XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Leon. Vind je onderstaande vraag van een paar pagina's terug te dom om op in te gaan of heb je er overheen gelezen? ;)

Hoi B&F! Een paar weken geleden heb ik o.a. een pot Micellar Casein Superior bij jullie besteld. De bestelling was weer lekker snel binnen, maar ik vroeg me al af waarom er Dieet Eiwit op de pot stond in plaats van Micellar Casein Superior. Toen ik naar de ingrediënten keek zag ik "casseïne eiwit" erbij staan, dus ik dacht het zal wel goed zijn. Maar goed, ik besef nu - :yarly: - dat ik gewoon een ander product heb gekregen. Ik snap dat ruilen nu lastig wordt aangezien ik er wat van heb genuttigd. Maar mijn vraag is: heb ik wel een ander product nodig aangezien er casseïne eiwit in zit en het aantal koolhydraten zeer beperkt is. Het zou dan dus prima moeten zijn voor vlak voor het slapen gaan?

Ga ik direct voor je in orde maken. :)

-Leon

Bedankt Leon, steengoeie service weer. Heb nu gelukkig de juiste spullen binnen :thumb:.

Heb net micelar casein perfection smaak Banaan op. Heb geen referentiekader omdat ik voorheen altijd kwark nam. Stuctuur is even wennen, net iets dikker dan normale eiwitshake maar dat vind ik juist lekkerder. Smaak banaan is top, terwijl ik de eiwitversie niet zo lekker vind. In ieder geval gaat de micelar casein opgenomen worden in mijn standaardvoorraad ter afwisseling van de kwark. Ben benieuwd naar de overige smaken.

Hey Leon. Vind je onderstaande vraag van een paar pagina's terug te dom om op in te gaan of heb je er overheen gelezen? ;)

Dieet eiwit iets anders dan Micellar Cassein Perfection.

Dieet eiwit:
http://bodyenfitshop.nl/afslank-toppers/body-fit-sportsnutrition/dieet-eiwit
MCP:
http://bodyenfitshop.nl/micellar-caseine/body-fit-sportsnutrition/micellar-casein-perfection

Andere soorten dus, dieet eiwit is niet bedoeld als shake voor het slapen en bevat waarschijnlijk niet zo veel casseine.

Foutje van B&F;)

Net ff gekeken op de site van USP Labs, zij schijnen het patent te hebben op de beste verwerking van het Cissus extract. Er zijn dus veel producten die hetzelfde extract hebben, maar dit kruid heeft een mindere werking omdat de kwaliteit vaak minder is.

Althans dat beweren ze op USP Labs forum.

Ingredienten: Cissus Quadrangularis
Hoeveelheid per capsule: 500 mg
Dosering: 1 capsule
Hoeveelheid per dosering: 500 mg
Doseringen per verpakking: 60

Prima kwaliteit, voor een scherpe prijs. :thumbs:

Bedankt Leon, steengoeie service weer. Heb nu gelukkig de juiste spullen binnen :thumb:.

Heb net micelar casein perfection smaak Banaan op. Heb geen referentiekader omdat ik voorheen altijd kwark nam. Stuctuur is even wennen, net iets dikker dan normale eiwitshake maar dat vind ik juist lekkerder. Smaak banaan is top, terwijl ik de eiwitversie niet zo lekker vind. In ieder geval gaat de micelar casein opgenomen worden in mijn standaardvoorraad ter afwisseling van de kwark. Ben benieuwd naar de overige smaken.

Graag gedaan, Beowulf. Jij bedankt voor je p.m. Blij dat de Casein Perfection je ook bevalt! Vooral omdat je eigenlijk niet van eiwitshakes houdt is dat toch weer een groot compliment. ;)

Mijn excuus. Hier heb ik overeen gelezen. Dat was inderdaad een foutje van onze kant. Laat mij even je ref nummer weten volgende keer dat je besteld. Maak ik het goed met je. :)

-Leon

Leon zou je mijn pm kunnen lezen ? :)
Greetz Inex.

Oh no, 2 dagen geleden weightgainer max besteld :P
Ach kan niet alles hebben.
Bedankt voor de snelle reactie op pm Leon.

Micellar casein perfection toetje gemaakt gisteren. Chocolade smaak.
Zal nog meer moeten experimenteren, maar het toetje was niet echt mijn ding.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.

@body&fitshop
Kan ik TMS continu gebruiken of moet ik een pauze inlassen. En hoe dan precies.

Oh no, 2 dagen geleden weightgainer max besteld :P
Ach kan niet alles hebben.
Bedankt voor de snelle reactie op pm Leon.

Graag gedaan. Morgen in huis. ;)

Micellar casein perfection toetje gemaakt gisteren. Chocolade smaak.
Zal nog meer moeten experimenteren, maar het toetje was niet echt mijn ding.
Smaken verschillen zullen we maar zeggen.

@body&fitshop
Kan ik TMS continu gebruiken of moet ik een pauze inlassen. En hoe dan precies.

Ik zeg altijd tussen de 6 en 8 weken en dan 2 weken rust, maar dat is meer om gewenning te voorkomen. :)

-Leon

** Nieuw binnen **

Amino X van BSN, nu 24,90

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-10gram Micro aminozuren per dosis!
-100% suikervrij
-500 IU Vitamine D
-Eiwitsynthese!
-Meer spieropbouw
-Remt spierafbraak
-Minder spiervermoeidheid
-Zeer snelle opname

Dexaprine, wanneer neem je die best? Na het opstaan of voor de training?

Na het ontbijt. :)

Het is een fatburner, geen PreWorkout Booster. :)

-Leon

Gisterennacht kon ik niet slapen, dan maar opgestaan en een bestelling geplaatst bij B&F. Misschien kunnen jullie ook melatonine aan het assortiment toevoegen? :D
Misschien capules met:
1,5 mg melatonine
500mg GABA
500mg L-Tryptophan
Valeriaan en Passiebloem extracten
5HTP (mag dat in .nl?)

Nette weekaanbieding, NoxiPro blijft nog wel ff goed toch? Dan Bestel ik meteen ff 2potjes (vooraad) en wat whey protien perfection.

Mijn excuus. Hier heb ik overeen gelezen. Dat was inderdaad een foutje van onze kant. Laat mij even je ref nummer weten volgende keer dat je besteld. Maak ik het goed met je. :)

-Leon

No problem, kan gebeuren toch. Ik heb net een bestelling geplaatst: een pot Micellar Casein Perfection en een potje Star!. Mijn referentienummer is 273764. Make me happy! :p

gisteravond nog een pot Whey Perfection 4,5 kilo besteld! :)

Haha vorige week net NoxiPro besteld en nu in de weekaanbieding! Murphy's law, overkomt mij altijd :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven