XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het misschien mogelijk om bij mijn volgende bestelling een pre work out sample te krijgen? Misschien van STAR?

Ik heb geen ervaring met zulk soort dingen, dus het zou fijn zijn. Ik kan er ook voor betalen.

Hee B&F,

Zojuist nog even een bestelling gedaan, was hard nodig :)!

Ik heb het een en ander bij de opmerkingen gezet, ik hoop dat dit mogelijk is! :D

Ref: 275857

-Apocalyp

Beste B&F,

Ik heb laatst bij jullie APS Mesomorph besteld. Ik ben hier meer dan tevreden over! Daarnaast gebruik ik nog aanvullend APS Creatine nitrate(200 caps). Deze hebben jullie echter niet in het assortiment, vandaar dat ik deze helaas in de UK moet bestellen. Zouden jullie dit product kunnen toevoegen?

Creatine nitrate is toch één van de toppers in de VS van dit moment.

Groet!!

Dave

shieeettt, musclemilk chocobanana is echt superlekker!
Vond het apart ruiken maar het smaakt super.

ik wil graag whey isolation kopen, maar welke smaak raden jullie me aan?

pre workout met post workout harde plasser

Zoals de titel al suggereert, ik ben dus op zoek naar een pre workout waar ik achteraf nog een harde plasser van kan krijgen.

Ik gebruik nu noxi pro. Ik ga er wel lekker op, alleen de plasser wat minder.

Wie kent een goed alternatief. En is deze dan qua pump, rush, etc net zo goed als noxi pro?

Dankjewel alvast

Hey B&F, ik heb net een bestelling gedaan en zou deze graag vrijdag bezorgd hebben.

Ref nummer is: 276006

Mvg,
Temps

Beste B&F wanneer hebbie jullie die whey perfection variety sachets weer? probeer het al een week te bestellen maar het is uitverkocht :(

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 05:24 ----------

Ik zou zeggen probeer eerst ff de variety packs ( 12x verschillende smaken x 2 stuks de smaak ) kan je je ook beetje orienteren met welke smaak je wel lekker vind dus dat je geen potten koopt die je niet lekker vind ;) maar die variety packs zijn uitverkocht! :(

Zoals de titel al suggereert, ik ben dus op zoek naar een pre workout waar ik achteraf nog een harde plasser van kan krijgen.

Ik gebruik nu noxi pro. Ik ga er wel lekker op, alleen de plasser wat minder.

Wie kent een goed alternatief. En is deze dan qua pump, rush, etc net zo goed als noxi pro?

Dankjewel alvast

Pre-Workout Power

Hey Bodyenfitshop,

Wat is het verschil tussen dieet eiwit en afslank eiwit?

Samenstelling van beide?

De smaak is wat beter en daarnaast bevat het iets meer Micellar als voorheen. Verder eigenlijk geen verschil. De andere naam heeft meer te maken met de vraag van het VWA of we de naam Dieet Eiwit wilden wijzigen. Afslank Eiwit mag dan weer wel:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 08:58 ----------

Pre-Workout Power is inderdaad veruit de beste keuze dan zowel qua pomp, prestatie en spiergroei maar ook voor erectie e.d. Pre-Workout Power bevat o.a pycnogenol en l-arginine aspartaat. Deze combinatie versterkt juist je libido en erectie. De mutlinational Pharmanord verkoopt deze combinatie (voor een heleboel geld:D) onder de merknaam Prelox zelfs als gepatenteerd erectieproduct!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste B&F wanneer hebbie jullie die whey perfection variety sachets weer? probeer het al een week te bestellen maar het is uitverkocht :(

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 05:24 ----------

Ik zou zeggen probeer eerst ff de variety packs ( 12x verschillende smaken x 2 stuks de smaak ) kan je je ook beetje orienteren met welke smaak je wel lekker vind dus dat je geen potten koopt die je niet lekker vind ;) maar die variety packs zijn uitverkocht! :(

Ja, we hebben de Isolaat Perfection Sachets net binnen:)
12 Sachets voor 9,90!! Die vliegen eruit dus..:eek:

De Whey Perfection Sachets komen over 2-3 weken weer.:)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 09:07 ----------

De smaken van Isolaat Perfection zijn allemaal lekker dus dat zit altijd goed:zuip: Zelf ben ik nogal van van de Banana Sensation en de Strawberry Sensation.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 09:08 ----------

shieeettt, musclemilk chocobanana is echt superlekker!
Vond het apart ruiken maar het smaakt super.

Ok, nog niet gehad maar het klinkt wel goed. Maar eens proberen dus.:D

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 09:10 ----------

Hey B&F, ik heb net een bestelling gedaan en zou deze graag vrijdag bezorgd hebben.

Ref nummer is: 276006

Mvg,
Temps

Dank je, voor de bestelling! Deze is al verwerkt en wordt morgen aangeboden maar als je er morgen niet bent dan komen ze het pakket vrijdag weer aanbieden.:)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 09:11 ----------

Beste B&F,

Ik heb laatst bij jullie APS Mesomorph besteld. Ik ben hier meer dan tevreden over! Daarnaast gebruik ik nog aanvullend APS Creatine nitrate(200 caps). Deze hebben jullie echter niet in het assortiment, vandaar dat ik deze helaas in de UK moet bestellen. Zouden jullie dit product kunnen toevoegen?

Creatine nitrate is toch één van de toppers in de VS van dit moment.

Groet!!

Dave

Ja, ik zal eens kijken of dat lukt. Ik ga ervan uit van wel.:)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 09:11 ----------

Hee B&F,

Zojuist nog even een bestelling gedaan, was hard nodig :)!

Ik heb het een en ander bij de opmerkingen gezet, ik hoop dat dit mogelijk is! :D

Ref: 275857

-Apocalyp

Dank je, voor de bestelling!:) Als het bij "opmerkingen" staat dan moet het weer goedkomen.:)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 09:12 ----------

Is het misschien mogelijk om bij mijn volgende bestelling een pre work out sample te krijgen? Misschien van STAR?

Ik heb geen ervaring met zulk soort dingen, dus het zou fijn zijn. Ik kan er ook voor betalen.

We hebben geen samples van Star! helaas. Je kunt bij "opmerkingen" de vraag voor een pre-workout sample kwijt. Als we dan hebben dan doen we erbij.:)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Oct 2011 om 09:14 ----------

gisteravond.
zal nog wel eens mailen.

edit: ik stuur wel een pm

Ok:)

We hebben ook de nieuwe Vitargo S2 binnen gekregen:)

Woow, zat net te kijken bij Magnificent. ivm met nieuwe bestelling.( ging eigenlijk voor preWO en dextrose en mischien wat crea ).
Normaal gebruik ik Pepto Pro na en voor de training.
Dit zit ook in de magnificent.
Hoef ik geen peptopro meer te gebruiken waneer ik magnificent gebruik?
En over de crea, die zit ook in de magnificent, hoef ik die dan ook niet extra te nemen?

Dan verander ik me lijstje nl.
Wou eigenlijk star of noxipro en crea en dextrose bestellen.

Laatst bewerkt:
Woow, zat net te kijken bij Magnificent. ivm met nieuwe bestelling.( ging eigenlijk voor preWO en dextrose en mischien wat crea ).
Normaal gebruik ik Pepto Pro na en voor de training.
Dit zit ook in de magnificent.
Hoef ik geen peptopro meer te gebruiken waneer ik magnificent gebruik?
En over de crea, die zit ook in de magnificent, hoef ik die dan ook niet extra te nemen?

Dan verander ik me lijstje nl.
Wou eigenlijk star of noxipro en crea en dextrose bestellen.

Klopt, Magnificent is onze Post-Workout knaller!:) Magnificent bevat naast BCAA, Glutamine Peptide, Taurine, Carnitine, 4 gram PeptoPro.
Magnificent bevat 5 gram Creatine per dosering.

Was even te voorbarig, vitamine D is binnen(ander merk maar is prima), maar geen Tanktop helaas:(, maar de bedoeling was goed.

Meen je:rolleyes: Ik stuur je maandag zelf even te Tanktop na:) (ga ook even een hartig woordje wisselen met de inpakkers):cool:

Ik heb nog niets mogen ontvangen :o, waarschijnlijk ben je het vergeten:rolleyes:

Andere vraag: kan je van de nieuwe caseine de Variety Pack ook 4x3 smaken bestellen (ik heb al 3 smaken geprobeert).

Ik heb nog niets mogen ontvangen :o, waarschijnlijk ben je het vergeten:rolleyes:

Andere vraag: kan je van de nieuwe caseine de Variety Pack ook 4x3 smaken bestellen (ik heb al 3 smaken geprobeert).

Tank Top;
Het wordt steeds gekker:D nu onderweg:rolleyes:

Smaken;
Dat kan helaas niet. De Boxen zijn voorverpakt.

Whey perfection en casein perfection ontvangen, top! Zal even een review schrijven op de site, zeker aanraders! Top!

• Like
Waarderingen: B&F
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven