XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze gelden vanaf donderdagavond na 22:00 uur lijkt het.
Ik dacht vandaag rond een uur of 22:15 nog even snel wat groene thee capsules in te slaan, maar de aanbiedingen van morgen stonden er al op. Dus dat ging niet door.

Same stuff. :( Wilde nog de A-HD van BPI Sports gaan bestellen. Nu is die €10,- duurder.

Een tijdje geleden werd het er vrijdag rond 8.00 erop gezet... maar nu snap ik het niet helemaal, had ik het alsnog tot circa 8.00 vandaag kunnen bestellen? Ondanks dat de nieuwe prijzen van de aanbiedingen erop stonden?

Nou ja, dan maar van mijn vakantie genieten over 2 uurtjes! ;)

Same stuff. :( Wilde nog de A-HD van BPI Sports gaan bestellen. Nu is die €10,- duurder.

Een tijdje geleden werd het er vrijdag rond 8.00 erop gezet... maar nu snap ik het niet helemaal, had ik het alsnog tot circa 8.00 vandaag kunnen bestellen? Ondanks dat de nieuwe prijzen van de aanbiedingen erop stonden?

Nou ja, dan maar van mijn vakantie genieten over 2 uurtjes! ;)

Nee het is altijd tot donderdagavond 22.00. :) De bestellingen welke later worden geplaatst worden pas de volgende dag verwerkt. :)

-Leon

Hoi Leon,Ilco, Vincent

Ik zie dat er op de site staat dat de Dexaprine 26 euro is geworden doro de weekaanbieding, in het mailtje staat echter van 14,90 voor 9,90. Waar moeten we nou van uitgaan?
*verder ben ik niet van plan om iets te bestellen, over paar maandjes pas weer maar vond het wel handig voor de rest :) *

Laatst bewerkt:
Hoi Leon,Ilco, Vincent

Ik zie dat er op de site staat dat de Dexaprine 26 euro is geworden doro de weekaanbieding, in het mailtje staat echter van 14,90 voor 9,90. Waar moeten we nou van uitgaan?
*verder ben ik niet van plan om iets te bestellen, over paar maandjes pas weer maar vond het wel handig voor de rest :) *

- vincent

Je hebt het over Transform.

Transform
L-Carnitine Tartrate is het supplement voor een optimale vetverbranding en verbeterde prestaties! (3x sterker als "gewone" L-Carnitine!) L-Carnitine Tartrate is geschikt voor alle sporters die op een gezonde manier, zonder dieet hun prestaties willen verbeteren en hun vetpercentage willen verlagen

60 capsules 14,90 9,90! Direct Bestellen

Nee het is altijd tot donderdagavond 22.00. :) De bestellingen welke later worden geplaatst worden pas de volgende dag verwerkt. :)

-Leon
Helaas. Dan weet ik dat voor de volgende keer.

Ik heb nu Whey Perfection en Protein Perfection Mix gebruikt en beide zeer tevreden over.

Nou twijfel ik nog welke ik standaard ga gebruiken, de Whey Perfection of Protein Perfection Mix, wanneer zouden jullie welke aanraden?

Ik neig zelf meer naar de Protein Perfection Mix vanwege de verschillende soorten Whey's en hun release zodat je een allround product hebt.

Zijn er al dexaprine samples misschien?

Ik heb nu Whey Perfection en Protein Perfection Mix gebruikt en beide zeer tevreden over.

Nou twijfel ik nog welke ik standaard ga gebruiken, de Whey Perfection of Protein Perfection Mix, wanneer zouden jullie welke aanraden?

Ik neig zelf meer naar de Protein Perfection Mix vanwege de verschillende soorten Whey's en hun release zodat je een allround product hebt.

Beide topproducten. Als je alleen eiwitten neemt in de ochtend en na de training raad ik wel Whey Perfection aan. :)

Zijn er al dexaprine samples misschien?

Nee helaas. :)

-Leon

Werd ik vanochtend wakker gebeld aan de deur door TNT.
Wat een snelle service weer van B&F! Gisteren rond 6u besteld. Vandaag om 9u al binnen (in België) :D

Toen ik de doos open deed was ik wel voor de eerste keer niet zo tevreden :(
Mijn gratis sample en shaker zaten er niet bij. En 1 van mijn 10 bestelde sachets (die zomaar los in de doos lagen ?) was open gescheurd doordat mijn caseine pot er op lag :(
Ahja. Foutjes zijn menselijk :p Volgende bestelling zal wel weer perfect in orde zijn zoals altijd :D

Werd ik vanochtend wakker gebeld aan de deur door TNT.
Wat een snelle service weer van B&F! Gisteren rond 6u besteld. Vandaag om 9u al binnen (in België) :D

Toen ik de doos open deed was ik wel voor de eerste keer niet zo tevreden :(
Mijn gratis sample en shaker zaten er niet bij. En 1 van mijn 10 bestelde sachets (die zomaar los in de doos lagen ?) was open gescheurd doordat mijn caseine pot er op lag :(
Ahja. Foutjes zijn menselijk :p Volgende bestelling zal wel weer perfect in orde zijn zoals altijd :D

Stuur je ref maar even door. Ga ik er even achteraan. :)

-Leon

Ik had jou samples... ik kreeg er 4. :D

Ik had jou samples... ik kreeg er 4. :D

Geef terug! :(

---------- Post toegevoegd Fri 14 Oct 2011 om 11:44 ----------

Stuur je ref maar even door. Ga ik er even achteraan. :)

-Leon

Referentie nummer: 280717
Faktuur datum: 13-10-2011

Alvast bedankt Leon :D

Ps: Zitten die sachets normaal in een doosje? Of is het normaal dat die er gewoon los in lagen?
In paar review topics zag ik dat die in kleine gouden doosjes zaten? :p

Geef terug! :(

---------- Post toegevoegd Fri 14 Oct 2011 om 11:44 ----------

Referentie nummer: 280717
Faktuur datum: 13-10-2011

Alvast bedankt Leon :D

Ps: Zitten die sachets normaal in een doosje? Of is het normaal dat die er gewoon los in lagen?
In paar review topics zag ik dat die in kleine gouden doosjes zaten? :p

Alleen magnificent nog niet. :) Daar zijn we druk meebezig. :)

-Leon

Goeie weekaanbiedingen, ik denk dat ik alles bestel.
Welke smaak magnificent is lekkerder, fruit of orange?

Beide zijn heerlijk, maar Fruit Sensation verkoopt het meest. :)

-Leon

Leon, echt heerlijk is die niet in het begin :P.
Eerste keer was: Bijna kotsen.
2de keer was: mwah gekke bek trekken alsof je citroen eet.
3de keer was: dit valt eigenlijk best wel mee.
Of kan dit komen door de extra 20gr Peptopro ??

Yeah, het pakketje is binnen, vandaag stond de bezorger voor de deur.
Van TNT hadden ze de verkeerde postcode op de doos gezet en waren dus gisteren naar de verkeerde plek toegegaan, handig :P

Leon, echt heerlijk is die niet in het begin :P.
Eerste keer was: Bijna kotsen.
2de keer was: mwah gekke bek trekken alsof je citroen eet.
3de keer was: dit valt eigenlijk best wel mee.
Of kan dit komen door de extra 20gr Peptopro ??

Magnificent niet lekker? Sorry, maar daar kan ik mij nou echt niks bij voorstellen. Result! dat was pas iets! :D

Yeah, het pakketje is binnen, vandaag stond de bezorger voor de deur.
Van TNT hadden ze de verkeerde postcode op de doos gezet en waren dus gisteren naar de verkeerde plek toegegaan, handig :P

Top! Goed om te horen dat je het toch hebt gekregen. :)

-Leon

Je hebt het over Transform.

Transform
L-Carnitine Tartrate is het supplement voor een optimale vetverbranding en verbeterde prestaties! (3x sterker als "gewone" L-Carnitine!) L-Carnitine Tartrate is geschikt voor alle sporters die op een gezonde manier, zonder dieet hun prestaties willen verbeteren en hun vetpercentage willen verlagen

60 capsules 14,90 9,90! Direct Bestellen

Helaas. Dan weet ik dat voor de volgende keer.

Aha ik zie het, in de mail staat dexaprine druk je vervolgens op direct bestellen kom je uit bij transform. Alsnog klopt dat niet ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven