XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er al reacties over de nieuwe shaker? :D

@ Leon

Bedankt voor het nasturen van de optimum whey sachets chocolade.
Top service van B&F!!!

Krijgen jullie verder nog andere smaken van de supreme protein repen?
De nieuwe peanutbutter/jelly smaak schijnt een topper te zijn.

Hey B&F

Ik heb gisteren een bestelling bij jullie geplaatst voor Optimum Nutrition Whey met als smaak 'Strawberry Banana' (staat zowel in het bevestigingsmailtje als het meegeleverde Factuur).

Deze heb ik nu net binnen gekregen en de smaak die ik opgestuurd heb gekregen is Delicious Strawberry (gewoon aardbei dus) wat ik totaal niet lust.

Ik heb het ook niet geopend, dus wat gaat er nu gebeuren ?

Referentie nummer: 280835

Geef ons even een belletje. Ik ben dit weekend vrij, maar een collega van mij kan dit gelijk oplossen voor je. :)

Beste mensen van B&F,

Aangezien ik en vele anderen bijna elke maand wel bestellen en ook niet voor de lulligste bedragen vroeg ik me af of jullie ooit nog een punten voordeel systeem gaan introduceren? :D

Dus dat je punten spaart per bestelling en dan zelf kan kiezen wanneer je de korting toepast.

Dat is wel een leuk idee. Zal er eens naar kijken en overleggen. :)

Zijn er al reacties over de nieuwe shaker? :D

Yes. They Love it! :D

@ Leon

Bedankt voor het nasturen van de optimum whey sachets chocolade.
Top service van B&F!!!

Krijgen jullie verder nog andere smaken van de supreme protein repen?
De nieuwe peanutbutter/jelly smaak schijnt een topper te zijn.

Graag gedaan! Misschien in de toekomst, maar voorlopig alleen de aanwezige smaken. :)

-Leon

Damnn ik hou van die nieuwe micellar cassein, maar aangezien ik altijd 2 schepjes neem heb ik 600ml water nodig om het goed te mixen. Betekent dat ik dus 's nachts altijd wakker wordt omdat ik ****ing nodig moet pissen.

:D

Peanutbutter jelly whey? Dat klinkt echt overheerlijk! daar zou ik wel wat kilotjes van kopen :D

Damn de nieuwe Micellar Casein Perfection in de smaak chocolate is echt de beste shake die ik ooit gedronken heb :zuip: Echt subliem van smaak en structuur. :D

Net weer een mega bestelling gedaan van meer dan 100 euro :D

Zouden jullie deze keer wel een magnificent sample wilen toevoegen ipv die caseine? vorige keer had ik ook magnificent geselecteerd maar kreeg ik alsnog caseine..

ref: 281839

Leon ik heb je een PM en mailtje gestuurd ivm met een bestelling. Hoop dat je het nog leest voor de bestelling klaar is. :p

beter, die whey perfection is lekker met melk!
had hiervoor dymatize elite, lekker met water maar niet te drinken met melk :O

Is magnificent goed om te nemen tijdens de cut, ben van plan om na volgende week 4-6 weken te cutten, ik word vadsig :o

Kom er whey afkomstig van eieren ofzo? Ik krijg last van acne bij whey producten, isolaat ook

er is wel soja-eiwit ?

dunno about soja eiwit, hoor dingen als oestrogeen vorming etc. als iemand me kan awaren?

Is magnificent goed om te nemen tijdens de cut, ben van plan om na volgende week 4-6 weken te cutten, ik word vadsig :o

Definieer 'goed' ???
Is het goed voor je herstel? Ja, ook tijdens de cut.

Er zit echter wel veel KH in een dosering. Het is de vraag of die niet beter op een andere manier in je schema kwijt kunt tijdens het cutten.

Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om los BCAA's en Crea te gebruiken. Met de Kcal die je dan bespaart kun je jezelf na de training, of voor het slapen trakteren op een bak kwark :meal:

Damn de nieuwe Micellar Casein Perfection in de smaak chocolate is echt de beste shake die ik ooit gedronken heb :zuip: Echt subliem van smaak en structuur. :D

:zuip: Deze is ook echt heerlijk! :D Bedankt, Heljen!

Net weer een mega bestelling gedaan van meer dan 100 euro :D

Zouden jullie deze keer wel een magnificent sample wilen toevoegen ipv die caseine? vorige keer had ik ook magnificent geselecteerd maar kreeg ik alsnog caseine..

ref: 281839

Oeps, ik lees het nu pas. Stuur mij anders even een p.m als het niet goed gegaan is. :)

Leon ik heb je een PM en mailtje gestuurd ivm met een bestelling. Hoop dat je het nog leest voor de bestelling klaar is. :p

P.m terug en ik regel het voor je! :)

Jazeker, de koolhydraten zorgen voor insuline gevoeligheid na de training. Als je in de cut zit gaat je zakt je hormoonhuishouding snel in en verkeer je in een katabole fase. Magnificent zorgt dat je de insulinepiek snel na de training hebt en cortisol minimaal houdt. Met als gevolg dat er minder spierafbraak plaatsvindt. :)

Kom er whey afkomstig van eieren ofzo? Ik krijg last van acne bij whey producten, isolaat ook

Er zijn ook gewoon ei-eiwit producten in ons assortiment. :)

-Leon

Mmm gister 2 scoops Micellar Casein Perfection Strawberry met 160 ml water gemengt in een kommetje... dan word het een lekkere dikke pudding en de smaak is overheerlijk. :lick: Ideale afwisseling voor kwark.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven