MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb tabletten Tested JointSupport binnengekregen. Moet ik die opkauwen of kan ik ze gewoon in een keer doorslikken?

Verder is B&F gewoon helemaal super. Simpelweg niks wat er beter zou kunnen imo.
Had 't er laatst nog met iemand over dat we aandelen in B&F moesten kopen omdat de hele gym volstaat met die bidons. :D

Komt Ilco nog langs voor het voorproefje van de weekaanbiedingen? :D
Altijd zo spannend :p

hey,
ik heb een vraag voor mijn moeder :P. ze heeft te hoog cholestorol, zit in de familie en heeft er ook pille voor enzo. nu vraag ik mij af in hoevere groene thee en die andere pille waar je vet verbrand helpen en of ze gezond zijn om evt cholestorol beetje te verlagen.
Ze is niet dik maar mag wel een kilo of 2/3 van af dus kan geen kwaat denk ik maar wat raden jullie mij hiervoor aan?

TOP. meldde eerder hier dat Star! kwalitatief niet helemaal in orde was.
Krijg meteen een nieuwe pot en t-shirt gratis thuisgestuurd! topservice B&F ! :)

Ik heb tabletten Tested JointSupport binnengekregen. Moet ik die opkauwen of kan ik ze gewoon in een keer doorslikken?

Verder is B&F gewoon helemaal super. Simpelweg niks wat er beter zou kunnen imo.
Had 't er laatst nog met iemand over dat we aandelen in B&F moesten kopen omdat de hele gym volstaat met die bidons. :D

Haha, goedzo! De tabletten moet je gewoon in 1x doorslikken.

Komt Ilco nog langs voor het voorproefje van de weekaanbiedingen? :D
Altijd zo spannend :p

Sorry iets te laat! :D

**Weekaanbiedingen bij Body En Fitshop.nl**

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Afslank Eiwit Sachets, nu 14,90

BodyBuildingshots, nu 12,50

GROW!, nu 17,00

http://bodyenfitshop.nl/image.php?w...pic=userfiles/products/carnitineampullen2.jpg[Afbeelding niet meer beschikbaar]

L-Carnitine Pure Ampullen, nu 15,50

hey,
ik heb een vraag voor mijn moeder :P. ze heeft te hoog cholestorol, zit in de familie en heeft er ook pille voor enzo. nu vraag ik mij af in hoevere groene thee en die andere pille waar je vet verbrand helpen en of ze gezond zijn om evt cholestorol beetje te verlagen.
Ze is niet dik maar mag wel een kilo of 2/3 van af dus kan geen kwaat denk ik maar wat raden jullie mij hiervoor aan?

Het kan zeker geen kwaad. Het is ten slotte altijd voordelig voor je cholesterol om overgewicht te verliezen. :)

-Leon

Body & Fitshop, heb 2 vragen misschien kunnen jullie me helpen.

Ik heb nogal gevoelige schouders. Tijdens het trainen moet ik ze constant rondzwaaien, om een knak te horen als het ware. M'n schouders voelen dan weer even oké. Echt pijn/steken of last heb ik niet, maar wel een beetje irritatie. Laatst een hele poos niet getraind, het is niet weggegaan. Het is dus iets blijvends. In ieder geval, helpt glucosamine hier denken jullie tegen?

Nog wat, ik denk dat ik bij de 30% hoor bij wie creatine niks uithaalt. Heb 3x creatine monohydraat geprobeerd en heb 3x niet echt iets gemerkt. Nou weet ik dat je sowieso niet te veel moeten verwachten van een simpele creatine, maar wat meer krachtgains en een wat voller fysiek is altijd leuk. Mijn vraag is, werkt creatine in het algemeen niet bij mij, of kan het zijn dat een bepaalde blend of andere creatine soort wel werkt?

Liefst een eerlijk antwoord :)

......Alle extra verzoeken etc doen we als we extra producten of samples beschikbaar hebben. Dit heb ik al een paar keer aangegeven. :)
-Leon

Was niet slecht bedoelt hoor, vandaar de smiley. ;) hihihihi

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 09:44 ----------

Ik heb nogal gevoelige schouders. Tijdens het trainen moet ik ze constant rondzwaaien, om een knak te horen als het ware. M'n schouders voelen dan weer even oké. Echt pijn/steken of last heb ik niet, maar wel een beetje irritatie. Laatst een hele poos niet getraind, het is niet weggegaan. Het is dus iets blijvends. In ieder geval, helpt glucosamine hier denken jullie tegen?

Nog wat, ik denk dat ik bij de 30% hoor bij wie creatine niks uithaalt. Heb 3x creatine monohydraat geprobeerd en heb 3x niet echt iets gemerkt. Nou weet ik dat je sowieso niet te veel moeten verwachten van een simpele creatine, maar wat meer krachtgains en een wat voller fysiek is altijd leuk. Mijn vraag is, werkt creatine in het algemeen niet bij mij, of kan het zijn dat een bepaalde blend of andere creatine soort wel werkt?

Neem eens TMS (total muscle solution) dat werkt echt wel. En ik reageerde ook niet op enkel creatine. Dit product is een combi van verschillende middelen.
Het beste te merken aan kriebel rond de neus.
Die gevoelige schouders herken ik ook. Dit is te wijten aan korte strakke pezen. Die knak is het losschieten van de pees. Smeren is dus noodzakelijk. Omega 3 doet wonderen bij mij. Ik neem 6 gelcaps per dag. (3x2)

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 09:47 ----------

Zeg Body&Fit, komen jullie nog een keer met een seminar over voeding en supplementen?
Als huismerk van DBB zeg maar.

Ron

• Like
Waarderingen: B&F

Dat ligt eraan. Ik kan niet duidelijk maken uit je verhaal of de pijn uit de spieren of de schouders komt. Wanneer het een probleem in de spier zelf is zal Glucosamine niet veel helpen.

Een blend werkt naar mijn ervaring wel altijd beter dan een pure versie, maar ook dit is persoonsgebonden. Vaak ligt het probleem bij het dieet van de persoon. Te weinig calcium en water zorgen ervoor dat creatine niet optimaal kan werken. Verder merk ik dat sommige mensen ook gewoon te laag doseren. Veel factoren dus welke kunnen meespelen. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 10:03 ----------

Was niet slecht bedoelt hoor, vandaar de smiley. ;) hihihihi

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 09:44 ----------

Neem eens TMS (total muscle solution) dat werkt echt wel. En ik reageerde ook niet op enkel creatine. Dit product is een combi van verschillende middelen.
Het beste te merken aan kriebel rond de neus.
Die gevoelige schouders herken ik ook. Dit is te wijten aan korte strakke pezen. Die knak is het losschieten van de pees. Smeren is dus noodzakelijk. Omega 3 doet wonderen bij mij. Ik neem 6 gelcaps per dag. (3x2)

---------- Post toegevoegd Fri 28 Oct 2011 om 09:47 ----------

Zeg Body&Fit, komen jullie nog een keer met een seminar over voeding en supplementen?
Als huismerk van DBB zeg maar.

Ron

Dat klinkt wel leuk. Wat voor seminar hadden jullie in gedachten? :)

-Leon

BV.

Hoe ziet een goede voeding eruit. En welke supplementen kunnen je hierin steunen.
Hoe kan je clean gainen. Of hoe kan je met resultaat cutten, met vet verlies en minimaal (nul) massa verlies.
Hoe passen de supplementen in je voedingsschema. Welke fouten moet je vermijden om de beste resultaat uit je pre en post workout te halen.

Dat soort denk ik. En natuurlijk afronden met een goodybag. :p

BV.

Hoe ziet een goede voeding eruit. En welke supplementen kunnen je hierin steunen.
Hoe kan je clean gainen. Of hoe kan je met resultaat cutten, met vet verlies en minimaal (nul) massa verlies.
Hoe passen de supplementen in je voedingsschema. Welke fouten moet je vermijden om de beste resultaat uit je pre en post workout te halen.

Dat soort denk ik. En natuurlijk afronden met een goodybag. :p

Of misschien via een livestream? En dan een soort van Q en A. :)

-Leon

Of misschien via een livestream? En dan een soort van Q en A. :) -Leon
Ja kan ook.
Of in jullie nieuwe pand straks als feestje rond de opening met wat BB jongens en meisjes.

Ik ben voornamelijk geïnteresseerd in cutten, zodat mijn overschot aan vet op een goede manier verdwijnt.

Misschien is het dan ook wel leuk om die filmpjes te bewaren en deze bij de productcatagorieen te plaatsen? Bijv; filmpje over afslanken bij de catagorie fatburners ;).

Morgen mijn pakketje binnen, ben benieuwd!

Hey leon had je nog gekeken voor me of de sirius mass van ON binnenkort in de weekaanbieding komt , zotezien vandaag niet. Jammer had me erop verheugd :(

Hello,
Iemand ervaring met GROW!.
Vorige keer TMS gekocht. werkt goed maar met mijn tempo veel te snel op
en als student gaat het dan hard met je geld haha.
Een alternatief is ook welkom.

Hoor het graag.

Even een vraagje hier, misschien is t al vaker gevraagd... Ik heb vandaag voor het eerst het één en ander bij jullie besteld, maar vraag me even af of jullie producten gegarandeerd vrij zijn van verboden middelen, aangezien ik wedstrijden doe waarbij ik gecontroleerd kan worden. Ik weet dat er in een aantal PWO artikelen de verboden stof 1,3-dimethylamylamine (hoop dat ik t goed schrijf, haha) zit. Zijn er nog meer artikelen waarbij je risico loopt?

hehheh, uitsluitend shakes en sportdrankjes aan de bar te verkrijgen en de snacks in de vorm van eiwitrepen :P

Hey leon had je nog gekeken voor me of de sirius mass van ON binnenkort in de weekaanbieding komt , zotezien vandaag niet. Jammer had me erop verheugd :(

Sorry. Misschien volgende keer. :)

Even een vraagje hier, misschien is t al vaker gevraagd... Ik heb vandaag voor het eerst het één en ander bij jullie besteld, maar vraag me even af of jullie producten gegarandeerd vrij zijn van verboden middelen, aangezien ik wedstrijden doe waarbij ik gecontroleerd kan worden. Ik weet dat er in een aantal PWO artikelen de verboden stof 1,3-dimethylamylamine (hoop dat ik t goed schrijf, haha) zit. Zijn er nog meer artikelen waarbij je risico loopt?

Nee voornamelijk de Pre-Workout Boosters en Fatburners. :) Daar zit 1.3 - dimethylamylamine in.

:sd: volgens mij doet ie TMS snuiven :nut::trollface:

Briljant plan! :woot:
Party @ het nieuwe B&F pand!:cheer::hedbang:

Oh god... Weg is het nieuwe pand... :D

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven