MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk toch eens na man, denk je nu echt 4kg te krijgen voor 9.90€?:rolleyes:
even een vraagje.
Wilde net weer mijn gewoonlijke pot van 4kg isolaat kopen en zag daar ''Variety sachets 6x2'' staan als een van de opties. Krijg je dan voor 4kg aan sachets met verschillende smaken? Of begrijp ik het verkeerd?

Die afwisseling qua smaken lijkt me geweldig,
Sachets/12 sachets (1 smaak of 2x6 verschillende smaken)
dosering (28 gram)

Toch niet mijn pakket he? :D

(misschien iets vaker cardio doen Leon :p)

Haha, nee hoor. Geen zorgen. :D

wat een dagen maak jij trouwens leon, je begint sochtends en gaat door tot half 11 savonds? :P of begin je pas smiddags haha

Soms begin ik ook in de middag. ;)

Hebben jullie iets van een teamfoto van jullie bedrijf ofzo?
Ben best benieuwd naar de mannen achter b&f

:)

Nee helaas, ik ben te knap en dat zou lullig zijn tegenover Ilco en de rest! :D

J/k.. :D

even een vraagje.
Wilde net weer mijn gewoonlijke pot van 4kg isolaat kopen en zag daar ''Variety sachets 6x2'' staan als een van de opties. Krijg je dan voor 4kg aan sachets met verschillende smaken? Of begrijp ik het verkeerd?

Die afwisseling qua smaken lijkt me geweldig,

Nee, dat is de Variety Sachet verpakking. Dus 12 sachets in totaal. :)

-Leon

Dank je, voor de complimenten!! Zijn we heel blij mee!!:) Top, laat maar even weten als je de bestelling hebt gedaan. Dan maak ik er een leuk pakketje van voor je:)

Zo gezegd zo gedaan!
Zojuist nog een bestelling gedaan, en meteen maar een extra pot Micellar Casein Superior erbij besteld zolang die nog in de uitverkoop is. :) En flinke voorraad kan geen kwaad!

Maar..
Ik heb al een shaker pro gehad bij mijn vorige bestelling, dus die mogen jullie achterwegen laten! Ik dacht misschien kan ik ipv die gratis samples en cadeaus een Casein Perfection Variety Pack (12 sachets in 6 verschillende smaken) krijgen? Die is net zo duur als een shaker pro. :engel: Ik heb het ook al gezet bij de opmerkingen van mijn bestelling, maar ik dacht ik vraag het hier ook nog even. Referentie nummer is: 285476
Verder wil ik er helemaal niks extra's bij hoor, dan ga ik me nog schuldig voelen! Ik ben al ontzettend verwend bij mijn vorige bestelling. :D

Jaap

Dank je, voor de bestelling!! Deze is al verwerkt zie ik. (weet dus niet of ze het wel/niet gedaan hebben) Morgen in huis!:)

Gisteren mijn pakketje binnen gekregen, maar helaas zat er nu helemaal niks bij (qua samples dan). Stiekem wel jammer, want ik had graag die caseïn perfection geprobeerd, met het oog op de vertrekkende caseïn superior. Ik zal bij mijn volgende bestelling weer een poging wagen. Verder gewoon super goed natuurlijk, en mooie potten ook. Bedankt weer! :)

Hey Leon,

Thanks voor de nagestuurde shakebeker!

Overigens ben ik erachter gekomen dat die wholly oats op=op doos maar tot nov 2011 houdbaar is. Zijn ze dat allemaal? Ik wilde er namelijk misschien nog wat bij bestellen, maar dat ga ik natuurlijk niet op krijgen voor nov 2011.

straks even proeven of hij lekker is :D

Weight Gainer Max is al een tijdje op uitverkocht. Stond ook op je factuur. Je kan even bellen voor een vervangend product. :)

-Leon

Ik probeer jullie telefonisch te bereiken maar dat lukt niet, kunnen jullie de Weight Gainer max vervangen door Mammoth 2500 (banaan)?
Referentienummer is 285349

Alvast bedankt

De shake beker pro is echt een verademing ten opzichte van de oude shake bekers
de dop sluit te miste in 1 keer goed

Hey Leon,

Overigens ben ik erachter gekomen dat die wholly oats op=op doos maar tot nov 2011 houdbaar is. Zijn ze dat allemaal? Ik wilde er namelijk misschien nog wat bij bestellen, maar dat ga ik natuurlijk niet op krijgen voor nov 2011.

Goed dat je het even zegt! Laat maar zitten dan :D

Daarom staat het ook in de OP=OP. Kans op een korte houdbaarheidsdatum ;-)

OP=OP kan ook zijn omdat er een nieuwe verpakking van komt. Bovendien ik zie nergens de houdbaarheidsdatum staan dus hoe moet je dat dan weten?

B&F,

wanneer krijgen jullie weer huismerk leucine?

Gisteren mijn pakketje binnen gekregen, maar helaas zat er nu helemaal niks bij (qua samples dan). Stiekem wel jammer, want ik had graag die caseïn perfection geprobeerd, met het oog op de vertrekkende caseïn superior. Ik zal bij mijn volgende bestelling weer een poging wagen. Verder gewoon super goed natuurlijk, en mooie potten ook. Bedankt weer! :)

Ze pakken soms sneller in dan het licht. Bedankt voor je bestelling! :)

Hey Leon,

Thanks voor de nagestuurde shakebeker!

straks even proeven of hij lekker is :D

De meeste inderdaad. :)

Ik probeer jullie telefonisch te bereiken maar dat lukt niet, kunnen jullie de Weight Gainer max vervangen door Mammoth 2500 (banaan)?
Referentienummer is 285349

Alvast bedankt

Regel ik! :)

De shake beker pro is echt een verademing ten opzichte van de oude shake bekers
de dop sluit te miste in 1 keer goed

Thanks! :)

B&F,

wanneer krijgen jullie weer huismerk leucine?

Deze is er gewoon? :)

http://bodyenfitshop.nl/amino-toppers/body-fit-sportsnutrition/leucine-leucipure

-Leon

Denk toch eens na man, denk je nu echt 4kg te krijgen voor 9.90€?:rolleyes:
Sachets/12 sachets (1 smaak of 2x6 verschillende smaken)
dosering (28 gram)

Kerel wat zeg jij nou weer. Het staat als een van de opties bij 4kg, dus gewoon 65 euro. Maar goed, ik begrijp dat dat een foutje is op de site.

Gaat goed, veel bodyenfitshop bidons in de gym hier :)

Inmiddels al pre workout samples op voorraad,zo ja welke?

Zo maar weer een bestelling geplaatst.
Omega 3 en LeanGain.

bestelnummer 287221

Heb ook maar gevraagt om een shirt van welk merk dan ook. L of XL. Gebruik er zat per week. En vrouwtje wordt niet vrolijk van elke keer mijn shirts op tijd moeten wassen. Dus meer shirts is een vrolijkere vrouw.:cheer:

Trouwens is omega 3 de juiste keuze of kan je beter voor omega 3,6,9 gaan. En dan de dosering?

Ze pakken soms sneller in dan het licht. Bedankt voor je bestelling! :)

Ze hebben iets te snel ingepakt helaas.
Ik zat eens naar die pot whey isolaat te kijken, en dacht bij mijzelf.. Die pot is net zo groot als de 2,5kg pot isolaat die ik vroeger ergens anders bestelde. Ik had 4000gr isolaat besteld, maar in die pot zit dus maar 2000gr. Ik vond het ook al raar dat er helemaal geen enkel sample bij zat, terwijl ik die wel aangekruist had en in de opmerking gevraagd had om een casein perfection sample. Ik dacht dus, misschien is er nog een andere doos met de overige 2000gr onderweg? Dan zou die dus wel 'te laat' zijn. Mijn referentie nummer was: 285476.

Ik heb de factuur nog en daar staat het goed op. 2x2000gr isolaat en 1500gr casein superior. Kun je het misschien even nakijken?

Wanneer krijgt Isolaat Perfection net zoveel smaken als de Whey Perfection? Het zou mooi zijn als er in ieder geval cappuccino er aan wordt toegevoegd... ;) Dat maakt de cut ook een stuk interessanter... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven