Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu heb ik zin om te gaan trainen, puur om mijn magnificent sample te proberen, marja nog maar even wachten tot vanavond haha

En nu heb ik zin om te gaan trainen, puur om mijn magnificent sample te proberen, marja nog maar even wachten tot vanavond haha

Idem :p Ben benieuwd naar de werking ervan :D
Denk wel dat ik het enkel op trainingsdagen zal nemen aangezien ik maar 9 zakjes heb :p
Of is het toch echt wel aan te raden het op rustdagen ook te nemen?

@ Leon,
Result viel ook wel mee hoor.
Maar heb dat over het algemeen bij alles.
Eerste aantal keer, echt ranzig tot ik er aan gewend raak en dan kun je niet zonder meer hehe.

@Converse, heb je toevallig creatine staan in los potje ?
Magnificent op rustdagen is volgens mij groot deel voor de creatine, de rest kun je allemaal gemakkelijk uit voeding halen.

he B&F, ik heb gisteren middag besteld en een e-mail ontvangen dat het pakket verzonden is. Maar hij is bij TNT enkel nog alleen 'aangemeld'.

Referentie nummer: 280590
Faktuur datum: 13-10-2011

Komt ie morgen wel binnen? Anders zit ik op hete kolen, want de WMS had ik toch graag :)

Hey B&F, gisteren weer een bestelling geplaatst en vandaag weer keurig in huis. Alleen nou heb ik van de optimum whey sachets de verkeerde smaak gekregen (vanille) ipv de bestelde chocolade. Is het mogelijk dat ik die kan omruilen want ik ben niet bepaald een fan van de vanille smaak.
Mijn referentienr is 280740.
De supreme protein repen zijn heerlijk! Krijgen jullie ook nog andere smaken? De nieuwe peanutbutter/jelly schijnt een topper te zijn.
Mooie actie met de shake pro beker, erg fijn ding is het.

Idem :p Ben benieuwd naar de werking ervan :D
Denk wel dat ik het enkel op trainingsdagen zal nemen aangezien ik maar 9 zakjes heb :p
Of is het toch echt wel aan te raden het op rustdagen ook te nemen?

Anders neem je het eerst na de training. Ik raad het verder wel aan om ook op rustdagen voor het ontbijt te nemen. :)

@ Leon,
Result viel ook wel mee hoor.
Maar heb dat over het algemeen bij alles.
Eerste aantal keer, echt ranzig tot ik er aan gewend raak en dan kun je niet zonder meer hehe.

@Converse, heb je toevallig creatine staan in los potje ?
Magnificent op rustdagen is volgens mij groot deel voor de creatine, de rest kun je allemaal gemakkelijk uit voeding halen.

Ohh ik dacht al! :D

he B&F, ik heb gisteren middag besteld en een e-mail ontvangen dat het pakket verzonden is. Maar hij is bij TNT enkel nog alleen 'aangemeld'.

Referentie nummer: 280590
Faktuur datum: 13-10-2011

Komt ie morgen wel binnen? Anders zit ik op hete kolen, want de WMS had ik toch graag :)

Deze komt morgen binnen. :)

Hey B&F, gisteren weer een bestelling geplaatst en vandaag weer keurig in huis. Alleen nou heb ik van de optimum whey sachets de verkeerde smaak gekregen (vanille) ipv de bestelde chocolade. Is het mogelijk dat ik die kan omruilen want ik ben niet bepaald een fan van de vanille smaak.
Mijn referentienr is 280740.
De supreme protein repen zijn heerlijk! Krijgen jullie ook nog andere smaken? De nieuwe peanutbutter/jelly schijnt een topper te zijn.
Mooie actie met de shake pro beker, erg fijn ding is het.

Regel ik direct voor je! :)

-Leon

Zoals beloofd (na het proberen van alle smaken) hierbij mijn bestelling vd. 4,5kg MCP (Referentie:281255), het is banaan geworden; hopelijk gaat het nu wel goed(vorige bestelling waren dingen vergeten, maar was toen goed opgelost). :D

heb paar dagen gelede pas die samples binne gehad. hahaha dat duurde lang. iedergeval had ik al lang een pot met chocolade smaak gekocht.

ook dus de gene die ik heb geprobeerd is.

Chocola

Cookies and cream

Berry blast.

Beste smaak in mijn ogen.

Chocola bij verre!

echt nog nooit zo'n lekkere chocolade smaak geproeft het zou verboden moeten worden :P

Even voor de goede orde:

Indien ik vandaag een bestelling plaats, zal deze dan morgen worden bezorgd?

hoog waarschijnlijk wel ze leveren ook op zaterdag:)

zo ver ik weet wel ja :) ik heb vaak genoeg all mijn bestellingen binne gekregen op zaterdag. die ik dan op vrijdag heb besteld. en daar onder vallen flinke kilos omdat ik dan bv caseine 4kg haal whey 4kg en dan nog me pre work out. alles mooi geleverd op zaterdag dus maak je geen zorgen

zo ver ik weet wel ja :) ik heb vaak genoeg all mijn bestellingen binne gekregen op zaterdag. die ik dan op vrijdag heb besteld. en daar onder vallen flinke kilos omdat ik dan bv caseine 4kg haal whey 4kg en dan nog me pre work out. alles mooi geleverd op zaterdag dus maak je geen zorgen

I hope so. Ik waag het er gewoon op.

Uhmm,

werkt dat pakjegemak ook op zaterdag? Deze dienst is nieuw voor mij.

geen flauw idee ik bestel altijd gewoon en volgende dag staan ze al op me deur te rammen rond half 10 xD

Zoals beloofd (na het proberen van alle smaken) hierbij mijn bestelling vd. 4,5kg MCP (Referentie:281255), het is banaan geworden; hopelijk gaat het nu wel goed(vorige bestelling waren dingen vergeten, maar was toen goed opgelost). :D

Komt goed! Bedankt voor je bestelling! :D

heb paar dagen gelede pas die samples binne gehad. hahaha dat duurde lang. iedergeval had ik al lang een pot met chocolade smaak gekocht.

ook dus de gene die ik heb geprobeerd is.

Chocola

Cookies and cream

Berry blast.

Beste smaak in mijn ogen.

Chocola bij verre!

echt nog nooit zo'n lekkere chocolade smaak geproeft het zou verboden moeten worden :P

Wow, bedankt voor het compliment! :)

Even voor de goede orde:

Indien ik vandaag een bestelling plaats, zal deze dan morgen worden bezorgd?

Ja hoor geen probleem. Helaas geen pakjes gemak. :)

-Leon

Een de magnificent proberen. Kon niet kiezen welke smaak, dus maar allebij genomen :D

+ pot noxipro.

Kom ik wel tijdje mee toe denk ik :o

Hey B&F

Ik heb gisteren een bestelling bij jullie geplaatst voor Optimum Nutrition Whey met als smaak 'Strawberry Banana' (staat zowel in het bevestigingsmailtje als het meegeleverde Factuur).

Deze heb ik nu net binnen gekregen en de smaak die ik opgestuurd heb gekregen is Delicious Strawberry (gewoon aardbei dus) wat ik totaal niet lust.

Ik heb het ook niet geopend, dus wat gaat er nu gebeuren ?

Referentie nummer: 280835

Beste mensen van B&F,

Aangezien ik en vele anderen bijna elke maand wel bestellen en ook niet voor de lulligste bedragen vroeg ik me af of jullie ooit nog een punten voordeel systeem gaan introduceren? :D

Dus dat je punten spaart per bestelling en dan zelf kan kiezen wanneer je de korting toepast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven