glopje
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer melk?reeds heb ik afslank eiwit aangeshaft maar het word zo'n dikke massa met melk(met water is het niet te zuipen) iemand hier een idee voor om het wat dunner en luchtiger te krijgen?
ik gebruik een blender en magere melk.

Kwam ik vanmorgen uit me bed, zet ik me op de pot hoor ik plots de bel gaan. Mn vader doet de deur open en jaaaaaaa hoor daar was mijn pakketje
Dus direct brinta, melk en mijn nieuwe Whey perfection lemon lime erbij uitgeprobeerd en ik moet zeggen wat smaakt die heerlijk verfrissend !!!!!!!!zal een blijver zijn denk ik !
Extra samples gekregen zoals gevraagd en de shake beker vind ik een verbetering !
Hartelijk dank !

reeds heb ik afslank eiwit aangeshaft maar het word zo'n dikke massa met melk(met water is het niet te zuipen) iemand hier een idee voor om het wat dunner en luchtiger te krijgen?
Maar anders 300 ml melk nemen. 
reeds heb ik afslank eiwit aangeshaft maar het word zo'n dikke massa met melk(met water is het niet te zuipen) iemand hier een idee voor om het wat dunner en luchtiger te krijgen?

Leon ik heb een vraagje! Ik heb het afgelopen jaar 3 van je pre workout's uitgeprobeerd. Jammer genoeg krijg ik bij geen van deze 3 het gewenste resultaat, ik denk dat ik ongevoelig ben voor een bepaalde stof maarja welke. Ik wou dus vragen of het mogelijk is om een behoorlijk aantal samples van verschillende pre workouts te kopen.
Groetjes Tom
inderdaad, bij mij werkt tot nu toe enkel de unleash van XXL, zou graag jacked proberen. maar assie niet werkt zit ik hier met een pot van 3 tientjes te kijken..
.Ik zit me hier toch te verbazen over TNT en hun pakjesgemak...
- Laatst ging alles perfect, SMS'je gekregen en pakje lag klaar..
- De keer daarop geen SMS'je, maar na navraag bij bodyenfitshop bleek pakje gewoon op tijd klaar te liggen.. geen probleem..
- Dit keer is het 'mooist' Krijg SMS'je van TNT dat mij pakje van BON PRIX vanaf 16:00 uur klaar ligt om af te halen.. Klein foutje dacht ik, want daar had ik niets besteld, nog nooit.. Ik dus toch maar pakje gaan halen, ligt er helemaal niets voor me pfff Ik moet morgen terugkomen..
Kunnen jullie even kijken waar mijn pakje is? Referentie nr: 287298
Thanks!

Bestelling geplaatst; Referentienr 287903.
maak der iet mooi van![]()
Leon ik heb een vraagje! Ik heb het afgelopen jaar 3 van je pre workout's uitgeprobeerd. Jammer genoeg krijg ik bij geen van deze 3 het gewenste resultaat, ik denk dat ik ongevoelig ben voor een bepaalde stof maarja welke. Ik wou dus vragen of het mogelijk is om een behoorlijk aantal samples van verschillende pre workouts te kopen.
Groetjes Tom

Hier zijn wel losse zakjes te koop: http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/ultra-life/nox-pump-xtreme-ultralifeHelaas hebben we geen losse samples van PreWorkouts te koop. Anders gaven we ze wel gratis weg. De populairste PreWorkout producten zijn PreWorkout Power, JackEd en NoxiPro.
-Leon
Hier zijn wel losse zakjes te koop: http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/ultra-life/nox-pump-xtreme-ultralife
Of valt dat niet onder samples?

Dexaprine.
Kun je die tabletten ook oplossen in water?

Het is samplesize, maar dat komt omdat de verpakking ook in zakjes komt. NoxiPro etc zit gewoon als poeder in de pot zeg maar.
Nee, in 1 geheel doorslikken.
-Leon
Zo maar weer een bestelling geplaatst.
Omega 3 en LeanGain.
bestelnummer 287221
Heb ook maar gevraagt om een shirt van welk merk dan ook. L of XL. Gebruik er zat per week. En vrouwtje wordt niet vrolijk van elke keer mijn shirts op tijd moeten wassen. Dus meer shirts is een vrolijkere vrouw.
Trouwens is omega 3 de juiste keuze of kan je beter voor omega 3,6,9 gaan. En dan de dosering?

Alle fatburners zijn eigenlijk in pil of capsulesvorm. Je kan het natuurlijk altijd proberen om op te lossen, maar daar zijn ze eigenlijk niet voor gemaakt. Probeer anders Lipo 6 Black.
-Leon

Bestelling binnen. Lekker snel.
Jammer dat er geen shirtje bij zat. Lees eens de opmerkingen en wees eens lief.![]()

Ik breek ze doormidden, en heb dan van smorgens 9 tot smiddags 3 a 4 uur (soms langer) een lekkere buzz, en amper honger... ideale dosis voor mij.Het is samplesize, maar dat komt omdat de verpakking ook in zakjes komt. NoxiPro etc zit gewoon als poeder in de pot zeg maar.
Nee, in 1 geheel doorslikken.
-Leon