AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer krijgen jullie weer Stealth van vpx sports ?

Bedankt voor de nazending :) nu is mijn bestelling weer compleet.

Wanneer krijgen jullie weer Stealth van vpx sports ?

Ik hoop aankomende week weer:)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 08:23 ----------

Wanneer krijgt Isolaat Perfection net zoveel smaken als de Whey Perfection? Het zou mooi zijn als er in ieder geval cappuccino er aan wordt toegevoegd... ;) Dat maakt de cut ook een stuk interessanter... :)

Ok, kunnen we wel even naar kijken. Zal even een "balletje" opgooien hier.:)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 08:27 ----------

Ze hebben iets te snel ingepakt helaas.
Ik zat eens naar die pot whey isolaat te kijken, en dacht bij mijzelf.. Die pot is net zo groot als de 2,5kg pot isolaat die ik vroeger ergens anders bestelde. Ik had 4000gr isolaat besteld, maar in die pot zit dus maar 2000gr. Ik vond het ook al raar dat er helemaal geen enkel sample bij zat, terwijl ik die wel aangekruist had en in de opmerking gevraagd had om een casein perfection sample. Ik dacht dus, misschien is er nog een andere doos met de overige 2000gr onderweg? Dan zou die dus wel 'te laat' zijn. Mijn referentie nummer was: 285476.

Ik heb de factuur nog en daar staat het goed op. 2x2000gr isolaat en 1500gr casein superior. Kun je het misschien even nakijken?

Excuses! Regel ik direct even voor je. Ik stuur je 2kg Isolaat na + wat extra samples:) Morgen in huis!:)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 08:29 ----------

Zo maar weer een bestelling geplaatst.
Omega 3 en LeanGain.

bestelnummer 287221

Heb ook maar gevraagt om een shirt van welk merk dan ook. L of XL. Gebruik er zat per week. En vrouwtje wordt niet vrolijk van elke keer mijn shirts op tijd moeten wassen. Dus meer shirts is een vrolijkere vrouw.:cheer:

Trouwens is omega 3 de juiste keuze of kan je beter voor omega 3,6,9 gaan. En dan de dosering?

Dank je, voor de bestelling!!:)
Omega-3 is mijn keuze inderdaad:)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 08:30 ----------

Gaat goed, veel bodyenfitshop bidons in de gym hier :)

:thumbs:

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 08:30 ----------

Inmiddels al pre workout samples op voorraad,zo ja welke?

Nee, helaas nog niet:rolleyes:

Kheb eergister die nieuwe shakebeker gekregn maar na 2 dagen ligt de dop er alweer af :(

Ik was mijn cadeaus vergeten aan te duiden. Even snel een mailtje naar body&fit en volgende dag worden ze al meteen gratis opgestuurd. :eek: Wat blinken deze jongens toch uit in klantenservice, naast hun uitgebreid productengamma en kwaliteit ervan! Congratz :D

Kheb eergister die nieuwe shakebeker gekregn maar na 2 dagen ligt de dop er alweer af :(

Geef maar even aan bij je volgende bestelling, dan doen we er een extra shaker voor je bij:)

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 11:34 ----------

Ik was mijn cadeaus vergeten aan te duiden. Even snel een mailtje naar body&fit en volgende dag worden ze al meteen gratis opgestuurd. :eek: Wat blinken deze jongens toch uit in klantenservice, naast hun uitgebreid productengamma en kwaliteit ervan! Congratz :D

Super compliment!!! Dank je:)

Topper B&F het is weer jullie service waar jullie in uitblinken!!! kheb toevallig vanochtend al wat besteld ordernummer : 287479 kan je extra shakebeker erbij doen of moet dat met de volgende bestelling?

Laatst bewerkt:
hmmz laatste bestelling was niet mijn beste ervaring met B&F. Voor het eerst Star besteld.
Het lijkt wel of er een dubbele bodem inzit. die poeder is keihard en onbruikbaar.
iemand anders dezelfde ervaring met dit product? Zat ook een gratis tshirt bij dit ik had gekozen. kan weinig aan kapot maar het was er bijgegooid. dus dat kan denk ik wel beter.
snel en goed zijn twee dingen zeg ik altijd.

ben niet zo kapot van die shaker pro moet ik zeggen, krijg er geen betere shakes door dan met de normale beker, en dat balletje maakt zo'n herrie tijdens het shaken :( sluiting is wel fijner zo ipv draaidop :) . Toch bedankt voor de snelle levering weer en de actie ;)

mijn shaker pro is nou al kapot, na een week al zon huge scheur, ik denk wel mijn eigen schuld tbh maar toch raar

De whey perfection zou in de smaak "vanilla ice" ook moeten komen ipv

alleen vanilla,ik heb de caseïne "vanilla ice" en die smaak die vindt ik super :zuip:

Topper B&F het is weer jullie service waar jullie in uitblinken!!! kheb toevallig vanochtend al wat besteld ordernummer : 287479 kan je extra shakebeker erbij doen of moet dat met de volgende bestelling?

sorry, deze is al weg. :)

hmmz laatste bestelling was niet mijn beste ervaring met B&F. Voor het eerst Star besteld.
Het lijkt wel of er een dubbele bodem inzit. die poeder is keihard en onbruikbaar.
iemand anders dezelfde ervaring met dit product? Zat ook een gratis tshirt bij dit ik had gekozen. kan weinig aan kapot maar het was er bijgegooid. dus dat kan denk ik wel beter.

Ik heb je een p.m terug gestuurd. :)

ben niet zo kapot van die shaker pro moet ik zeggen, krijg er geen betere shakes door dan met de normale beker, en dat balletje maakt zo'n herrie tijdens het shaken :( sluiting is wel fijner zo ipv draaidop :) . Toch bedankt voor de snelle levering weer en de actie ;)

You are welcome! :)

mijn shaker pro is nou al kapot, na een week al zon huge scheur, ik denk wel mijn eigen schuld tbh maar toch raar

Niet zo wild shaken? :D

De whey perfection zou in de smaak "vanilla ice" ook moeten komen ipv

alleen vanilla,ik heb de caseïne "vanilla ice" en die smaak die vindt ik super :zuip:

Ik zal er eens naar kijken! :)

-Leon

Top zet ik het wel met me volgende bestelling b&f :)

Ik ben niet echt wild van de shaker pro, maar wel van dat balletje :D Ik gebruik hem in de standaard shakebeker zonder zeef, en het werkt perfect!

In die van mij zat bij aankomst ook een grote scheur/kras. Hij is niet lek maar toch.

Ik ben niet echt wild van de shaker pro, maar wel van dat balletje :D Ik gebruik hem in de standaard shakebeker zonder zeef, en het werkt perfect!

In die van mij zat bij aankomst ook een grote scheur/kras. Hij is niet lek maar toch.

ja het miss was dit bij mij ook het geval, wat ik merkte het pas op toen hij begon te lekken. maarja boeit me niet heel veel zo'n gratis beker. ik heb er thuis nog wel een paar

Precies.

Trouwens, of de maatschep van de nieuwe Beta Alanine potjes deugt niet, of de label. Er staat namelijk; 1 dosering = 2500mg (1 maatschep). Echter, 1 dosering met het nieuwe schepje is ruim 8 gram. Het nieuwe schepje is daarnaast ook groter dan die van de vorige batch.

Daar heb ik ook last van met mijn pot Star..

Precies.

Trouwens, of de maatschep van de nieuwe Beta Alanine potjes deugt niet, of de label. Er staat namelijk; 1 dosering = 2500mg (1 maatschep). Echter, 1 dosering met het nieuwe schepje is ruim 8 gram. Het nieuwe schepje is daarnaast ook groter dan die van de vorige batch.

Er worden inderdaad aparte schepjes bij de pot geleverd. Er is inderdaad een foutje gegaan bij de Beta-Alanine. Iedereen krijgt het juiste schepje erbij. :)

-Leon

Voorproefje van de weekaanbieding? :rolleyes:

Kwam ik vanmorgen uit me bed, zet ik me op de pot hoor ik plots de bel gaan. Mn vader doet de deur open en jaaaaaaa hoor daar was mijn pakketje :rolleyes:
Dus direct brinta, melk en mijn nieuwe Whey perfection lemon lime erbij uitgeprobeerd en ik moet zeggen wat smaakt die heerlijk verfrissend !!!!!!!! :zuip: zal een blijver zijn denk ik !

Extra samples gekregen zoals gevraagd en de shake beker vind ik een verbetering !

Hartelijk dank !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven