AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je de voorgeschreven hoeveelheid gebruikt heb je inderdaad 45 doseringen. Alleen verschilt de hoeveelheid nogal per persoon. Een persoon met een laag gewicht zal genoeg hebben aan de gebruikelijke, voorgeschreven hoeveelheid. Voor iemand die relatief zwaar is, is het wellicht verstandig er een halve scoop extra door te doen (mocht de voorgeschreven hoeveelheid geen of weinig effect hebben). Vergeet niet dat niet elk product dezelfde werking heeft op ieder persoon.

moet je die vering in de shakebeker doen daarna poeder/water erin en dan schudden of wat moet je met die vering doen:rolleyes:

Die kun je in de beker laten zitten. Vervolgens vocht en bijv. whey toevoegen. Was je beker wel eerst even af als je hem nieuw hebt.

-Vincent

Why y no have Pruple Wraath? :(

De makers van NoxiPro en Jack3d geven hun samenstelling niet weer. Zijn beide proprietary blends.

Is van persoon tot persoon verschillende hoeveel scoops je nodig hebt. Ik heb meer als genoeg met 1 scoop noxi. 2 is een echte overkill voor mij.

De ingrediënten van de pre workout powerpill staan gewoon op de site. Rechts is een keuzemenu.

http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power-pill_ingredienten

Danku, jammer dat noxipro en jacked niet bekend zijn.
Vind het wel interessant om de vergelijking te kunnen maken met een toch goedkoper product, de preworkoutpil, waar dan nog wel gewoon de werkzame stoffen in zitten.

Ik hoop dat iemand mij iets kan zeggen over het aantal pillen dat ongeveer overeenkomt met 1 scoop jacked of noxipro qua hoeveelheid caffeine en geranamine. Of tenminste de aanbevolen dosering voor aantal pillen. Als ik voor een beetje effect 10 pillen moet nemen dan is het product natuurlijk een stuk minder interessant voor mij.

Nog 1 vraag: ik heb net wat reviews over de producten gelezen en wat ik veel zie is dat ze denken dat de PWP een langduriger minder heftig effect heeft. En bijv. noxipro meer een krachtige energiestoot voor korte tijd. Hoe zou dat kunnen komen, aangezien de werkzame stoffen in de producten hetzelfde zijn? Dan zou dit toch gewoon een kwestie van dosering moeten zijn?

Laatst bewerkt:
is als pre-workout supp 1 zo'n powerpill genoeg?

ligt eraan wat je van een pre-workout supp verwacht.
wil je alleen energie/focus of ook meer uithoudingsvermogen/pomp?
voor alleen wat energie/focus kun je wel zon powerpill gebruiken maar verder moet je er niet veel van verwachten.

top ! die nieuwe shakebekers alleen heb ik een probleem, ik heb die ijzeren bol perongeluk ook mee opgedronken kan dit kwaad? :D

Hallo B&F,

een maat van me heeft jullie een paar uur geleden een mail gestuurd mbt isolate perfection. Kunnen juliie hier aub op reageren?

Dank je wel!

Laatst bewerkt:
Zoals vermeld gisteren besteld, en vandaag alweer binnen..

Wat zou ik zonder B&F moeten? :P
Perfect weer, thanks a lot!

Kan die shaker niet in de vaatwasser? Vanmorgen waren mn hele handen blauw na het uitruimen van dat ding... Na het trainen weer, alleen was me toen duidelijk waarvan. :huilen::D

Heey B&F, valt er nix te regelen bij een 200+ bestelling? extra goodies oid? of alsje jaarlijks 500/1000+ uitgeeft aan B&F dat je korting krijgt? thanx

damn, gisteravond besteld en de middag al geleverd & dat voor belgië !
nog nooit zo'n snelle levering gehad, top gewoon !
heb net de nieuwe micellar casein chocolat milkshake
geprobeerd, erg lekker & vooral dik spul zeg
je krijgt net puddig :D
zeker voor herhaling vatbaar !

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 23:32 ----------

top ! die nieuwe shakebekers alleen heb ik een probleem, ik heb die ijzeren bol perongeluk ook mee opgedronken kan dit kwaad? :D
man die bol is huge :eek:
hoe heb je dat geflikt ?
komt er wel gewoon terug uit hoor no worry's bro.

damn, gisteravond besteld en de middag al geleverd & dat voor belgië !
nog nooit zo'n snelle levering gehad, top gewoon !
heb net de nieuwe micellar casein chocolat milkshake
geprobeerd, erg lekker
& vooral dik spul zeg
je krijgt net puddig :D
zeker voor herhaling vatbaar !

---------- Post toegevoegd Sat 29 Oct 2011 om 23:32 ----------

man die bol is huge :eek:
hoe heb je dat geflikt ?
komt er wel gewoon terug uit hoor no worry's bro.

Dank je, voor de complimenten!!

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 10:20 ----------

Heey B&F, valt er nix te regelen bij een 200+ bestelling? extra goodies oid? of alsje jaarlijks 500/1000+ uitgeeft aan B&F dat je korting krijgt? thanx

We kunnen op zich niet heel veel doen door de krappe marges waarmee we werken. Als je een erg grote bestelling hebt dan kun je altijd even mailen. Dan kijken ze vast wel even voor je:)

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 10:21 ----------

Kan die shaker niet in de vaatwasser? Vanmorgen waren mn hele handen blauw na het uitruimen van dat ding... Na het trainen weer, alleen was me toen duidelijk waarvan. :huilen::D

Ik dacht van wel eigenlijk. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 10:21 ----------

Zoals vermeld gisteren besteld, en vandaag alweer binnen..

Wat zou ik zonder B&F moeten? :P
Perfect weer, thanks a lot!

Dank je!!:)

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 10:22 ----------

B & F,

ik zal vragen of hij gwn op jullie eigen site post. Aangezien hij niet lid is van dit forum.

Hij zal dit dan aan de hand van een review doen:

http://bodyenfitshop.nl/whey-isolaat/body-fit-sportsnutrition/isolaat-perfection_reviews

Schermnaam: Vaste Klant

ps: geldt dit ook op zaterdagen? Aangezien jullie tot 17 geopend zijn:

email: info@bodyenfitshop.nl
Dezelfde dag nog antwoord!

In het weekend hebben we op de zaak een krappere bezetting. Het kan zijn dat de mail dan iets later wordt beantwoord.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 10:23 ----------

is als pre-workout supp 1 zo'n powerpill genoeg?

Inderdaad even kijken wat voor jou de beste dosering is. Beginnen met 1 capsule, later eventueel uitbreiden naar 2 capsules per keer.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 10:28 ----------

Danku, jammer dat noxipro en jacked niet bekend zijn.
Vind het wel interessant om de vergelijking te kunnen maken met een toch goedkoper product, de preworkoutpil, waar dan nog wel gewoon de werkzame stoffen in zitten.

Ik hoop dat iemand mij iets kan zeggen over het aantal pillen dat ongeveer overeenkomt met 1 scoop jacked of noxipro qua hoeveelheid caffeine en geranamine. Of tenminste de aanbevolen dosering voor aantal pillen. Als ik voor een beetje effect 10 pillen moet nemen dan is het product natuurlijk een stuk minder interessant voor mij.

Nog 1 vraag: ik heb net wat reviews over de producten gelezen en wat ik veel zie is dat ze denken dat de PWP een langduriger minder heftig effect heeft. En bijv. noxipro meer een krachtige energiestoot voor korte tijd. Hoe zou dat kunnen komen, aangezien de werkzame stoffen in de producten hetzelfde zijn? Dan zou dit toch gewoon een kwestie van dosering moeten zijn?

Jack3D en Noxipro bevatten naast de stimulanten ook meer ingredienten voor prestaties en pomp. Verschillende ingredienten die zich niet helemaal laten vergelijken.Qua energie komt 2 capsules Pre-Workout Powerpill aardig overeen met 1 scoop Jack3d of Noxipro. Al is de ervaring in de praktijk tussen die twee ook weer per persoon verschillend. Noxipro is qua energie het meest heftig, als je vergelijkt met onze Pre-Workout Power (poeder) dan bevat deze bv weer veel meer werkzame stoffen, de dosering stimulanten is inderdaad iets lager. vandaar iets minder heftig.

Mesomorph > Noxipro > Jack3D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven