bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha vorige week net NoxiPro besteld en nu in de weekaanbieding! Murphy's law, overkomt mij altijd![]()
ik deze week nog 
Haha vorige week net NoxiPro besteld en nu in de weekaanbieding! Murphy's law, overkomt mij altijd![]()

bestelling ontvangen, thanks voor de gratis caseine (choco) sample
jullie hebben een tevreden klant erbij!
hoelang duurd het voordat jullie weer de grape seed in voorraad hebben?

** Nieuw Isolaat Perfection Sachets **
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Isolaat Perfection Sachets
Nu voor een KNALLENDE prijs van 9,90!
Super aanbieding weer..
Btw hebben jullie deze al eens gezien ? [Link niet meer beschikbaar] zit Nitric Oxide onderandere in en ze hebben ook een glutamine bar

goededag,
hebben jullie nog veel micellar superior over? wou dit graag weten want dan zou ik wat in kunnen slaan(ook al zijn er nog veel, inslaan zou ik sowieso doen haha
)
Ziet er goed uit, maar wel erg weinig eiwit voor dat geld.
-Leon
Goede keuze is de Protein Perfection Mix hoor. Als je graag snel en langzaam wil, is dit een ideale keuze ;-)faurkkk heel me gezicht verbrand door die zon lalllllllll, dus even een vraagje
Wat raad je aan kwa eiwit (scheelt mij weer wat kijken)
Perfect Protien of perfect Whey van jullie huismerk. Standaard gaat er een shake in na het trainen, maar wil liever dat hij wat langzamer afgeeft....
Mij lijkt Perfect Protien dan de juiste keuze toch?
En wat vindt jij persoonlijk de lekkerste smaak gemixed met WATER?
Dan doe ik er zo ff een bestelling uit 2x noxi pro en grote pot whey of protien wat jij mij aanbeveeld.
heb nu C&C staan, maar de smaak begint al een beetje te vervelen dus ja
Klein probleempje: ik kom net thuis (zit door de week op kamers) en doe mijn bestelling open. Alles in orde op het eerste zicht, maar bij nader inzien ontbreken er 2 potjes Omega-3.. Ik had 2x2x120 capsules besteld en er zitten maar 2 potjes in de doos. Dat is natuurlijk geen groot drama, maar hopelijk raakt het snel opgelost. Referentie-nummer is 270713. Voor de rest geen problemen: snelle levering en alle goodies zaten er ook bij.
Excuses!Bestelling van gisteren is binnen (ref. 273405); ik had vitamine D-3 van Now Foods (2000IU 120 caps.) besteld en vitamine D3 v/h huismerk(1500IU 100 tabl.) gekregen + ipv een shakebeker een tanktop gevraagd maar zat toch een shakebeker in. Hoe zullen we dit oplossen?

Net mijn 2de grote pot Whey Perfection binnen gekregen, ik keek heel erg uit naar de noxipro samples nadat een klasgenoot deze ook geprobeerd had, maar die zaten er helaas niet tussen
Verder wel snel geleverd voor het weekend, daar dan wel weer mijn complimenten voor![]()
PM mij dan even direct na bestellen en vermeld dit even bij opmerking als je de bestelling doet:
Mijn Isolaat Perfection is bijna weer op. Gauw maar bestellen anders ga ik het weekend niet overleven... Om de 2,5 week is mijn pot zo'n beetje op.
Dan zorgen wij weer dat je het morgen nog in huis hebt. Oke dank u Zuipschuit, B&F nog suggesties op mijn bovenstaande vraag?|
Je kunt het ook zelf mixen (Micellar Perfection & Whey Perfection) Dan kun je zelf per tijdstip je verhouding bepalen. Maar de mix is gewoon altijd een goede kant & klare keuze.