AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn bestelling is net bezorgd. Helaas was de quercitine niet op voorraad en wordt nog nagezonden. Weten jullie wanneer deze binnen komt?

Helaas is er ook geen rekening gehouden met mijn opmerkingen. Ik had mijn tweede goodie leeggelaten en in de opmerkingen gevraagd om extra samples in plaats daar van. Maar helaas niet gekregen, en dus ook niet de shaker.

ref. 284664

Oh ik zie dat er ook een potje taurine te weinig is geleverd.

Laatst bewerkt:
Prettig weekend iedereen! :D

5kilo mutant mass cookies en cream besteld 5 kilo vanille gekregen nou dat moet ik niet hebben. WAT NU

Body en fit bellen, vanille terug sturen en dan word cookies voor je opgestuurd :)

5kilo mutant mass cookies en cream besteld 5 kilo vanille gekregen nou dat moet ik niet hebben. WAT NU

foto nemen om te kunnen bewijzen dat het inderdaad vanille is , body en fit heeft in het verleden nog klanten gehad die hen wilde oplichten .

nadat je foto genomen hebt om te bewijzen dat het inderdaad vanille is , krijg je 100% zeker het juiste product opgezonden .

:rolleyes:

Foto 0104.jpg

Foto 0105.jpg

PM mij het referentienummer even, dan regelen we het maandagochtend direct.:) Excuses!

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 18:12 ----------

Dank je, jij ook!:)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 18:14 ----------

Mijn bestelling is net bezorgd. Helaas was de quercitine niet op voorraad en wordt nog nagezonden. Weten jullie wanneer deze binnen komt?

Helaas is er ook geen rekening gehouden met mijn opmerkingen. Ik had mijn tweede goodie leeggelaten en in de opmerkingen gevraagd om extra samples in plaats daar van. Maar helaas niet gekregen, en dus ook niet de shaker.

ref. 284664

Oh ik zie dat er ook een potje taurine te weinig is geleverd.

Oeps, gaan we maandagochtend direct allemaal voor je regelen.:) Excuses!!:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 18:14 ----------

Jij ook en graag gedaan!!:)

---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 18:15 ----------

Hallo Ilco / Leon,

Heb de bestelling in super staat ontvangen! :thumbs:

Ok mooi!!:) Dank je!

Bestelling goed en wel binnengekomen vandaag :) thanks B&Fshop!

Ik heb net A-HD bestelt (+ de 10 dagen solid)
Ben erg nieuwsgierig naar deze supp zeker omdat mijn testosteron nivea behoorlijk laag moet zijn (ivm mijn leeftijd) en ik hoop dat dit middel mij aan meer natuurlijk test zal helpen
Mijn vraag is ..... Zijn er al nederlandse reviews van deze supp (zie alleen buitenlandse reviews)

Pakje weer perfect aangekregen. top.

Ik heb net A-HD bestelt (+ de 10 dagen solid)
Ben erg nieuwsgierig naar deze supp zeker omdat mijn testosteron nivea behoorlijk laag moet zijn (ivm mijn leeftijd) en ik hoop dat dit middel mij aan meer natuurlijk test zal helpen
Mijn vraag is ..... Zijn er al nederlandse reviews van deze supp (zie alleen buitenlandse reviews)

Zover je het als een review mag beschouwen... http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/solid-bpi-sports-288818/

Tip: drink heel veel water op een dag want je droogt uit met Solid. Het werkt m.i. te goed.

en A-HD daar is niets van te vinden???

Oke jou bevalt het dus wel :)
Heb het de bestelling gemaakt en zal er over een tijdje ook mee beginnen
Eerst maar eens een maand testen en de laatste 10 dagen de 10 samples Solid erbij.
Ben benieuwt of ik op mijn leeftijd (49) er ook iets van merk.
Je zou haast zeggen dat de oestregeenvermindering voor mij nog beter moet werken aangezien mijn testlevel al flink laag moet zijn

Donderdagnamiddag besteld (België) ... vrijdag 2 dozen ontvangen. Vandaag de andere doos ontvangen. Alles perfect. Geen ontbrekende producten, alle gevraagde samples erbij, enz.

Dank b&f!

word niet tijd voor grotere opslagruimte B&F ? :D

Body en Fitshop heeft nu 200 leden bij de B&F Fan Group. Hiep, hiep, hoera! :D

[Link niet meer beschikbaar]

Mooi :) Heb je trouwens enige indicatie van de levertijd van de quercetine?

Zou zelfs bij de levering van afgelopen vrijdag hebben moeten zitten:rolleyes: Ik controleer dit maandag zelf en laat het je dan direct weten.:)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 10:03 ----------

En is die Aminogen binnenkort leverbaar?

Aminogen weet ik nog niet. We moeten eerst kijken of we er goed aan kunnen komen, dat is nog niet bekend. Zal niet in 1-2 weken zijn helaas:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 10:04 ----------

Bestelling goed en wel binnengekomen vandaag :) thanks B&Fshop!

En jij bedankt voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 10:05 ----------

Oke jou bevalt het dus wel :)
Heb het de bestelling gemaakt en zal er over een tijdje ook mee beginnen
Eerst maar eens een maand testen en de laatste 10 dagen de 10 samples Solid erbij.
Ben benieuwt of ik op mijn leeftijd (49) er ook iets van merk.
Je zou haast zeggen dat de oestregeenvermindering voor mij nog beter moet werken aangezien mijn testlevel al flink laag moet zijn

Laat het ons maar weten!!:)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 10:06 ----------

Donderdagnamiddag besteld (België) ... vrijdag 2 dozen ontvangen. Vandaag de andere doos ontvangen. Alles perfect. Geen ontbrekende producten, alle gevraagde samples erbij, enz.

Dank b&f!

Graag gedaan:) Jij bedankt voor de bestelling en de complimenten!:)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 10:07 ----------

word niet tijd voor grotere opslagruimte B&F ? :D

Klopt wel:D We zijn bezig met een nieuw pand inderdaad. Heel dichtbij waar we nu zitten in Heerenveen. Later meer:)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 10:08 ----------

Body en Fitshop heeft nu 200 leden bij de B&F Fan Group. Hiep, hiep, hoera! :D

[Link niet meer beschikbaar]

Nice, thanks mannen!!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven