MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De smaak is wat beter en daarnaast bevat het iets meer Micellar als voorheen. Verder eigenlijk geen verschil. De andere naam heeft meer te maken met de vraag van het VWA of we de naam Dieet Eiwit wilden wijzigen. Afslank Eiwit mag dan weer wel:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 08:58 ----------

Pre-Workout Power is inderdaad veruit de beste keuze dan zowel qua pomp, prestatie en spiergroei maar ook voor erectie e.d. Pre-Workout Power bevat o.a pycnogenol en l-arginine aspartaat. Deze combinatie versterkt juist je libido en erectie. De mutlinational Pharmanord verkoopt deze combinatie (voor een heleboel geld:D) onder de merknaam Prelox zelfs als gepatenteerd erectieproduct!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahaha,

over een paar weken vertel ik jullie hoe t heeft uitgepakt :D

Heb er al vele malen besteld en ik vindt de producten goed en lekker,

maar heb al een paar keer problemen gehad met bestellingen,vergeten

leveren van cadeau's,maand geleden bcaa's besteld en ben er nog op

aan het wachten :rolleyes:

Voor de rest goede kwaliteit/prijsverhouding...

Caseïne van body en fitshop is lekker lekker(vanilla ice cream)

Heb ook de whey perfection,de arginine,de glucosamine,de dextrose,de creatine...

en van andere merken de omega 3-6-9,jack3d en de 1.M.R

Allemaal zéér goed en heel lekker...

Laatst bewerkt:
maakt bodyenfitshop ook verzendingen naar spanje? want heb 187E aan supplementen gekocht maar nu zit ik tr denken of ik ze tog krijg.

bedankt

Mijn vader zit tegenwoordig ook aan de shakes en ga nu ook voor hem bestellen.

De t*ring, smaak is echt wennen van magnificent.

noxipro nog eens geprobeert, wist niet (meer) dat het zo goed smaakte, zeker vergeleken met andere PWO's, alleen een crash nadien en niet bijster veel kracht.
Nope, PWO zijn niet voor mij.

Welke heb je allemaal al geprobeerd dan?

noxipro, unleash v3, 1MR, NOX pump (DY en Ultra life), energize!, pre workout power, en mss anderen (allemaal samples)

De enige die me energie gaven waren unleash en noxipro, maar die komt met een crash dus is afgeschreven.

maar eigelijk heb ik niet echt een PWO nodig, motivatie moet van jezelf komen, ik was gewoon nieuwschierig en wou ook mss iets om bij zware Deadlifts niet van mijn stokje te vallen :)

maakt bodyenfitshop ook verzendingen naar spanje? want heb 187E aan supplementen gekocht maar nu zit ik tr denken of ik ze tog krijg.

bedankt

Eigenlijk niet, maar ik zag je bestelling voorbij komen en we hebben hem gisteravond verstuurd. Maar eigenlijk kan het niet, want hier zitten natuurlijk wel extra verzendkosten aan. :) Dus volgende keer even mailen.

Jah ik heb al gebeld en verscheidene mails gestuurd,jah dit jah dat

't is altijd wat :(

Stuur mij anders even een p.m met je ref nummer. Dan kan ik het even dubbelchecken voor je. Vaak bestellen mensen dingen welke op uitverkocht staan en vervolgens in de backorders komen. Dit kan inderdaad wel langer duren, maar we bieden altijd een vervangend product aan als de klant dat wilt. :)

-Leon

@Body&Fit
Ik ben zoekende naar een testosteron booster. Ik heb nu Grow & D-Aspartic Acid geprobeerd.
Grow merkte ik niets van en van de laatste heb ik ook niets gemerkt, maar deze is wel bijna op.
Ik wil nu nog wel een ander booster proberen.

Daarnaast ben ik zoekende naar een energizer die mijn verbranding omhoog schroeft. Ik heb het e.e.a. gelezen over SuperCap & Yellow Cabs. Kan je mij iets aanbevelen wellicht.

Ron

@Body&Fit
Ik ben zoekende naar een testosteron booster. Ik heb nu Grow & D-Aspartic Acid geprobeerd.
Grow merkte ik niets van en van de laatste heb ik ook niets gemerkt, maar deze is wel bijna op.
Ik wil nu nog wel een ander booster proberen.

Daarnaast ben ik zoekende naar een energizer die mijn verbranding omhoog schroeft. Ik heb het e.e.a. gelezen over SuperCap & Yellow Cabs. Kan je mij iets aanbevelen wellicht.

Ron

Tropinol van IForce nutrition geeft nog steeds de beste reacties. Vitamine D3 is eventueel een goedkopere optie en heeft zijn werking wetenschappelijk al bewezen. :)

-Leon

Vraagje:

Ik gebruik momenteel de Optimen (multivitamine) en Fish Oil van Optimum Nutrition.

Nu zie ik op de site de Sport & Vitaliteit en de Pure Omega-3 van jullie huismerk, zijn dit gelijkwaardige producten?

Heb nu alles behalve deze twee producten van jullie huismerk dus zou fijn zijn als ik die ook van jullie kan bestellen. :)

Laatst bewerkt:
net een bestelling geplaatst nr.276784
ben ik gvd creatine vergeten erbij te doen:mad:
skinnie dom! domme domme skinnie!!

kan er nog wat geregeld worden om het bij de bestelling te doen?

Je kan altijd nog een keer bestellen, verzendkosten zijn toch gratis (voor ons). B&F zal het alleen denk ik liever niet hebben aangezien zij (volgens mij) wel betalen per verzending.

Vraagje:

Ik gebruik momenteel de Optimen (multivitamine) en Fish Oil van Optimum Nutrition.

Nu zie ik op de site de Sport & Vitaliteit en de Pure Omega-3 van jullie huismerk, zijn dit gelijkwaardige producten?

Heb nu alles behalve deze twee producten van jullie huismerk dus zou fijn zijn als ik die ook van jullie kan bestellen. :)

Dit zijn inderdaad met inhoud en kwaliteit gelijkwaardig aan Optimum Nutrition. Dat is geen probleem! :)

Deze is helaas al verwerkt. Sorry. :)

-Leon

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarggghhhhhhhhh!! mailtje ontvangen: bestelling verzonden!
nog maar eens bestellen dan! gofferdegoffer ben echt pissig op mezelf!:mad:
denk dat ik mijn moeder dadelijk maar een paar flinke petsen ga geven, even afreageren zeg maar.
ook een soort van cardio eigenlijk:)

net een bestelling geplaatst hopelijk kunnen jullie iets met mijn opmerking ref:276808
en hebben jullie ook best body eiwiyrepen premium pro kon ze niet vinden op de site

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven