AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,

Vorige week vrijdag heb ik Noxi pro binnengekregen, heb deze bij jullie besteld nadat ik er wat goede dingen over had gehoord op de sportschool. Ben dan ook zeer tevreden met de 2 trainingen die ik tot nu toe heb gehad!

Ik zit alleen met het volgende; Mijn nachtrust is zwaar klote na het trainen.

Ik train in principe altijd in de avonden, de eerste keer toen ik het nam was het rond een uur of half 9, en de tweede keer rond een uur of half 7, maar beide keren heb ik echt bagger geslapen ( lees; bijna niet ). Beide keren betrof het gewoon om 1 maatschepje. Wat raden jullie aan? Moet ik er gewoon mee stoppen? Ik heb al eens eerder NO explode gebruikt van BSN en had daar op zich geen slaapproblemen mee, en ik wil eigenlijk niet stoppen met Noxi pro aangezien het in principe het beste van het beste is op pre workout gebiedt..

Zou ik eventueel kunnen combineren met een slaappil voor het slapen of raden jullie dat af?

Graag zou ik wat feedback ontvangen!

Alvast bedankt,

Patrick

Ik raad zeker af om een slaappil te nemen om het effect van NoxiPro te verminderen. Eerder trainen of nog lagere dosering is een betere keuze. :)

Hey b&f

Ik heb zojuist wat besteld (caseine), maar ik ben eigenlijk overdag nooit thuis.
Kunnen jullie aangeven dat dit pakketje gelijk bij de dichtstbijzijnde afhaalplek mag worden afgeleverd?
Als dat niet mogelijk is plak ik anders wel een briefje op de deur.

Klantnummer: 122630
Factuur datum: 03-10-2011
Referentienummer: 274991

Oh thanks wist ik niet, maar is nu te laat dus. :p

Edit: ik zie dattie ook al verzonden is :thumbs:
Achja dan maar briefje op de deur plakken.

Dat kan, dat heet namelijk PakjesGemak. ;) Bedankt voor je bestelling! :)

Las altijd dat Tms niet zo goed smaakte, maar ik vindt het echt lekker! Leuk voor mij :D
Straks magnificent proeven :D

Magnificent is heerlijk van smaak! Vooral de fruitpunch is erg populair. :)

Hoi ik ben een echte fan van jullie protein perfection mix,komen daar eigenlijk nog meer smaken van uit zoals bij de whey perfection?

groeten

Niet direct, maar het is zeker wel een goed idee. :)

waarom is isolaat perfection niet zo lekker als de micellar perfection:(

Dat hoor je niet vaak. Isolaat is ongekend populair onder onze klanten. De smaak is erg goed voor een Isolaat. :) Daar in tegen is de nieuwe Casein Perfection ook echt top. Verder kan je met structuur natuurlijk de Isolaat en Casein niet echt vergelijken. Op dat gebied zijn het toch twee verschillende producten. :)

-Leon

Welke vitamine pack raden jullie mij aan?

Laatst bewerkt:
Hey Ilco/Leon,

Ben betrokken geraakt in een ongeval waardoor ik enkele weken enkel vloeibaar zal mogen eten. Hebben jullie in jullie gamma ook volledige maaltijdvervangers ?

Hey Ilco/Leon,

Ben betrokken geraakt in een ongeval waardoor ik enkele weken enkel vloeibaar zal mogen eten. Hebben jullie in jullie gamma ook volledige maaltijdvervangers ?

Ten eerste, beterschap! Je zou de Lean Gain kunnen proberen. Deze bevat hoogwaardige complexe koolhydraten en eiwitten. :)

-Leon

Net nog hier iemand 1 straat verder gezien met een bidon van BodyenFitshop en een doos animal pak op de auto staan. :p. Was in Zonhoven

Toevallig iemand die meeleest?

Weer de 392592399239ste compliment...

Ik ging echt kapot hard op Noxi-Pro in combinatie met Beta-alanine en 3gram creatine.

Was half 5 klaar, een uur stil gezeten bij de kapper en nu nog steeds pomp, chapeau B&F die noxi-pro blijft er bij mij in als ik vanavond lekker kan slapen.

Laatst bewerkt:
Weer de 392592399239ste compliment...

Ik ging echt kapot hard op Noxi-Pro in combinatie met Beta-alanine en 3gram creatine.

Was half 5 jaar, een uur stil gezeten bij de kapper en nu nog steeds pomp, chapeau B&F die noxi-pro blijft er bij mij in als ik vanavond lekker kan slapen.

maar jou piemol krimpt er wel van

mijn Whey en beta is aangekomen.

Choco whey is toch wel mijn secret om cheat meals te voorkomen :p Als ik hier in de kast kijk ligt er altijd choco spul maar omdat ik een havermout met choco whey heb gehad, wordt ik spontaan misselijk van de kast hihi

beta is ook ruig hoor. prikkels in me rug en goan. :)

Hey Bodyenfitshop,

Wat is het verschil tussen dieet eiwit en afslank eiwit?

Samenstelling van beide?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven