1 scoop protein perfection mix was het heerlijk. :D.

Dank je, voor de bestelling.:) Deze is echter al verwerkt. Ik kan wel een Shirt nasturen maar we hebben op dit moment helaas alleen xl en die vallen heel groot ook nog:rolleyes:

Ja bedankt man. Ben benieuwd naar het shirt. :p Hoop dan dat de wel samples zitten bij mijn bestelling. Kan ik eens wat proberen.;)

Ron

Referentie nummer: 271363

Samples welkom

Pfft PostNL werkt traag vandaag ... Ik wil m'n whey verdekke !

23.09.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
23.09.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
24.09.2011:
Zending gesorteerd voor het land van bestemming

Top dat er weer een sample actie komt Ilco. :D. Ga er natuurlijk ook direct gebruik van maken dan. :D. Echt benieuwd hoe hij gaat smaken. :D.
De smaak van de vorige versie was al prima alleen de oplosbaarheid was minder. Maar met 1 scoop cassein en 1 scoop protein perfection mix was het heerlijk. :D.

De nieuwe Micellar Casein Perfection lost perfect op en is echt fantastisch van smaak. Een enorme vooruitgang ten opzichte van de vorige versie en andere merken.:zuip:

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 16:58 ----------

Pfft PostNL werkt traag vandaag ... Ik wil m'n whey verdekke !

23.09.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
23.09.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
24.09.2011:
Zending gesorteerd voor het land van bestemming

Ja, snap ik.:rolleyes: Wij kunnen wel direct versturen maar dan moet de post ook wel een beetje meewerken:cool: Al gaat het de laatste tijd in z´n algemeenheid best goed met TNT-Post.nl

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 16:59 ----------

Referentie nummer: 271363

Samples welkom

Dank je, voor de order.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 16:59 ----------

Ja bedankt man. Ben benieuwd naar het shirt. :p Hoop dan dat de wel samples zitten bij mijn bestelling. Kan ik eens wat proberen.;)

Ron

Laat maar weten:)

Net bestelling geplaatst voor 2x TMS & in opmerking gevraagd voor paar verschillende smaak-sampels van Whey Perfection ipv andere cadeaus. Volgende week nieuwe pot bestellen van whey maar ben vanille was beu, vandaar de aanvraag :D ben benieuwd of dat mogelijk is, zal morgen wel zien! (271386)

-Cwain

Als de Micellar Casein Perfection half zo goed smaakt als de Whey Perfection dan smaakt hij zelfs nog heerlijk. :D. De Whey Perfection is echt subliem. :D. Zit hier te genieten van een Lemon Ice shake. :D :zuip:

Net bestelling geplaatst voor 2x TMS & in opmerking gevraagd voor paar verschillende smaak-sampels van Whey Perfection ipv andere cadeaus. Volgende week nieuwe pot bestellen van whey maar ben vanille was beu, vandaar de aanvraag :D ben benieuwd of dat mogelijk is, zal morgen wel zien! (271386)

-Cwain

Als het bij opmerkingen is dan nemen ze dat mee. Het is helaas wel zo dat de Whey samplers bijna op zijn maar wat kan zullen ze dan bijvoegen. Dakn je, voor de bestelling.:)

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 17:19 ----------

Als de Micellar Casein Perfection half zo goed smaakt als de Whey Perfection dan smaakt hij zelfs nog heerlijk. :D. De Whey Perfection is echt subliem. :D. Zit hier te genieten van een Lemon Ice shake. :D :zuip:

De Whey Perfection Lemon Ice is inderdaad echt zo onvoorstelbaar lekker:D

De Micellar Casein Perfection zal je ook echt verrassen :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

al iets bekend van de animal shirts? :D

vanavond de 1.M.R even proberen en voor onder sporten de muscle solution

ga straks even de whey perfection bestellen, (door de goedkope prijs :) )
welke smaken zijn lekker? (buiten Vanille)

ik heb zaterdag al doorgegeven van foute levering ref.268411 maar geen reactie.Ik heb syntha bars caramel ontvangen ipv de bestelde 1320 gr eiwitshakes caramel

goedendag b&f,
komen er ook voorproefjes voor de nieuwe caseine?

groetjes

@ bodyenfitshop

mijn broer wilt Whey gaan bestellen, nou heb ik hem zelf natuurlijk gelijk Whey Perfection aanbevolen van jullie! hij heeft net de banaansmaak geprobeerd en die vond hij zeer lekker!
nou gaat hij waarschijnlijk vanavond Whey Perfection bestellen :thumbs:

nou wil ik zelf waarschijnlijk gelijk Micellar Casein Perfection gaan bestellen als vervanging voor mijn 500gram kwark voor het slapen gaan. ik ben vaak laat thuis en het lijkt mij makkelijker om dan met melk zo'n shake met 2 scoops Micellar Casein Perfection naar binnen te gooien! is dit een goede vervanging voor kwark? kwa kosten is het toch ongeveer hetzelfde, elke shake (2 scoops in mijn geval) kost dan 1 euro. mijn kwark kost ongeveer hetzelfde :)

@ bodyenfitshop

mijn broer wilt Whey gaan bestellen, nou heb ik hem zelf natuurlijk gelijk Whey Perfection aanbevolen van jullie! hij heeft net de banaansmaak geprobeerd en die vond hij zeer lekker!
nou gaat hij waarschijnlijk vanavond Whey Perfection bestellen :thumbs:

nou wil ik zelf waarschijnlijk gelijk Micellar Casein Perfection gaan bestellen als vervanging voor mijn 500gram kwark voor het slapen gaan. ik ben vaak laat thuis en het lijkt mij makkelijker om dan met melk zo'n shake met 2 scoops Micellar Casein Perfection naar binnen te gooien! is dit een goede vervanging voor kwark? kwa kosten is het toch ongeveer hetzelfde, elke shake (2 scoops in mijn geval) kost dan 1 euro. mijn kwark kost ongeveer hetzelfde :)

Cassein is een perfecte vervanger voor kwark. En nog veel lekkerder ook. :D.

Als je de 4500 gram verpakking koopt is het maar 80cent per shake in jouw geval :p

Maar om antwoord te geven op je vraag, ja, Micellar Cassein is minstens net zo goed als kwark ;)

Ik doe elke dag 7,5km hardlopen en wil dit blijven doen, terwijl ik ook groter wil worden, nu heb ik whey perfection maar is het misschien beter om 1 whey perfection na het trainen en 1 lean gain shake te nemen smorgens omdat ik anders te veel verbrand en niet kan groeien? en als ik smorgens altijd hardloop en savonds doe krachttrainen en ik zou TMS willen gebruiken wanneer zou ik dat dan moeten doen?

Als je de 4500 gram verpakking koopt is het maar 80cent per shake in jouw geval :p

Maar om antwoord te geven op je vraag, ja, Micellar Cassein is minstens net zo goed als kwark ;)

ik ben bang dat ik dan een van de smaken zat word. voor die 20 cent per shake verschil bestel ik liever een andere smaak :p

mischien bestel ik zelf dan wel los van mijn broer en wacht ik morgen de gratis samples af!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven