Foreskin Hump
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
Hey Leon. Vind je onderstaande vraag van een paar pagina's terug te dom om op in te gaan of heb je er overheen gelezen? 

Hoi B&F! Een paar weken geleden heb ik o.a. een pot Micellar Casein Superior bij jullie besteld. De bestelling was weer lekker snel binnen, maar ik vroeg me al af waarom er Dieet Eiwit op de pot stond in plaats van Micellar Casein Superior. Toen ik naar de ingrediënten keek zag ik "casseïne eiwit" erbij staan, dus ik dacht het zal wel goed zijn. Maar goed, ik besef nu -- dat ik gewoon een ander product heb gekregen. Ik snap dat ruilen nu lastig wordt aangezien ik er wat van heb genuttigd. Maar mijn vraag is: heb ik wel een ander product nodig aangezien er casseïne eiwit in zit en het aantal koolhydraten zeer beperkt is. Het zou dan dus prima moeten zijn voor vlak voor het slapen gaan?

- dat ik gewoon een ander product heb gekregen. Ik snap dat ruilen nu lastig wordt aangezien ik er wat van heb genuttigd. Maar mijn vraag is: heb ik wel een ander product nodig aangezien er casseïne eiwit in zit en het aantal koolhydraten zeer beperkt is. Het zou dan dus prima moeten zijn voor vlak voor het slapen gaan?

Voor 23,90 euro