Temprament
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja.. wel slim gedaan wel geld innen en dan pas zeggen dat het is uitverkocht. want als er stond dat het was uitverkocht had ik het waarschijnlijk ergens anders besteld. En een vervangend produkt heb ik niks aan want heb al veel verschillende geprobeerd en wou deze nu eens proberen. Maarja ik wacht wel af dan maar ff zonder trainen
tjah hoe het went of keert klant blijft koning jungskeeee
En dat ben je niet bij B&F?
Je krijgt constant GRATIS samples, je krijgt GRATIS bij je levering allerlei extra's, je krijgt als enige webshop in heel Nederland een levering de dag na je bestelling tot een erg laat uur, en dan krijg je nog eens al je supplementen aan de goedkoopste prijzen die er zijn.
En dan durf je te klagen?

Op wat sloeg jou vorige reactie dan ?je hoort mij niet klagen vriend ik wijs je alleen op de feiten![]()
en ik ben heel blij met hun service.
gister besteld
en vanmorge om half 10 al met mijn bestelling voor de deur.![]()
Op wat sloeg jou vorige reactie dan ?
Niet alles kan volgens jou zinnen gespeeld worden
Ah, das spijtig. Nja, dan maar gewoon mn bestelling plaatsen en hopelijk komt er nog es een keer een actie met dexaprine samples dan, of denk je nog aan me als je ze hebt![]()

Dan zul je gewoon hele pakken moeten geven als samples![]()

ik ookAntwoord op Dennis' vraag? Ben ook wel benieuwd namelijk.

Begrijp dat jullie top atleten zoals Ibo/Rob S zouden kunnen sponseren, ook G-men om iemand van de powerlift sectie te noemen.
Maar zo'n fysiek als Feyoso wat niet podium waardig is, laat staan dat hij hiervoor gekuurd heeft. Had toch wel wat beters van BF verwacht.
Wie weet zijn er anderen reden die buiten BB vallen, kan prima maar op een bodybuilding board verwacht ik dat niet. Vandaar dat ik het vraag, mocht het ongepast zijn hoor ik het wel.
Groet, Dennis
Hadden ze mij niet beter kunnen sponsoren?Ben in 6 weken tijd van 26% a 27% bodyfat naar 13% gegaan. Geen slechte prestatie al zeg ik het zelf.
Nu op naar de 10%!!!
netjes hoor!Hadden ze mij niet beter kunnen sponsoren?Ben in 6 weken tijd van 26% a 27% bodyfat naar 13% gegaan. Geen slechte prestatie al zeg ik het zelf.
Nu op naar de 10%!!!

Hadden ze mij niet beter kunnen sponsoren?Ben in 6 weken tijd van 26% a 27% bodyfat naar 13% gegaan. Geen slechte prestatie al zeg ik het zelf.
Nu op naar de 10%!!!
Nu op naar de 10%!!!