MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ilco of Leon,

Mijn bestelling ( ref 283814 ) staat nog steeds op track en trace als bij postnl aangemeld. Dit terwijl ik nu toch wel mijn bestelling had moeten hebben.
Kan je e.e.a. even checken?

Vandaag bij thuiskomt van een goede benen training stond mijn pakket klaar. Gelijk de nieuwe shakebeker geprobeerd. 1ste ervaring is iets minder goed, had de dop niet goed dicht gedrukt dus me shirt zat onder het water/whey. Wat water er bij gedaan en bij poging 2 voor de zekerheid geschud met me duim op de dop. Vond dat de shake beter gemengd was met het water dan bij de vorige versie, ook was het luchtiger. dus dikke 10 voor de shakebeker pro.

Verder was het pakket zoals gebruikelijk in orde alles zat erin. Vanavond de LeanGain proberen.

kheb er ook last van, daarom neeem k ze voor et slapen , volgende morge is geur wel weg, wel ff tandepoetse ofcourse

Heren,

Hoelang duurt het ongeveer voordat afterpay met een acceptgiro komt? Heb 13-10 (280586) besteld maar tot op heden geen acceptgiro ontvangen?

Maakt mij in principe niet uit, maar staat zo slordig he:D

Nog mensen die hier ervaring met Solid hebben? Is het echt zo heftig?

van Mono. creatine, (Creapure.) merkte ik weinig tot niks. welke creatine raden jullie me aan ? (liefst caps)

Hey,

Ik heb ontdekt dat ik snel puisten etc krijg van zuivel. Ik ben nu gestopt met magere melk en magere kwark, heb nog wel whey perfection. Duidelijke vermindering in puisten.

Ik vroeg me af of micellar whey casein hetgene meedraagt dat puisten veroorzaakt? Anders zou ik dat kunnen nemen als kwark vervanger

Ilco of Leon,

Mijn bestelling ( ref 283814 ) staat nog steeds op track en trace als bij postnl aangemeld. Dit terwijl ik nu toch wel mijn bestelling had moeten hebben.

idem mijn moest ook binnen zijn vandaag niet gekregen blijft in afleverroute staan

Ilco of Leon,

Snap ik. Ik ben nu zelf niet op kantoor en kan helaas in het weekend ook niet met de Post bellen. Laat mij maar even of het straks nog komt anders ga ik maandagochtend direct voor je bellen.:)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 09:10 ----------

idem mijn moest ook binnen zijn vandaag niet gekregen blijft in afleverroute staan

Wacht vandaag nog even af. Anders ga ik maandagochtend ook direct voor je bellen. Laat het mij maar even weten.:)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 09:13 ----------

Hey,

Ik heb ontdekt dat ik snel puisten etc krijg van zuivel. Ik ben nu gestopt met magere melk en magere kwark, heb nog wel whey perfection. Duidelijke vermindering in puisten.

Ik vroeg me af of micellar whey casein hetgene meedraagt dat puisten veroorzaakt? Anders zou ik dat kunnen nemen als kwark vervanger

Als je van de Micellar puistjes krijgt dan van de kwark ook. Dat zal niet veel uitmaken. Zinc wil ook nog wel eens helpen.:)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 09:17 ----------

van Mono. creatine, (Creapure.) merkte ik weinig tot niks. welke creatine raden jullie me aan ? (liefst caps)

Zelf zou ik altijd poeder nemen, Total Muscle Solution is echt de topper!:)

Als je voor capsules gaat. We krijgen volgende week de Muscle & Power binnen., dat zal het beste creatine product in capsules worden. Kre-Alkalyn is ook een optie.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 09:18 ----------

Heren,

Hoelang duurt het ongeveer voordat afterpay met een acceptgiro komt? Heb 13-10 (280586) besteld maar tot op heden geen acceptgiro ontvangen?

Maakt mij in principe niet uit, maar staat zo slordig he:D

hmmm:rolleyes: Normaal 2-3 dagen inderdaad. Ik ga ervan uit dat het gewoon nog komt. Gaat eigenlijk nooit fout:)

Mijn bestelling is ook aangekomen vandaag (Ref 283953). Lekker trainen met magnificent voortaan. De shaker pro zit er echter niet bij :treuren:

Magnificent is het beste post-workout product wat je kunt nemen.:)

De Shaker Pro sturen we je direct even na, die heb je dinsdag in huis:)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 09:28 ----------

Vandaag bij thuiskomt van een goede benen training stond mijn pakket klaar. Gelijk de nieuwe shakebeker geprobeerd. 1ste ervaring is iets minder goed, had de dop niet goed dicht gedrukt dus me shirt zat onder het water/whey. Wat water er bij gedaan en bij poging 2 voor de zekerheid geschud met me duim op de dop. Vond dat de shake beter gemengd was met het water dan bij de vorige versie, ook was het luchtiger. dus dikke 10 voor de shakebeker pro.

Verder was het pakket zoals gebruikelijk in orde alles zat erin. Vanavond de LeanGain proberen.

De Lean Gain zal je enorm goed gaan bevallen. 40% van de allerbeste eiwitten en alleen complexe koolhydraten. (0 suikers) De smaken zijn heerlijk:zuip:

De Gratis Shaker Pro bij elke bestelling begint echt een rage te worden!:D
Leuk voor ons en voor onze klanten!!! :)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 09:29 ----------

Lean Gain of Serious Mass?

Serious Mass is goedkoper, maar ook even goed/beter?

Lean Gain is inderdaad een stuk beter. Meer en betere eiwitten per 100 gram en geen suikers:)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 09:30 ----------

Leon, enige idee dat SERIOUS MASS ooit is in de week aanbiedingen tevoorschijn komt :P tuurlijk zijn jullie de goedkoopste maar mag toch wel ietsjes minde :)

Kunnen we best even naar kijken.:)

Snap ik. Ik ben nu zelf niet op kantoor en kan helaas in het weekend ook niet met de Post bellen. Laat mij maar even of het straks nog komt anders ga ik maandagochtend direct voor je bellen.:)

Hallo Ilco / Leon,

Heb nu net weer de track en trace gecontroleerd en zie nu dat mijn bestelling is gesorteerd in het sorteercentrum van postnl. Dus bij deze ga ik er maar vanuit dat ik mijn bestelling vandaag toch binnenkrijg, gelukkig.
Zal wel een storing zijn bij postnl zodat de pakketjes met een dag zijn vertraagd. Ik neem het iig B&F niet kwalijk, duidelijk een onmacht situatie buiten jullie om.:)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 10:13 ----------

Ik denk dat postnl een beetje last heeft van vertraging, check je track en trace vandaag nog maar eens.:)

Hallo Ilco / Leon,

Heb nu net weer de track en trace gecontroleerd en zie nu dat mijn bestelling is gesorteerd in het sorteercentrum van postnl. Dus bij deze ga ik er maar vanuit dat ik mijn bestelling vandaag toch binnenkrijg, gelukkig.
Zal wel een storing zijn bij postnl zodat de pakketjes met een dag zijn vertraagd. Ik neem het iig B&F niet kwalijk, duidelijk een onmacht situatie buiten jullie om.:)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 10:13 ----------

Ik denk dat postnl een beetje last heeft van vertraging, check je track en trace vandaag nog maar eens.:)

ik vind het ook niet zo erg hoor, die mensen daar nemen ook graag verlof op vrijdag denk ik dan.Afleveren op zaterdag is hier nog nooit gebeurd.als ik het woensdag nog niet heb begin ik pas te klagen.melde het gewoon even ivm blijkbare problemen bij postNL zodat we het weten he.wat zaag ik toch altijd zo vroeg.

Zo meteen douchen en dan mijn pakketje ophalen. Aangezien ik al een tijdje last heb van een van mijn ellebogen heb ik al veel supplementen geprobeerd, zoals MSM, Glucosamine, Chondroïtine, Cissus en Animal Flex maar het heeft niet mogen baten. :( De supplement die ik nu heb gekocht is wel een speciale... en is mijn laatste redmiddel (qua supplementen, en anders rust...) dus op de hoop van zeggen. :eek:

Zo meteen douchen en dan mijn pakketje ophalen. Aangezien ik al een tijdje last heb van een van mijn ellebogen heb ik al veel supplementen geprobeerd, zoals MSM, Glucosamine, Chondroïtine, Cissus en Animal Flex maar het heeft niet mogen baten. :( De supplement die ik nu heb gekocht is wel een speciale... en is mijn laatste redmiddel (qua supplementen, en anders rust...) dus op de hoop van zeggen. :eek:
Voor mij werkte Super Cissus RX prima voor mijn shouder, maar ik ben wel geintersseerd in wat je nu als laatste redmiddel hebt gekozen!.. ;)

Hallo Ilco / Leon,

Heb de bestelling in super staat ontvangen! :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven