AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren zijn de 2 samples micellar casein toegekomen smaken chocolade en berry blast. Dus gisteren de eerste sample geprobeerd chocolade. Was best te pruimen hmmmm morgen ga ik berry blast nemen ben benieuwd :D

Binnekort volgt er een bestelling maar geen micellar casein :D

wil je ook al de prijs van de green tea prijs geven om moet ik echt nog een nachtje slapen daarvoor:D

Morgen! :D

Ok bedankt. Tot hoe laat wordt eigenlijk geleverd door de TNT?

Ik zag namelijk rond 12u een TNT bestelbus langsrijden..dacht dat het oa voor mij was, maar ging een zijstraat in :rolleyes:

Tot 8 uur in de avond. :)

Gisteren zijn de 2 samples micellar casein toegekomen smaken chocolade en berry blast. Dus gisteren de eerste sample geprobeerd chocolade. Was best te pruimen hmmmm morgen ga ik berry blast nemen ben benieuwd :D

Binnekort volgt er een bestelling maar geen micellar casein :D

Top! Bedankt voor de bestelling! :)

-Leon

Ik heb vorige week mijn adres doorgegeven in PM maar nog altijd mijn samples van Micellar Cassein Perfection niet ontvangen, Ik heb de dag zelf nog de samples aangevraagd..
Ik gebruik nu al voor een paar weken Sport & Vitaliteit van jullie en het helpt inderdaad om meer spierdefinitie te krijgen.

Steeds meer mensen krijgen hun samples binnen. Sommige waren ook 8 dagen. Stuur maar door je adres dan stuur ik het wel opnieuw. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Tot 8 uur in de avond. :)

-Leon

Helaas vandaag niet gekregen én morgen kan ik het niet ontvangen, dus dan zit ik in het weekend zonder supps. :(
Wel jammer dat ik geen track&trace kreeg (vorige keer ook al niet), dan was het al wat duidelijker geweest waarom ik niet vandaag heb gekregen.

Laatst bewerkt:
Ik krijg de foutmelding "Er is een fout opgetreden in de functie 'GetMarkersWithinBounds'" als ik de afhaallocatie kies met Pakjegemak. Morgen dan maar weer proberen.

Jullie moeten echt iets gaan doen aan die Whey Perfection chocolate milkshake, die is veel te lekker.. ik ben zo in no-time door m'n potten heen :(

:D

Helaas vandaag niet gekregen én morgen kan ik het niet ontvangen, dus dan zit ik in het weekend zonder supps. :(
Wel jammer dat ik geen track&trace kreeg (vorige keer ook al niet), dan was het al wat duidelijker geweest waarom ik niet vandaag heb gekregen.

Dit is inderdaad vreemd. Heb je wel je spamfilter gechecked? Stuur je ref nummer anders maar door dan check ik het gelijk. :)

Ik krijg de foutmelding "Er is een fout opgetreden in de functie 'GetMarkersWithinBounds'" als ik de afhaallocatie kies met Pakjegemak. Morgen dan maar weer proberen.

Laat me even weten of de foutmelding aanblijft. Dan ga ik er even achteraan. :)

Jullie moeten echt iets gaan doen aan die Whey Perfection chocolate milkshake, die is veel te lekker.. ik ben zo in no-time door m'n potten heen :(

:D

Maar dat is juist goed toch? :D

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 08:50 ----------

** Weekaanbiedingen **

Carbite Diet Bars, nu 16,50

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

A-HD, nu 29,90

Ultra Whey Pro, nu 69,90

Green Tea Slank - Ultra Pure, nu 12,50

-Leon

Dit is inderdaad vreemd. Heb je wel je spamfilter gechecked? Stuur je ref nummer anders maar door dan check ik het gelijk. :)

-Leon

Ja, voorheen kreeg ik altijd wel gelijk in mijn inbox. Laatste tijd pas enkele dagen na mijn bestelling. In mijn Ongewenst Folder ook geen mails te vinden.
Ref. nummer: 276619, bedankt voor de moeite. :)

Laatst bewerkt:
Beste B&F sinds wanneer zitten er ineens verzendkosten bij bestellen? Bestel altijd met afterpay ( vind ik wel lekker met zo"n acceptgiro ) maar komen nu ineens bezorgenkost op :(

Beste B&F sinds wanneer zitten er ineens verzendkosten bij bestellen? Bestel altijd met afterpay ( vind ik wel lekker met zo"n acceptgiro ) maar komen nu ineens bezorgenkost op :(

Dat is altijd al met afterpay geweest, maar dat hebben wij altijd vergoed voor de klant. Afterpay is een extern bedrijf wat ook kosten voor zijn diensten vraagt. :)

-Leon

Ow owkeej... Jammer vond het makkelijk zo met acceptgiro....

Ow owkeej... Jammer vond het makkelijk zo met acceptgiro....
Haha, die functie werkt nu nog wel. Bestellen kan gewoon hoor :p haha

Ik heb zojuist de Grean Tea besteld, echt superaanbieding terwijl de werking ervan echt bewezen is. Rest is ook leuk weer jongens!! Fijn weekend alvast

Geen borage olie? De tuinen rekenen bij God 14eur aan om naar België te verzenden :p

En mijn caseïne moet ik bijstellen :p Zou leuk zijn mocht ik het ineens kunnen doen :D

Haha, die functie werkt nu nog wel. Bestellen kan gewoon hoor :p haha

Ik heb zojuist de Grean Tea besteld, echt superaanbieding terwijl de werking ervan echt bewezen is. Rest is ook leuk weer jongens!! Fijn weekend alvast

Dank je! De Green Tea Slank - Ultra Pure is inderdaad echt echte aanwinst in ons assortiment. We verkopen eigenlijk geen potje Green Tea meer van andere merken. :D

Kenmerken Green Tea Slank - Ultra Pure;
-250 mg EGCG per capsule!
-Versnelt de vetverbranding
-Verhoogt vetafbraak
-Remt trek in zoetigheid
-Krachtige antioxidant
-Geeft meer energie
-Voor een beter geheugen
-Hooggeconcentreerd
-Werkt zelfs kalmerend
-Versterkt de weerstand
-Vegetarische Capsules
-2 capsules per dag is al voldoende
-Topkwaliteit - extreem hoge zuiverheid!

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 10:10 ----------

Geen borage olie? De tuinen rekenen bij God 14eur aan om naar België te verzenden :p

En mijn caseïne moet ik bijstellen :p Zou leuk zijn mocht ik het ineens kunnen doen :D

hmmm:cool:, notitie gemaakt!:)

De Micellar Casein Perfection zal je goed gaan bevallen!!:zuip:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven