Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb stoute schoenen aangetrokken en naar 2 shakers pro gevraagd
Referentie nummer: 284428
ik wil net een pot TMS bestellen en de variety sachets van MCP.
heb ik bij de sachets de mogelijkheid om aan te geven welke of is dit random?
had bij de sample actie choco en berry.. choco beviel me wel maar ik wil kijken of ik een andere nog lekkerder vond.. maar als het dan random word gekozen dan neem ik liever gelijk een pot![]()

Heb stoute schoenen aangetrokken en naar 2 shakers pro gevraagd
Referentie nummer: 284428
Nee hoor, als mijn collega's het hebben gezien zit het er bij. 
Bij bodysupllies.nl is het maar 33.90 voor A-hd , laagste prijsgarantie ?
http://www.body-supplies.nl/week-aanbiedingen_49/a-hd_583.html
Bestelling geplaatst! Check opmerkingen!
Referentie nummer: 284446

De bestelling is goed aangekomen, meteen al terug de sample van Micellar cassein perfection geprobeerd en smaakt enorm goed dus volgende bestelling zal er zeker een pot bij zijn ! Bedankt voor de snelle service alweer, gisteren besteld en vandaag binnen (België)!
De polsenband passen uitstekend!
Dank je, voor het compliment!!
Heb een vraag. Ik gebruik nu Solid (androgene als anabole werking...) en A-HD (oestrogeen blocker) van BPI en volgens de gebruiksaanwijzing kan ik dit 2 maanden nemen en vervolgens een break van 1 maand.
Nu wil ik Activate Xtreme van Driven Sports erbij gebruiken wat zorgt voor verhoogde testeron, maar zou ik dit kunnen gebruiken in die 1 maand break? Of is dit niet verstandig? Omdat de testosteron dan continue hoog wordt gehouden door de supplementatie. De supps hebben allemaal wel een andere werking.
Ik hoor het graag. Kopen doe ik het sowieso, het is alleen de vraag of ik het tijdens mijn break kan gebruiken, zo niet, dan gebruik ik het met Solid en A-HD voor extreme testosteron.Ik ben al mega ge!l van de A-HD.
![]()
Bij bodysupllies.nl is het maar 33.90 voor A-hd , laagste prijsgarantie ?
http://www.body-supplies.nl/week-aanbiedingen_49/a-hd_583.html

Kan B&F hier nog op reageren?
Het is een weekaanbieding. Dan telt het (meestal) niet. Zodra we een week verder zijn betaal je weer de volle mep.![]()

Nog niet, maar zal denk ik uiteindelijk wel gebeuren.
-Leon
---------- Post toegevoegd Fri 21 Oct 2011 om 08:58 ----------
** WEEKAANBIEDINGEN VAN BODY EN FITSHOP.NL **
Whey Single Serving Variety Pack, nu 14,90!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Total Muscle Solution,nu 26,50!
Vaporize, nu 19,90!
Myofusion Proteine, nu 37,50!
Zojuist mijn pakketje ontvangen, en sinds ik hem openmaakte loop ik een grijns op mijn gezicht. Jullie zijn veel te lief geweest.
-> zie karmabericht![]()

Kon het niet laten al buiten mijn eetschema om wat samples te proberen.![]()
Zowel de caseïn perfection als de isolaat perfection is ontzettend lekker, goed oplosbaar, en mooie voedingswaarde. En dat voor een bijzonder goede prijs. Jullie hebben er een vaste klant bij! Maandag gooi ik er meteen een flinke bestelling isolaat tegenaan.![]()
Top, laat maar even weten als je de bestelling hebt gedaan. Dan maak ik er een leuk pakketje van voor je
net een bestelling geplaatst
ref nummer: 284502
opmerkingen bij geplaatst en een PM over gestuurd
edit: zitten jullie aan de speed in het magazijn ofzo? 2 minuten na het bestellen is mijn bestelling verzonden..hoop echt dat er nu wel naar de opmerkingen is gekeken
![]()
Opmerkingen moeten ze altijd zien, laat het mij maar even weten. Morgen al in huis!Prettig weekend allemaal.. Btw wordt de oude shaker helemaal vervangen door de shaker pro? Shakes zijn er trouwens echt zalig in
![]()