AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds wanneer word Feyoso of leden in het algemeen gesponsord?
Hoezo is überhaupt mijn vraag? Wat maakt hun beter dan de rest dat zei daar in aanmerking voor komen, of wat moeten zei daar voor doen.

Ben wel benieuwd, had niet verwacht dat BF in mijn ogen random leden van DBB sponsort. Had ik niet verwacht van BF

Ben ook nieuwsgierig want ik kom graag in aanmerking voor een sponsorship van mijn favoriete supplementenleverancier :D

Wat is je geheim? Veel kracht verloren?

Ik heb tot nu toe geen kracht verloren. Het is hetzelfde gebleven, hoewel het trainen wel zwaarder aanvoelt. Ik ben ook een endomorph, dus iemand die snel vet aankomt en waarbij kracht/spierverlies minimaal is door een trage metabolisme. Spieren kan ik dan gelukkig wel snel kweken. :D Een endomorph wordt voornamelijk dik door koolhydraten te eten en zeker door de snelle koolhydraten. Daarom hanteer ik low carb, low fat and high protein dieet. Ik zit tamelijk laag in cal, wat ook wel moet als endomorph, en gelukkig heb ik geen honger door de juiste voeding te eten. Het is wel een verdomd saai gestandaardiseerd dieet. :p

Het dieet is het aller belangrijkst en daarna de cardio (vrijwel elke dag) aangezien mijn metabolisme normaliter op een laag pitje zit. Daarna - als we op de korte termijn kijken - krachttraining. Supplementen heeft hooguit 5% aandeel in gehad.

Kortom, dieet is het aller aller belangrijkst.

Nee, dat lijkt mij niks. Ik eet 5 a 6 keer verspreid over de dag.

Laatst bewerkt:
goededag B&F
ik had een bestelling gedaan bij jullie, eergisteren, en heb postnl opgebeld alleen zeiden die dat jullie mijn pakketje niet klaar hadden gemaakt, terwijl ik wel bericht heb gehad dat deze klaar gemaakt is???
zou t graag van jullie horen

gr. tim

goededag B&F
ik had een bestelling gedaan bij jullie, eergisteren, en heb postnl opgebeld alleen zeiden die dat jullie mijn pakketje niet klaar hadden gemaakt, terwijl ik wel bericht heb gehad dat deze klaar gemaakt is???

gr. tim

Dan kan je best het referentienummer doorgeven aan hun. Want zo kunnen ze het niet vinden. :p

oke moment

Laatst bewerkt:
Hallo B&F,

Ik had vorige week een verkeerde bestelling gekregen en zou hier nog de juiste bestelling toegestuurd krijgen, maar heb nog niks vernomen. Mijn referentienummer was 273549.

Ik heb tot nu toe geen kracht verloren. Het is hetzelfde gebleven, hoewel het trainen wel zwaarder aanvoelt. Ik ben ook een endomorph, dus iemand die snel vet aankomt en waarbij kracht/spierverlies minimaal is door een trage metabolisme. Spieren kan ik dan gelukkig wel snel kweken. :D Een endomorph wordt voornamelijk dik door koolhydraten te eten en zeker door de snelle koolhydraten. Daarom hanteer ik low carb, low fat and high protein dieet. Ik zit tamelijk laag in cal, wat ook wel moet als endomorph, en gelukkig heb ik geen honger door de juiste voeding te eten. Het is wel een verdomd saai gestandaardiseerd dieet. :p

Het dieet is het aller belangrijkst en daarna de cardio (vrijwel elke dag) aangezien mijn metabolisme normaliter op een laag pitje zit. Daarna - als we op de korte termijn kijken - krachttraining. Supplementen heeft hooguit 5% aandeel in gehad.

Kortom, dieet is het aller aller belangrijkst.

Nee, dat lijkt mij niks. Ik eet 5 a 6 keer verspreid over de dag.

Kan je iets specifieker zijn met je e/v/k verhouding en bijhorende kcal inname ? Is het zoiets als een crash dieet waarbij je vrij heftig onder je onderhoud eet maar gewoon zeer hoog in eiwitten blijft ?

Kan je iets specifieker zijn met je e/v/k verhouding en bijhorende kcal inname ? Is het zoiets als een crash dieet waarbij je vrij heftig onder je onderhoud eet maar gewoon zeer hoog in eiwitten blijft ?

Het is geen crashdieet omdat ik in principe geen honger heb over de dag en het is gewoon vol te houden, mits ik er genoeg motivatie voor heb. Want het dieet is vrij eenzijdig.
De verhouding is 48,7% eiwit, 17,7% koolhydraten en 33,6% vetten. Cal is circa 1.600 op het moment en mijn vetpercentage daalt nog steeds.

Je zou denken dat ik ver onder mijn onderhoud eet, indien je ervan uitgaat van de BMR en de LBM berekeningen. Buiten dat, doe ik nog aardig wat cardio op een dag.

Die BMR en LBM berekeningen vind ik bullsh*t, aangezien ik volgens de berekeningen zo'n 2.500 cal kan eten en dan zou ik nog steeds afvallen. Nou mooi niet, ik was dan nog steeds dik geweest en het heeft mij alleen maar op het verkeerde been gezet met een hoop frustratie omdat het niet werkt, althans niet bij mij.

Voor een endomorph werken die berekeningen gewoon niet, want je blijft er nog steeds dik door. Als je een ectomorph bent, dan denk ik dat de berekeningen wel aardig klopt.

De stofwisseling van een ecto is vele malen beter dan een endo, en heb je ook weer andere verhoudingen. Sowieso heb je dan meer cal en koolhydraten nodig.

Vandaar dat ik me niet zo meer laat leiden wat een ander zegt of doet, omdat iedereen verschillend is en het is gewoon een kwestie van trial en error en kijken wat het beste bij je past. Ook denk en doe ik alles op de lange termijn, en niet op de korte termijn want dat gaat niet werken. Het is een levensstijl.

Junkfood eet ik zo af en toe en als ik het eet, eet ik er niet zo veel van. Ik probeer ervoor te zorgen dat het in mijn cal past, en mocht het toch daarboven uitkomen dan maak ik de cardio wat langer. Zo blijf ik nog steeds 'lean'. :)

Laatst bewerkt:
Antwoord op Dennis' vraag? Ben ook wel benieuwd namelijk.

Ik moest het even navragen. We sponsoren in principe niemand. Leon heeft even iemand geholpen (prive) en als blijk van waardering... That's all.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 14:17 ----------

Begrijp dat jullie top atleten zoals Ibo/Rob S zouden kunnen sponseren, ook G-men om iemand van de powerlift sectie te noemen.

Maar zo'n fysiek als Feyoso wat niet podium waardig is, laat staan dat hij hiervoor gekuurd heeft. Had toch wel wat beters van BF verwacht.

Wie weet zijn er anderen reden die buiten BB vallen, kan prima maar op een bodybuilding board verwacht ik dat niet. Vandaar dat ik het vraag, mocht het ongepast zijn hoor ik het wel.

Dennis

Het is dus niet iets waar julliie op doelen. Leon heeft iets positiefs gedaan wat verder in de prive sfeer ligt. Het is/was van beide kanten goed bedoeld en absoluut zonder daarbij iemand tekort te doen op welke manier dan ook.:)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 14:19 ----------

277855

Check zeker je privéberichten aub :)

thx :):D

Ga ik zo meteen doen.:D

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 14:20 ----------

goededag B&F

gr. tim

Wat is het referentienummer? Dan check ik het gelijk even voor je. Je kunt ook even bellen met 0513-683068.:)

Hallo B&F,

Ik had vorige week een verkeerde bestelling gekregen en zou hier nog de juiste bestelling toegestuurd krijgen, maar heb nog niks vernomen. Mijn referentienummer was 273549.

Ik regel het. Ik zoek het even uit bij Post.nl. Mocht ik er niet direct uitkomen dan stuur ik je maandagochtend direct een nieuw pakket. Ik regel het:)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 14:37 ----------

Beste Leden,

Ik heb Feyoso geholpen met een privesituatie en daarvoor is hij ons erg dankbaar en maakte hij wat reclame en is dat een beetje verkeerd overgekomen. Geen zorgen allemaal. Wij doen graag veel voor onze klanten ook buiten de sales om.

Dat is de kracht en service van Body En Fitshop. :thumbs:

-Leon

gister met squatten me knie bandages gebruik en waren top, goede kwaliteit tot zover hangt natuurlijk ook vanaf hoe ze eruit zien na een jaar.....meteen maar ff een pr gezet met squatten

Voordat je iemand bij post.nl op de vingers tikt :p. Ik bedoelde niet met verkeerde bestelling, dat ik een bestelling heb gekregen van iemand anders, maar het product klopte niet.

Beste Body en Fitshop.

Ik moet eerst eventjes zeggen dat ik een tevreden klant ben. Mr heb toch een opmerking. Ik lees hier altijd over de vele gratis samples, wat ik echt tof van jullie vind. Mr heb die zelf nog nooit gehad. Enkel en alleen de extras die je zelf kan aanvinken. Dus ik dacht bij de vorige bestelling, ik laat 2 van de 3 kado´s open, en zet bij de opmerkingen of ik in plaats daarvan wat pwo samples kon krijgen. Mr wat zag ik tot mijn teleurstelling. Alleen de bidon zat erbij, dan had ik natuurlijk net zo goed een paar straps kunnen aanvinken.

Ref. nr 276696

Marco

Even een vraagje over de inname van Tropinol van iForce.
Tijdens trainingdagen neem je s'ochtends een pil en 45 min voor je training een pil.

Ik train rond 09:30 en sta om 07:00 op. Is het dan niet te snel achter elkaar?
Op niet traningsdagen moet er iets van 6uur tussen zitten.

Ron

Beste Body en Fitshop.

Ik moet eerst eventjes zeggen dat ik een tevreden klant ben. Mr heb toch een opmerking. Ik lees hier altijd over de vele gratis samples, wat ik echt tof van jullie vind. Mr heb die zelf nog nooit gehad.

heb je wel een PM gestuurd, met je Adres gegevens enzo voor samples? :rolleyes:

Het is geen crashdieet omdat ik in principe geen honger heb over de dag en het is gewoon vol te houden, mits ik er genoeg motivatie voor heb. Want het dieet is vrij eenzijdig.
De verhouding is 48,7% eiwit, 17,7% koolhydraten en 33,6% vetten. Cal is circa 1.600 op het moment en mijn vetpercentage daalt nog steeds.

Je zou denken dat ik ver onder mijn onderhoud eet, indien je ervan uitgaat van de BMR en de LBM berekeningen. Buiten dat, doe ik nog aardig wat cardio op een dag.

Die BMR en LBM berekeningen vind ik bullsh*t, aangezien ik volgens de berekeningen zo'n 2.500 cal kan eten en dan zou ik nog steeds afvallen. Nou mooi niet, ik was dan nog steeds dik geweest en het heeft mij alleen maar op het verkeerde been gezet met een hoop frustratie omdat het niet werkt, althans niet bij mij.

Voor een endomorph werken die berekeningen gewoon niet, want je blijft er nog steeds dik door. Als je een ectomorph bent, dan denk ik dat de berekeningen wel aardig klopt.

De stofwisseling van een ecto is vele malen beter dan een endo, en heb je ook weer andere verhoudingen. Sowieso heb je dan meer cal en koolhydraten nodig.

Vandaar dat ik me niet zo meer laat leiden wat een ander zegt of doet, omdat iedereen verschillend is en het is gewoon een kwestie van trial en error en kijken wat het beste bij je past. Ook denk en doe ik alles op de lange termijn, en niet op de korte termijn want dat gaat niet werken. Het is een levensstijl.

Junkfood eet ik zo af en toe en als ik het eet, eet ik er niet zo veel van. Ik probeer ervoor te zorgen dat het in mijn cal past, en mocht het toch daarboven uitkomen dan maak ik de cardio wat langer. Zo blijf ik nog steeds 'lean'. :)

Lol van 27% naar 13% in 6 weken geloof je het zelf?

Beste Body en Fitshop.

Ik moet eerst eventjes zeggen dat ik een tevreden klant ben. Mr heb toch een opmerking. Ik lees hier altijd over de vele gratis samples, wat ik echt tof van jullie vind. Mr heb die zelf nog nooit gehad. Enkel en alleen de extras die je zelf kan aanvinken. Dus ik dacht bij de vorige bestelling, ik laat 2 van de 3 kado´s open, en zet bij de opmerkingen of ik in plaats daarvan wat pwo samples kon krijgen. Mr wat zag ik tot mijn teleurstelling. Alleen de bidon zat erbij, dan had ik natuurlijk net zo goed een paar straps kunnen aanvinken.

Ref. nr 276696

Marco

Zet bij een volgende bestelling maar het volgende. (bij opmerkingen) "graag extra samples - afspraak ilco". Dan maken ze er een extra leuk pakketje van voor je:)

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 16:26 ----------

Even een vraagje over de inname van Tropinol van iForce.
Tijdens trainingdagen neem je s'ochtends een pil en 45 min voor je training een pil.

Ik train rond 09:30 en sta om 07:00 op. Is het dan niet te snel achter elkaar?
Op niet traningsdagen moet er iets van 6uur tussen zitten.

Ron

Klopt. Dan 1 caps voor de training en 1 caps bij het avondeten.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven