AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan inderdaad even wachten voor de smaken te testen. Persoonlijk vind ik het ook leuk om de smaken wat af te wisselen. :D

Net terug van sporten me eerste trainig met 1.m.r voor sporten en total muscle onder sporten een aanrader je gaat als een kanon.
Vind zelf die tintelingen echt mega irritant in je lichaam iemand mischien idee om dat tegen te gaan?
Voor rest Hulde aan bodyfitshop dat ze mij dit aanbevolen hebben:D

Ik doe elke dag 7,5km hardlopen en wil dit blijven doen, terwijl ik ook groter wil worden, nu heb ik whey perfection maar is het misschien beter om 1 whey perfection na het trainen en 1 lean gain shake te nemen smorgens omdat ik anders te veel verbrand en niet kan groeien? en als ik smorgens altijd hardloop en savonds doe krachttrainen en ik zou TMS willen gebruiken wanneer zou ik dat dan moeten doen?
Ehw.. ja Whey Perfection is altijd een goede keuze, voor en na de training zou ik sowieso aanbevelen. Wat betreft de Lean Gain, als je voldoende eet op een dag, dus meer bouwstoffen binnenkrijgt dan je op een dag verbrand is de Lean Gain niet nodig.

Maak je je zorgen dat je te veel verbrand en komt het kwa eten niet uit, dan zou ik in jouw geval de Lean Gain erbij pakken. Een goede maaltijd is dat sowieso, met whey en casein eiwitten en vitamines, vetten en mineralen. Zeer goed dus om zo toch aan je behoefte binnen komen zodat je meer bouwstoffen binnen krijgt dan je verbrand, waardoor je sowieso blijft groeien.

De Total Muscle Solution zou ik een half uurtje voor het trainen, hierdoor krijg je meer energie, kracht, uithoudingsvermogen. Ik zou je dan na de training bijv. een Post Workout aanraden, zoals de Magnificent. Op deze manier heb je maximaal herstel en groei je zeker. Je zou de Total Muscle Solution ook na het trainen kunnen gebruiken als je liever niet te veel aanschaft, dan kun je die zowel voor als na je training gebruiken.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 22:11 ----------

Net terug van sporten me eerste trainig met 1.m.r voor sporten en total muscle onder sporten een aanrader je gaat als een kanon.
Vind zelf die tintelingen echt mega irritant in je lichaam iemand mischien idee om dat tegen te gaan?
Blijven nemen, op den duur wen je wel aan de beta-alanine. De stof waarvan je een beetje tintelingen krijgt en jeuk :P haha

Zo net weer een bestelling geplaatst. Ref:271774

Gr

Zo net weer een bestelling geplaatst.
Ref: 271774!

Ooh sorry 2x gepost my bad excuus

Grrr

ik heb zaterdag al doorgegeven van foute levering ref.268411 maar geen reactie.Ik heb syntha bars caramel ontvangen ipv de bestelde 1320 gr eiwitshakes caramel

Zal ik vandaag gelijk voor je in orde maken. :)

@ bodyenfitshop

mijn broer wilt Whey gaan bestellen, nou heb ik hem zelf natuurlijk gelijk Whey Perfection aanbevolen van jullie! hij heeft net de banaansmaak geprobeerd en die vond hij zeer lekker!
nou gaat hij waarschijnlijk vanavond Whey Perfection bestellen :thumbs:

nou wil ik zelf waarschijnlijk gelijk Micellar Casein Perfection gaan bestellen als vervanging voor mijn 500gram kwark voor het slapen gaan. ik ben vaak laat thuis en het lijkt mij makkelijker om dan met melk zo'n shake met 2 scoops Micellar Casein Perfection naar binnen te gooien! is dit een goede vervanging voor kwark? kwa kosten is het toch ongeveer hetzelfde, elke shake (2 scoops in mijn geval) kost dan 1 euro. mijn kwark kost ongeveer hetzelfde :)

Jazeker! Dat is een perfecte vervanging voor kwark. Het zijn beide langzame eiwitten. Je kan het ook mixen door 250 gram kwark met 1 dosering Micellar Casein Perfection te mixen.

Ik doe elke dag 7,5km hardlopen en wil dit blijven doen, terwijl ik ook groter wil worden, nu heb ik whey perfection maar is het misschien beter om 1 whey perfection na het trainen en 1 lean gain shake te nemen smorgens omdat ik anders te veel verbrand en niet kan groeien? en als ik smorgens altijd hardloop en savonds doe krachttrainen en ik zou TMS willen gebruiken wanneer zou ik dat dan moeten doen?

Je hebt hier een duidelijk punt. Je moet inderdaad ervoor zorgen dat je voldoende kcal binnen krijgt. Lean Gain is hiervoor het juiste product. Total Muscle Solution zou ik 1 dosering voor het hardlopen nemen en 1 dosering voor de krachttraining. :)

Dat is de beta-alanine. Het went wel naarmate je het langer gebruikt, maar dat houd ook in dat het effect minder wordt. :)

Zo net weer een bestelling geplaatst. Ref:271774

Gr

Bedankt voor je bestelling! :thumbs:

-Leon

Zijn er plannen om ergens borage olie op te nemen in jullie assortiment? Of een soort
gelijk van GLA supplement. Nu moet ik telkens naar de Tuinen rijden in Nederland :p

Nog maar even een bump dan :P

B&F; al navraag over gedaan?

Ik ben op dit moment weer met Universal aan het mailen. Verwacht zo antwoord terug.:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 10:05 ----------

Zijn er plannen om ergens borage olie op te nemen in jullie assortiment? Of een soort
gelijk van GLA supplement. Nu moet ik telkens naar de Tuinen rijden in Nederland :p

Zal even kijken of Now het heeft, dan kan ik het eind volgende week bestellen. Dan is het er eind de week erop.:)

of een Primrose oil ofzo is iets soort gelijks ;)

Ik haal mijn prinrose/borage altijd bij pasioingredients.com. Dan wordt het ook bezorgd

Hoe lang moet je met noxipro stoppen voordat je weer goed gevoelig wordt voor de ingrediënten?

Al wat bekend over de gratis samples? Of lees ik er overheen? Erg geïntesseerd namelijk!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven