AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling ontvangen, thanks voor de gratis caseine (choco) sample :)
jullie hebben een tevreden klant erbij!

hoelang duurd het voordat jullie weer de grape seed in voorraad hebben?

Haha vorige week net NoxiPro besteld en nu in de weekaanbieding! Murphy's law, overkomt mij altijd :P

Haha, helaas. ;)

bestelling ontvangen, thanks voor de gratis caseine (choco) sample :)
jullie hebben een tevreden klant erbij!

Graag gedaan en bedankt voor je bestelling!

hoelang duurd het voordat jullie weer de grape seed in voorraad hebben?

Komt wel, maar durf nog geen exacte datum te geven. :)

-Leon

Vandaag na een hoop gedoe (maar dat ligt niet aan B&F maar aan de post) dan eindelijk mijn bestelling binnen met daarin de nieuwe Micelar Casein Perfection... ik kan niet wachten tot ik vanavond een shake kan drinken. Ben benieuwd of de smaak daadwerkelijk zo goed is.

Ik ben erg tevreden over de smaken Choco, Strawberry en Vanilla van Isolaat Perfection moet ik zeggen.

** Nieuw Isolaat Perfection Sachets **

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbs: Isolaat Perfection Sachets :thumbs:

Nu voor een KNALLENDE prijs van 9,90!

goededag,

hebben jullie nog veel micellar superior over? wou dit graag weten want dan zou ik wat in kunnen slaan :) (ook al zijn er nog veel, inslaan zou ik sowieso doen haha :p )

Super aanbieding weer..
Btw hebben jullie deze al eens gezien ? [Link niet meer beschikbaar] zit Nitric Oxide onderandere in en ze hebben ook een glutamine bar

Ziet er goed uit, maar wel erg weinig eiwit voor dat geld. :)

goededag,

hebben jullie nog veel micellar superior over? wou dit graag weten want dan zou ik wat in kunnen slaan :) (ook al zijn er nog veel, inslaan zou ik sowieso doen haha :p )

Ja hoor, geen probleem.

-Leon

Mijn Isolaat Perfection is bijna weer op. Gauw maar bestellen anders ga ik het weekend niet overleven... Om de 2,5 week is mijn pot zo'n beetje op.

Net mijn 2de grote pot Whey Perfection binnen gekregen, ik keek heel erg uit naar de noxipro samples nadat een klasgenoot deze ook geprobeerd had, maar die zaten er helaas niet tussen :(

Verder wel snel geleverd voor het weekend, daar dan wel weer mijn complimenten voor ;)

Bestelling van gisteren is binnen (ref. 273405); ik had vitamine D-3 van Now Foods (2000IU 120 caps.) besteld en vitamine D3 v/h huismerk(1500IU 100 tabl.) gekregen + ipv een shakebeker een tanktop gevraagd maar zat toch een shakebeker in. Hoe zullen we dit oplossen?

faurkkk heel me gezicht verbrand door die zon lalllllllll, dus even een vraagje

Wat raad je aan kwa eiwit (scheelt mij weer wat kijken)

Perfect Protien of perfect Whey van jullie huismerk. Standaard gaat er een shake in na het trainen, maar wil liever dat hij wat langzamer afgeeft....

Mij lijkt Perfect Protien dan de juiste keuze toch?

En wat vindt jij persoonlijk de lekkerste smaak gemixed met WATER?

Dan doe ik er zo ff een bestelling uit 2x noxi pro en grote pot whey of protien wat jij mij aanbeveeld.

heb nu C&C staan, maar de smaak begint al een beetje te vervelen dus ja

Klein probleempje: ik kom net thuis (zit door de week op kamers) en doe mijn bestelling open. Alles in orde op het eerste zicht, maar bij nader inzien ontbreken er 2 potjes Omega-3.. Ik had 2x2x120 capsules besteld en er zitten maar 2 potjes in de doos. Dat is natuurlijk geen groot drama, maar hopelijk raakt het snel opgelost. Referentie-nummer is 270713. Voor de rest geen problemen: snelle levering en alle goodies zaten er ook bij.

faurkkk heel me gezicht verbrand door die zon lalllllllll, dus even een vraagje

Wat raad je aan kwa eiwit (scheelt mij weer wat kijken)

Perfect Protien of perfect Whey van jullie huismerk. Standaard gaat er een shake in na het trainen, maar wil liever dat hij wat langzamer afgeeft....

Mij lijkt Perfect Protien dan de juiste keuze toch?

En wat vindt jij persoonlijk de lekkerste smaak gemixed met WATER?

Dan doe ik er zo ff een bestelling uit 2x noxi pro en grote pot whey of protien wat jij mij aanbeveeld.

heb nu C&C staan, maar de smaak begint al een beetje te vervelen dus ja
Goede keuze is de Protein Perfection Mix hoor. Als je graag snel en langzaam wil, is dit een ideale keuze ;-)

Van de Mix eiwitten vind ik, de Berry Blast, van de Protein Perfection mix het lekkerste van de 6 smaken met water. Het zijn opzich vrij zoete smaken, maar de Berry is verruit de beste imo. De smaak is ook gewoon heel erg 'Berry'. Met 4kg houd je dat zeker wel uit.

Klein probleempje: ik kom net thuis (zit door de week op kamers) en doe mijn bestelling open. Alles in orde op het eerste zicht, maar bij nader inzien ontbreken er 2 potjes Omega-3.. Ik had 2x2x120 capsules besteld en er zitten maar 2 potjes in de doos. Dat is natuurlijk geen groot drama, maar hopelijk raakt het snel opgelost. Referentie-nummer is 270713. Voor de rest geen problemen: snelle levering en alle goodies zaten er ook bij.

Regel ik direct nog even, morgen bij je thuis:) Excuses!

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 20:49 ----------

Bestelling van gisteren is binnen (ref. 273405); ik had vitamine D-3 van Now Foods (2000IU 120 caps.) besteld en vitamine D3 v/h huismerk(1500IU 100 tabl.) gekregen + ipv een shakebeker een tanktop gevraagd maar zat toch een shakebeker in. Hoe zullen we dit oplossen?

Tank Top en Vitamine D stuur ik nu direct na (de andere VitD is voor het ongemak) Morgen in huis:)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 20:55 ----------

Net mijn 2de grote pot Whey Perfection binnen gekregen, ik keek heel erg uit naar de noxipro samples nadat een klasgenoot deze ook geprobeerd had, maar die zaten er helaas niet tussen :(

Verder wel snel geleverd voor het weekend, daar dan wel weer mijn complimenten voor ;)

Excuses! Bij een volgende bestelling doe ik er een mooi beetje extra bij voor je;) PM mij dan even direct na bestellen en vermeld dit even bij opmerking als je de bestelling doet:

Graag extra sampling - afspraak met ilco

Dan komt het helemaal goed!!:)

Oke dank u Zuipschuit, B&F nog suggesties op mijn bovenstaande vraag?|

Mijn Isolaat Perfection is bijna weer op. Gauw maar bestellen anders ga ik het weekend niet overleven... Om de 2,5 week is mijn pot zo'n beetje op.

Dank je!:) Dan zorgen wij weer dat je het morgen nog in huis hebt.

Isolaat Perfection

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 20:59 ----------

Oke dank u Zuipschuit, B&F nog suggesties op mijn bovenstaande vraag?|

Klopt helemaal wat Zuipschuit aangeeft:) Je kunt het ook zelf mixen (Micellar Perfection & Whey Perfection) Dan kun je zelf per tijdstip je verhouding bepalen. Maar de mix is gewoon altijd een goede kant & klare keuze. :)

Protein Perfection Mix

Oke thnx, dan ga ik nu ff 4,5 Protien Perfection en 2x Noxipro bestellen. Moet ik ref doorgeven voor nog wat samples voor de toekomst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven