Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey B&F
Ik heb gisteren een bestelling bij jullie geplaatst voor Optimum Nutrition Whey met als smaak 'Strawberry Banana' (staat zowel in het bevestigingsmailtje als het meegeleverde Factuur).
Deze heb ik nu net binnen gekregen en de smaak die ik opgestuurd heb gekregen is Delicious Strawberry (gewoon aardbei dus) wat ik totaal niet lust.
Ik heb het ook niet geopend, dus wat gaat er nu gebeuren ?
Referentie nummer: 280835

Beste mensen van B&F,
Aangezien ik en vele anderen bijna elke maand wel bestellen en ook niet voor de lulligste bedragen vroeg ik me af of jullie ooit nog een punten voordeel systeem gaan introduceren?
Dus dat je punten spaart per bestelling en dan zelf kan kiezen wanneer je de korting toepast.

@ Leon
Bedankt voor het nasturen van de optimum whey sachets chocolade.
Top service van B&F!!!
Krijgen jullie verder nog andere smaken van de supreme protein repen?
De nieuwe peanutbutter/jelly smaak schijnt een topper te zijn.

Ilco/Leon,
Gaan jullie deze ook verkopen?
Garantie voor uithoudingsvermogen en spierkracht!
http://www.liveleak.com/view?i=ad4_1318632849
![]()

Ilco/Leon,
Gaan jullie deze ook verkopen?
Garantie voor uithoudingsvermogen en spierkracht!
http://www.liveleak.com/view?i=ad4_1318632849
![]()

Is magnificent goed om te nemen tijdens de cut, ben van plan om na volgende week 4-6 weken te cutten, ik word vadsig![]()

Damn de nieuwe Micellar Casein Perfection in de smaak chocolate is echt de beste shake die ik ooit gedronken hebEcht subliem van smaak en structuur.
![]()
Deze is ook echt heerlijk!
Bedankt, Heljen! Net weer een mega bestelling gedaan van meer dan 100 euro![]()
Zouden jullie deze keer wel een magnificent sample wilen toevoegen ipv die caseine? vorige keer had ik ook magnificent geselecteerd maar kreeg ik alsnog caseine..
ref: 281839

Leon ik heb je een PM en mailtje gestuurd ivm met een bestelling. Hoop dat je het nog leest voor de bestelling klaar is.![]()

Is magnificent goed om te nemen tijdens de cut, ben van plan om na volgende week 4-6 weken te cutten, ik word vadsig![]()

Kom er whey afkomstig van eieren ofzo? Ik krijg last van acne bij whey producten, isolaat ook