MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben bij het hele blok (aan elke kant 3 buren) langsgeweest, niemand heeft wat aangenomen of gezien.

Bij track en trace staat dit:

Adres details
Afzender
Body & Fit Sportsnutrition
12
8447GK
Nederland

[Link niet meer beschikbaar]Adres details
Geadresseerde
---- Migon
37
----
Nederland
Adres details
Afgeleverd op adres
---- Migon
37
----
Nederland

Volgens dit is het dus hier thuis afgeleverd. Maar heb niks ontvangen of nergens voor getekend, staat niks in de tuin of wat dan ook. Waar kan je de handtekening zien dan? misschien dat ik daar inderdaad een naam uit kan herkennen?

Vraag je moeder!!
Iemand heeft hier wel s gepost dat zijn moeder niks had gezegt over het pakketje, ookal had hij het gevraagd. Die kerel had toen zelfde dingen hier gepost als jij nu doet.

haha nee niemand hier thuis heeft het aangenomen, was zelf ook de hele dag thuis, had dagje vrij ;)
was het maar zo makkelijk

het is ook wat...
gisteren bestelling geplaatst, vandaag hele dag iemand thuis geweest, niks gehoord.
Bij track en trace kijken: bestelling afgeleverd
naar Body en fit shop bellen: bestelling afgeleverd, is voor getekend

Maar bij mij thuis is helemaal niks, geen bestelling, geen briefje dat het bij een ander adres is afgeleverd. Hele blok van mijn straat langsgegaan, niemand heeft wat aangenomen

Nu word ik wel heel nieuwsgierig waar het pakje gebleven is :P
Heb er wel vertrouwen in dat het wel goedkomt hier met de Bodyenfitshop maar toch wel benieuwd wie er voor mijn pakje getekend heeft
En jammer van de eiwitjes natuurlijk, de mijne zijn op dus had gehoopt ze vandaag te hebben

Wordt vervolgt... :P

Bel ons morgenochtend even op de zaak. Mijn collega had je moeten vertellen dat we overdag contact kunnen opnemen met de TNT pakketservice en niet alleen dat er een handtekening stond. Excuus hiervoor. Geef ons even een belletje en ik regel het direct. :)

Vandaag ook een bestelling gedaan, moest nog wat groene thee die ook nog is in de aanbieding was + eiwitten. Benieuwd of de nieuwe shaker echt zo'n verschil maakt.

Bedankt voor je bestelling. :)

Ben bij het hele blok (aan elke kant 3 buren) langsgeweest, niemand heeft wat aangenomen of gezien.

Adres details
Afzender
12
8447GK
Nederland

Geadresseerde
---- Migon
37
----
Nederland
Adres details
Afgeleverd op adres
---- Migon
37
----
Nederland

Volgens dit is het dus hier thuis afgeleverd. Maar heb niks ontvangen of nergens voor getekend, staat niks in de tuin of wat dan ook. Waar kan je de handtekening zien dan? misschien dat ik daar inderdaad een naam uit kan herkennen?

Vraag je moeder!!
Iemand heeft hier wel s gepost dat zijn moeder niks had gezegt over het pakketje, ookal had hij het gevraagd. Die kerel had toen zelfde dingen hier gepost als jij nu doet.

Haha, ja dat was ook een mooie actie! Gelukkig was de moeder wel eerlijk anders had het ons nog een pakket gekost! :eek:

-Leon

Haha heb ook bericht gekregen van Laurenz en Moniek dat er morgen achteraan wordt gegaan, dus dat hebben je collega's goed gedaan.

Was ook zeker niet bedoeld als beklag hoor, niet jullie fout, niet jullie schuld en heb er het volste vertrouwen in dat het goedkomt ;)
Maar was gewoon verbazing over waar dat pakketje in vredesnaam gebleven kan zijn :P

Ah de befaamde tnt.
Hebben lak aan waar ze het afleveren zolang het afgeleverd word, zodat ze volgende dag minder werk hebben.
Normaal gezien zouden ze briefje moeten achter laten, of het is een sportende koerier die B&F producten in beslag neemt :P

Vandaag maar de dieet eiwit besteld, hopelijk net zo lekker als de perfection! En de brownie mix, kon het niet laten:D

Grape of fruit punch voor Noxipro?
(beste te drinken ofc.)

gr,

Kan er geen dextrose of WMS bij de weekaanbieding? Die is hier op, de crea en transform staan nog van paar weken geleden. :o
Heb net ook men vetmeter (cadeau vorige week) gemolesteerd :(

vanaf welke dag komen er telkens nieuwe week aanbiedingen?

@hierboven: vrijdag. Maar donderdagavond worden ze vaak al bekend gemaakt.

Als ik wil dat mijn pakket maandag geleverd wordt, moet ik dan vrijdag of zaterdag bestellen?:)

Als ik wil dat mijn pakket maandag geleverd wordt, moet ik dan vrijdag of zaterdag bestellen?:)

Ze gelden vanaf donderdagavond na 22:00 uur lijkt het.
Ik dacht vandaag rond een uur of 22:15 nog even snel wat groene thee capsules in te slaan, maar de aanbiedingen van morgen stonden er al op. Dus dat ging niet door.

Vrijdag, dan brengen ze het zaterdag langs. Ben je niet thuis, doen ze maandag de tweee poging. Dus heb je het gewoon maandag als je er zaterdag niet bent.. :)

Vandaag maar de dieet eiwit besteld, hopelijk net zo lekker als de perfection! En de brownie mix, kon het niet laten:D

Bedankt voor je bestelling! :)

Grape of fruit punch voor Noxipro?
(beste te drinken ofc.)

gr,

Ik zelf vind de Grape het lekkerst. :)

vanaf welke dag komen er telkens nieuwe week aanbiedingen?

Vrijdag inderdaad, maar we laten op donderdag altijd
al een tipje van de sluier zien. :). Je kan ook het beste vrijdag bestellen.

Ze gelden vanaf donderdagavond na 22:00 uur lijkt het.
Ik dacht vandaag rond een uur of 22:15 nog even snel wat groene thee capsules in te slaan, maar de aanbiedingen van morgen stonden er al op. Dus dat ging niet door.

Meestal zetten we het inderdaad na 22.00 erop op donderdagavond. :)

-Leon

**Weekaanbiedingen**

Dexaprine, nu 26,00

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Magnificent, nu 21,90

Creapure, nu 12,50

Transform, nu 9,90

Mooie aanbiedingen deze week.
Ga zowieso magnificent bestellen,welke multi vitamine raden jullie mij aan?

En hebben jullie momenteel pre workout samples op voorraad?

Knallende weekaanbiedingen!
Have a nice weekend Leon/Ilco/Vincent

Adres details
Afzender
12
8447GK
Nederland

Geadresseerde
---- Migon
37
----
Nederland
Adres details
Afgeleverd op adres
---- Migon
37
----
Nederland

Hmm,

kan me herinneren dat er ergens een klein linkje altijd stond van 'handtekening bekijken'

Maar wellicht hebben ze het ondertussen aangepast, want heb al enkele maanden hiervan geen gebruik moeten maken gezien ik of me vriendin wel gewoon thuis ben meestal als ik op de juiste dagen bestel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven