MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb van het weekend bestelling geplaatst.
Zondag betaald, maar maandag werken de banken pas dus maandag.
Heb nog niets gehad, want ik woon in belgië. Begrijp dat dat wat langer duurt.
Maar mijn vraag was nu hoe dat geregelt werd als de koerier niemand thuis aantreft? School/Werken enz.. Ben eigenlijk alleen savonds thuis. Kan je me daar wat meer info over geven hoe dat dan in zijn werk gaat ?

Mvg, Ik.

khad mijn producten op zaterdag besteld en woensdag had ik hem,
Bij mij laat de postbode het gewoon achter op de tredes liggen waar je mn huis binnekomt anders laten ze je een papiertje achter dat je het pakketje op het postkantoor moogt gaan afhalen normaal

Is raar dat ik het dan nog niet heb ontvangen. Hoop alleen maar dat de betaling correct is uitgevoerd.

kan een paar daagjes schele zal heus wel niks aan de hand zijn even geduld;-)

• Topic Starter Topic Starter
Belgie duurt altijd wat langer. :)

Wat zijn de postbodes toch zo traaag :(

Ryu, heb een mail gestuurd 3 dagen geleden, met de vraag of ze me konden meedelen of mijn betaling correct was aangekomen en mijn pakketje is opgestuurd. Ik persoonlijk vind 3 dagen toch wel een lange reply tijd voor zon grote winkel? Info pls.
Ja ik zaag omdat ik na meer dan een week nog niets heb gehad, maar ik wil niet voor hebben dat ik sta te wachten op iets dat niet is opgestuurd.
Dank u voor het begrip.

Ryu, heb een mail gestuurd 3 dagen geleden, met de vraag of ze me konden meedelen of mijn betaling correct was aangekomen en mijn pakketje is opgestuurd. Ik persoonlijk vind 3 dagen toch wel een lange reply tijd voor zon grote winkel? Info pls.
Ja ik zaag omdat ik na meer dan een week nog niets heb gehad, maar ik wil niet voor hebben dat ik sta te wachten op iets dat niet is opgestuurd.
Dank u voor het begrip.

Bel ze op zou ik zeggen, klinkt toch vreemd...
Zagen doe je niet, de klant is koning.
Heb veel goede ervaringen met B&F, veel minder goede ervaringen met de belgische post :(

Bellen gaat altijd veel sneller. :thumbs:

Bestelling aangekomen.
Was een misverstand gebeurt, en ze hebben het meteen opgestuurd. Dag later heb ik het al. Snelle service al bij al :D.
Die Mammoth weight gainer vanille is echt niet te vreten.. Zou cacao poeder het lekkerder maken ? iemand ervaring ?

Zondag Mammoth weightgainer besteld, woensdag binnen!
Snelle levering dus, ben helemaal tevreden! :)

Je kan beter ff bellen als er wat met de betaling aan de hand is, heb ik vandaag ook gedaan en je weet meteen hoe en wat. iDEal gaf namelijk geen bevestiging dat het betaald was...

Ik vind het wel een relexte firma. bij bestelling komen ze netjes op tijd, en de shop in Amersfoort is ook goed, met goed advies en personeel. Ik vond alleen de whey van hun eigen huismerk verdomme ranzig en slecht; net stopverf.

ik heb pro90 [huismerk] nu een kilo of 4 van op maar die smaakt me uitstekend

kreeg vorige week trouwens na een wat vervarrende bestelling een groote bus no-explode met een een rekening voor 2 kleintjes:(
ff bellen kreeg gewoon een kleine nagestuurd.................had ik ineens een groote en een kleintje voor de prijs van 2 kleine.
voor 't ongemak ............graag gedaan:thumbs:

:D over service gesproken :D

Gisteren om 12:00 besteld, vandaag om 12:00 binnen, TOPservice!

Goed om te lezen. Binnekort komen wat mooie acties welke het board versteld doen staan.

Prijzenslag. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven