AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bestelling is de tweede keer wel goed aangekomen! Thx voor de vlotte service!

ik wil net een pot TMS bestellen en de variety sachets van MCP.
heb ik bij de sachets de mogelijkheid om aan te geven welke of is dit random?

had bij de sample actie choco en berry.. choco beviel me wel maar ik wil kijken of ik een andere nog lekkerder vond.. maar als het dan random word gekozen dan neem ik liever gelijk een pot :)

Heb stoute schoenen aangetrokken en naar 2 shakers pro gevraagd ;)

Referentie nummer: 284428

ik wil net een pot TMS bestellen en de variety sachets van MCP.
heb ik bij de sachets de mogelijkheid om aan te geven welke of is dit random?

had bij de sample actie choco en berry.. choco beviel me wel maar ik wil kijken of ik een andere nog lekkerder vond.. maar als het dan random word gekozen dan neem ik liever gelijk een pot :)

Dit is random. :)

Heb stoute schoenen aangetrokken en naar 2 shakers pro gevraagd ;)

Referentie nummer: 284428

Oeps, te laat gelezen. :D Nee hoor, als mijn collega's het hebben gezien zit het er bij. :)

-Leon

Bestelling geplaatst! Check opmerkingen! ;)

Referentie nummer: 284446

De bestelling is goed aangekomen, meteen al terug de sample van Micellar cassein perfection geprobeerd en smaakt enorm goed dus volgende bestelling zal er zeker een pot bij zijn ! Bedankt voor de snelle service alweer, gisteren besteld en vandaag binnen (België)!
De polsenband passen uitstekend!

Bij bodysupllies.nl is het maar 33.90 voor A-hd , laagste prijsgarantie ?

http://www.body-supplies.nl/week-aanbiedingen_49/a-hd_583.html

Dat is de oude versie. zonder de Solid erbij.

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 15:20 ----------

Bestelling geplaatst! Check opmerkingen! ;)

Referentie nummer: 284446

Dank je, voor de bestelling! Gaan we doen:)

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 15:22 ----------

De bestelling is goed aangekomen, meteen al terug de sample van Micellar cassein perfection geprobeerd en smaakt enorm goed dus volgende bestelling zal er zeker een pot bij zijn ! Bedankt voor de snelle service alweer, gisteren besteld en vandaag binnen (België)!
De polsenband passen uitstekend!

De Micellar Casein Perfection is onverslaanbaar:zuip:Dank je, voor het compliment!!:)

Heb een vraag. Ik gebruik nu Solid (androgene als anabole werking...) en A-HD (oestrogeen blocker) van BPI en volgens de gebruiksaanwijzing kan ik dit 2 maanden nemen en vervolgens een break van 1 maand.

Nu wil ik Activate Xtreme van Driven Sports erbij gebruiken wat zorgt voor verhoogde testeron, maar zou ik dit kunnen gebruiken in die 1 maand break? Of is dit niet verstandig? Omdat de testosteron dan continue hoog wordt gehouden door de supplementatie. De supps hebben allemaal wel een andere werking.

Ik hoor het graag. Kopen doe ik het sowieso, het is alleen de vraag of ik het tijdens mijn break kan gebruiken, zo niet, dan gebruik ik het met Solid en A-HD voor extreme testosteron. :D Ik ben al mega ge!l van de A-HD. :D

Kan B&F hier nog op reageren?

Bij bodysupllies.nl is het maar 33.90 voor A-hd , laagste prijsgarantie ?

http://www.body-supplies.nl/week-aanbiedingen_49/a-hd_583.html

Het is een weekaanbieding. Dan telt het (meestal) niet. Zodra we een week verder zijn betaal je weer de volle mep. ;)

Kan B&F hier nog op reageren?

Het is een weekaanbieding. Dan telt het (meestal) niet. Zodra we een week verder zijn betaal je weer de volle mep. ;)

Ja, zij hebben alleen de oude versie nog zonder de Gratis Solid daar zullen ze wel vanaf willen, die verkoop je niet meer omdat iedereen de nieuwe A-HD wil MET GRATIS SOLID.:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De afwisseling kan volgens mij prima, het zijn ook andere ingredienten. :)

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 15:32 ----------

Of wissel af met een creatine product. :)

-Leon

Uh, de t-shirts of de 1RM? :D

Nog niet, maar zal denk ik uiteindelijk wel gebeuren. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 08:58 ----------

** WEEKAANBIEDINGEN VAN BODY EN FITSHOP.NL **

Whey Single Serving Variety Pack, nu 14,90!

Total Muscle Solution,nu 26,50!

Vaporize, nu 19,90!

Myofusion Proteine, nu 37,50!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]​

net een bestelling geplaatst

ref nummer: 284502

opmerkingen bij geplaatst en een PM over gestuurd ;)

edit: zitten jullie aan de speed in het magazijn ofzo? 2 minuten na het bestellen is mijn bestelling verzonden.. :eek: hoop echt dat er nu wel naar de opmerkingen is gekeken :(

Zojuist mijn pakketje ontvangen, en sinds ik hem openmaakte loop ik een grijns op mijn gezicht. Jullie zijn veel te lief geweest. :D
-> zie karmabericht ;)

Kon het niet laten al buiten mijn eetschema om wat samples te proberen. :D
Zowel de caseïn perfection als de isolaat perfection is ontzettend lekker, goed oplosbaar, en mooie voedingswaarde. En dat voor een bijzonder goede prijs. Jullie hebben er een vaste klant bij! Maandag gooi ik er meteen een flinke bestelling isolaat tegenaan. :)

• Like
Waarderingen: B&F
Kon het niet laten al buiten mijn eetschema om wat samples te proberen. :D
Zowel de caseïn perfection als de isolaat perfection is ontzettend lekker, goed oplosbaar, en mooie voedingswaarde. En dat voor een bijzonder goede prijs. Jullie hebben er een vaste klant bij! Maandag gooi ik er meteen een flinke bestelling isolaat tegenaan. :)

Dank je, voor de complimenten!! Zijn we heel blij mee!!:) Top, laat maar even weten als je de bestelling hebt gedaan. Dan maak ik er een leuk pakketje van voor je:)

Prettig weekend allemaal. :D. Btw wordt de oude shaker helemaal vervangen door de shaker pro? Shakes zijn er trouwens echt zalig in :zuip:

net een bestelling geplaatst

ref nummer: 284502

opmerkingen bij geplaatst en een PM over gestuurd ;)

edit: zitten jullie aan de speed in het magazijn ofzo? 2 minuten na het bestellen is mijn bestelling verzonden.. :eek: hoop echt dat er nu wel naar de opmerkingen is gekeken :(

Dank je, voor de bestelling! Ze zijn inderdaad ontzettend snel momenteel:) Opmerkingen moeten ze altijd zien, laat het mij maar even weten. Morgen al in huis!

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 16:44 ----------

Prettig weekend allemaal. :D. Btw wordt de oude shaker helemaal vervangen door de shaker pro? Shakes zijn er trouwens echt zalig in :zuip:

We hebben de Shaker Pro twv 9,90 deze week nog Gratis bij elke bestelling!!!:)

De Shaker Pro zal denk ik inderdaad vast in het assortiment blijven.

Jij ook een fijn weekend!!:)

---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 16:46 ----------

1rm. De t-shirts helaas voorlopig niet. ;)

-Leon

Leon, enige idee dat SERIOUS MASS ooit is in de week aanbiedingen tevoorschijn komt :P tuurlijk zijn jullie de goedkoopste maar mag toch wel ietsjes minde :)

Lean Gain of Serious Mass?

Serious Mass is goedkoper, maar ook even goed/beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven