Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er toevallig nog samples van Dexaprine?
Ik reageer altijd heel slecht op energyboosters, maar de reacties maken me wel nieuwsgierig.
Ik sta op het punt om een bestelling te plaatsen, dus als een sample van dexaprine nog mogelijk is ipv de samplekeuzes die er nu staan zou dat tof zijn.

Ik reageer altijd heel slecht op energyboosters, maar de reacties maken me wel nieuwsgierig.
Ik sta op het punt om een bestelling te plaatsen, dus als een sample van dexaprine nog mogelijk is ipv de samplekeuzes die er nu staan zou dat tof zijn.

Dexaprine helaas niet. Sorry. :)

-Leon

Die bevalt me idd héél goed :) De beste tot nu toe zelfs !

Dat is weer een mooi compliment! Dank je:)

Micellar Casein Perfection

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 14:34 ----------

Hey Leon, weet je er al meer over? :)

Deze is direct verzonden dus zou zeker vandaag aangeboden moeten worden. Mail is gegaan naar je @live account.:)

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 14:36 ----------

We hebben net weer heel veel Dexaprine binnen, daar zouden ook 1000 samples bij moeten zitten. Helaas niks gehad.:rolleyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

**Shaker Pro**

We krijgen ook mooie nieuwe shakers binnen.:)

Gaan we vast wel weer een leuke actie mee doen voor jullie!;)

Sinds wanneer is de levertijd meer als 3 dagen?? ik had pas iets besteld bij XXL en daar werd ik netjes gebeld dat het 1 dag later kwam. Dinsdag bij jullie besteld omdat het bij XXL uitverkocht was en nu nog niet binnen....:( 275625

Sinds wanneer is de levertijd meer als 3 dagen?? ik had pas iets besteld bij XXL en daar werd ik netjes gebeld dat het 1 dag later kwam. Dinsdag bij jullie besteld omdat het bij XXL uitverkocht was en nu nog niet binnen....:( 275625

Deze is ook helaas uitverkocht. Stuur ander even een mail naar info@ voor een vervangend product. :) Dan regel ik het direct!

-Leon

Ik zag jullie aanbieding "Ultra Whey Pro"
Ik twijvel een beetje over de kwaliteit en smaak. Ik vind daar verschillende verhalen over op het net.
Graag jullie mening?
Ik heb niet zo'n zin in goedkoop-> duurkoop als de smaak niet ok is en de kwaliteit slecht is.

- Ed

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 15:40 ----------

Ik zag jullie aanbieding "Ultra Whey Pro"
Ik twijvel een beetje over de kwaliteit en smaak. Ik vind daar verschillende verhalen over op het net.
Graag jullie mening?
Ik heb niet zo'n zin in goedkoop-> duurkoop als de smaak niet ok is en de kwaliteit slecht is.

- Ed

De kwaliteit is prima. Whey Perfection is prijs-kwaliteit altijd de beste koop. Whey perfection bevat de Whey van Volac (de beste kwaliteit in Europa) en de smaken zijn perfect. Daarnaast is de prijs ook nog eens een stuk beter.

Laatst bewerkt:

We hebben net weer heel veel Dexaprine binnen, daar zouden ook 1000 samples bij moeten zitten. Helaas niks gehad.:rolleyes:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah, das spijtig. Nja, dan maar gewoon mn bestelling plaatsen en hopelijk komt er nog es een keer een actie met dexaprine samples dan, of denk je nog aan me als je ze hebt :p:D

Deze is ook helaas uitverkocht. Stuur ander even een mail naar info@ voor een vervangend product. :) Dan regel ik het direct!

-Leon

Tja.. wel slim gedaan wel geld innen en dan pas zeggen dat het is uitverkocht. want als er stond dat het was uitverkocht had ik het waarschijnlijk ergens anders besteld. En een vervangend produkt heb ik niks aan want heb al veel verschillende geprobeerd en wou deze nu eens proberen. Maarja ik wacht wel af dan maar ff zonder trainen

Tja.. wel slim gedaan wel geld innen en dan pas zeggen dat het is uitverkocht. want als er stond dat het was uitverkocht had ik het waarschijnlijk ergens anders besteld. En een vervangend produkt heb ik niks aan want heb al veel verschillende geprobeerd en wou deze nu eens proberen. Maarja ik wacht wel af dan maar ff zonder trainen

Dat kan wel eens gebeuren helaas. We kunnen het bedrag ook terugboeken zonder probleem. Bel ons anders even op de zaak dan maken we het direct in orde. :)

-Leon

Leon, me vrouw is de hele dag thuis geweest.
maar er is niets gekomen.
Zal vast weer iets fout gegaan zijn.lol.

dus niet, postbode staat net aan de deur

Laatst bewerkt:
Fijn weekend Leon en Ilco !

O gozer, als me vrouw me wil pesten komt ze wel met wat beters, geloof me!

zoals je fopspeen af pakken? :D

OT : Heb vandaag sample magnificent genomen. fruit nog wat.
echt facked up gor niet te drinken.

heb het wel nut. en waarom bewere ze 2-6kg spier massa. i mean come one dude. dat is bijna even veel als test 10weken lang

zoals je fopspeen af pakken? :D

OT : Heb vandaag sample magnificent genomen. fruit nog wat.
echt facked up gor niet te drinken.

heb het wel nut. en waarom bewere ze 2-6kg spier massa. i mean come one dude. dat is bijna even veel als test 10weken lang

Als t moet smaken neem dan een glaasje roosvice.
Je kan de vitamines wel gebruiken als ik je lochje zo zie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven