Migon
Cool Novice
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nu heb ik zin om te gaan trainen, puur om mijn magnificent sample te proberen, marja nog maar even wachten tot vanavond haha
Ben benieuwd naar de werking ervan 

En nu heb ik zin om te gaan trainen, puur om mijn magnificent sample te proberen, marja nog maar even wachten tot vanavond haha

IdemBen benieuwd naar de werking ervan
Denk wel dat ik het enkel op trainingsdagen zal nemen aangezien ik maar 9 zakjes heb
Of is het toch echt wel aan te raden het op rustdagen ook te nemen?

@ Leon,
Result viel ook wel mee hoor.
Maar heb dat over het algemeen bij alles.
Eerste aantal keer, echt ranzig tot ik er aan gewend raak en dan kun je niet zonder meer hehe.
@Converse, heb je toevallig creatine staan in los potje ?
Magnificent op rustdagen is volgens mij groot deel voor de creatine, de rest kun je allemaal gemakkelijk uit voeding halen.

he B&F, ik heb gisteren middag besteld en een e-mail ontvangen dat het pakket verzonden is. Maar hij is bij TNT enkel nog alleen 'aangemeld'.
Referentie nummer: 280590
Faktuur datum: 13-10-2011
Komt ie morgen wel binnen? Anders zit ik op hete kolen, want de WMS had ik toch graag![]()

Hey B&F, gisteren weer een bestelling geplaatst en vandaag weer keurig in huis. Alleen nou heb ik van de optimum whey sachets de verkeerde smaak gekregen (vanille) ipv de bestelde chocolade. Is het mogelijk dat ik die kan omruilen want ik ben niet bepaald een fan van de vanille smaak.
Mijn referentienr is 280740.
De supreme protein repen zijn heerlijk! Krijgen jullie ook nog andere smaken? De nieuwe peanutbutter/jelly schijnt een topper te zijn.
Mooie actie met de shake pro beker, erg fijn ding is het.

zo ver ik weet wel jaik heb vaak genoeg all mijn bestellingen binne gekregen op zaterdag. die ik dan op vrijdag heb besteld. en daar onder vallen flinke kilos omdat ik dan bv caseine 4kg haal whey 4kg en dan nog me pre work out. alles mooi geleverd op zaterdag dus maak je geen zorgen
Zoals beloofd (na het proberen van alle smaken) hierbij mijn bestelling vd. 4,5kg MCP (Referentie:281255), het is banaan geworden; hopelijk gaat het nu wel goed(vorige bestelling waren dingen vergeten, maar was toen goed opgelost).![]()

heb paar dagen gelede pas die samples binne gehad. hahaha dat duurde lang. iedergeval had ik al lang een pot met chocolade smaak gekocht.
ook dus de gene die ik heb geprobeerd is.
Chocola
Cookies and cream
Berry blast.
Beste smaak in mijn ogen.
Chocola bij verre!
echt nog nooit zo'n lekkere chocolade smaak geproeft het zou verboden moeten worden![]()

Even voor de goede orde:
Indien ik vandaag een bestelling plaats, zal deze dan morgen worden bezorgd?

Komt goed! Bedankt voor je bestelling!
Wow, bedankt voor het compliment!
Ja hoor geen probleem. Helaas geen pakjes gemak.
-Leon