Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, dan zijn dit mijn vragen.

In Jack3d en noxipro zitten beiden 45 doseringen. Is 1 zo'n dosering geschikt voor 1 training? Ik hoor regelmatig mensen op het forum zeggen dat ze 2-3 scoops gebruiken.
Wat is het caffeine en 1,3 Dimethylamylamine nivo in 1 dosering jack3d en 1 dosering noxipro?

Pre-workout pill daar zitten 100 pillen in een verpakking. Maar hoeveel pillen zitten er in een dosering?
Verder ben ik ook benieuwd naar de hoeveelheid caffeine en 1,3 Dimethylamylamine per pil.

USP Labs (Jack3D) en CTD (Noxipro) geven de inhoud enkel in blend aan. Ik kan het je dus niet exact aangeven helaas.

Dank je, voor de complimenten!!:) Als er iets is dan kan je altijd bij mij terecht, ik los het dan direct voor je op:) (had het inderdaad gezien). Laat maar even weten hoe je de Micellar Casein Perfection vindt smaken:)

:eek:

Dat was mijn reactie. Allereerst banaan geprobeerd, en ik was aangenaam verrast! Ik maak mijn caseine altijd lekker dik met weinig water, als een soort vla. De smaak banaan deed mij erg denken aan die bananen schuimpjes. :) Chocolade is echt ongekend realistisch. Ik heb nog nooit (dat meen ik echt) zo'n lekkere chocolade whey geproefd. Zojuist heb ik Cookies en Cream geprobeerd. Ik kende de smaak Cookies en Cream nog niet, en heb het ook nooit gehad. Ik weet dus niet hoe die hoort te smaken, maar ik vond het in ieder geval heel erg lekker. Ik moet moeite doen niet alle zakjes te proberen, want de smaken zijn echt lekker.

Wat ik ook fijn vind is dat het poeder niet zo plakkerig en klonterig is, maar gewoon mooi fijn en perfect oplosbaar. En dat voor een goede prijs..
Hoe hard ik ook mijn best doe, ik kan geen minpunten bedenken!

Mijn C&C whey bevalt ook goed qua smaak, maar was aardig klonterig. Even flinkt met de pot geschud en nu is het nog steeds een beetje klonterig en niet erg fijn. Het lijkt alsof het in een vochtige ruimte heeft gestaan. In vergelijking met mijn Lean Gain banana is het ook veeeel dikker van structuur en ook plakt het een beetje aan elkaar.

Is dit normaal? Dit is namelijk de 1e keer dat ik whey besteld heb.

Laatst bewerkt:
Jack3D en Noxipro bevatten naast de stimulanten ook meer ingredienten voor prestaties en pomp. Verschillende ingredienten die zich niet helemaal laten vergelijken.Qua energie komt 2 capsules Pre-Workout Powerpill aardig overeen met 1 scoop Jack3d of Noxipro. Al is de ervaring in de praktijk tussen die twee ook weer per persoon verschillend. Noxipro is qua energie het meest heftig, als je vergelijkt met onze Pre-Workout Power (poeder) dan bevat deze bv weer veel meer werkzame stoffen, de dosering stimulanten is inderdaad iets lager. vandaar iets minder heftig.

Mijn doel voor het gebruik van deze producten zou zijn een extra stimulans tijdens training. Jij denkt dus dat qua stimulans de effecten van 2 pwpillen ongeveer gelijk zijn aan 1 scoop noxi? Ik vraag dit aangezien ik in de topics veel heb gelezen dat ze bij noxi heel spoedig effect merken na inname en dat dit effect erg heftig is. Maar dat bij de pwp ze het effect minder heftig voelen en het langer duurt voordat het inwerkt, maar dan wel weer langer aanhoudt (maar ik ben van plan te gaan gebruiken voor knaltrainingen ;)).

Dus mijn laatste vraag is, kun je op basis van de ingredienten (en evt. op persoonlijke ervaring) zeggen dat de preworkoutpil evengoed een (kortstondige) heftige energieboost oplevert en deze mij voor mijn doel (zo af en toe eens een echte knaltraining neerzetten) aanraden, of kan ik het dan beter toch bij noxi zoeken?

Is er een verschil tussen BCAA caps en powder? Ik zie dat het prijsverschil echt enorm is. Voor 17,90 euro heb je 100 servings van BCAA's met poeder, terwijl je een pak meer betaald als je 100 doseringen in caps wil?

:eek:

Dat was mijn reactie. Allereerst banaan geprobeerd, en ik was aangenaam verrast! Ik maak mijn caseine altijd lekker dik met weinig water, als een soort vla. De smaak banaan deed mij erg denken aan die bananen schuimpjes. :) Chocolade is echt ongekend realistisch. Ik heb nog nooit (dat meen ik echt) zo'n lekkere chocolade whey geproefd. Zojuist heb ik Cookies en Cream geprobeerd. Ik kende de smaak Cookies en Cream nog niet, en heb het ook nooit gehad. Ik weet dus niet hoe die hoort te smaken, maar ik vond het in ieder geval heel erg lekker. Ik moet moeite doen niet alle zakjes te proberen, want de smaken zijn echt lekker.

Wat ik ook fijn vind is dat het poeder niet zo plakkerig en klonterig is, maar gewoon mooi fijn en perfect oplosbaar. En dat voor een goede prijs..
Hoe hard ik ook mijn best doe, ik kan geen minpunten bedenken!

Super!! Thanks!:)

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 20:41 ----------

Is er een verschil tussen BCAA caps en powder? Ik zie dat het prijsverschil echt enorm is. Voor 17,90 euro heb je 100 servings van BCAA's met poeder, terwijl je een pak meer betaald als je 100 doseringen in caps wil?

Klopt, capsules zijn in verhouding (per mg/gram) altijd een stuk duurder als poeder.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 20:43 ----------

Mijn doel voor het gebruik van deze producten zou zijn een extra stimulans tijdens training. Jij denkt dus dat qua stimulans de effecten van 2 pwpillen ongeveer gelijk zijn aan 1 scoop noxi? Ik vraag dit aangezien ik in de topics veel heb gelezen dat ze bij noxi heel spoedig effect merken na inname en dat dit effect erg heftig is. Maar dat bij de pwp ze het effect minder heftig voelen en het langer duurt voordat het inwerkt, maar dan wel weer langer aanhoudt (maar ik ben van plan te gaan gebruiken voor knaltrainingen ;)).

Dus mijn laatste vraag is, kun je op basis van de ingredienten (en evt. op persoonlijke ervaring) zeggen dat de preworkoutpil evengoed een (kortstondige) heftige energieboost oplevert en deze mij voor mijn doel (zo af en toe eens een echte knaltraining neerzetten) aanraden, of kan ik het dan beter toch bij noxi zoeken?

Noxipro is qua energie en focus een stukje heftiger.

Okido, als ik het zo hoor van jou (en critmonster ;)) dan gaat mijn keus denk ik vallen op noxi.

Nog 1 vraag over jullie ultimate creatine: Ik ben wel benieuwd waarom er voor deze creatine 10gr als dosis wordt aangeraden. Bij de meeste mono's is dit 5. Is er van deze formule meer nodig om maximaal effect te bereiken dan bij een mono?

Wat is een goede aanrader voor test stimulering?

Het liefst in poedervorm ofzo; Die capsules krijg ik nooit weg.

ps. wanneer komt resurrect binnen?

pps. fout in weekaanbieding bij l carnitine. Er staat weekaanbieding 24 ampullen. Dit blijken maar 20 te zijn. 2 doosjes van 10!

Laatst bewerkt:
Mijn eerste bestelling bij b&f is een feit :-D
wp,wm,tms&magn. :D

Okido, als ik het zo hoor van jou (en critmonster ;)) dan gaat mijn keus denk ik vallen op noxi.

Nog 1 vraag over jullie ultimate creatine: Ik ben wel benieuwd waarom er voor deze creatine 10gr als dosis wordt aangeraden. Bij de meeste mono's is dit 5. Is er van deze formule meer nodig om maximaal effect te bereiken dan bij een mono?

Per 10 gram zit er 3.5 gram creatine in. De rest is dextrose.:)

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 08:19 ----------

Wat is een goede aanrader voor test stimulering?

Het liefst in poedervorm ofzo; Die capsules krijg ik nooit weg.

ps. wanneer komt resurrect binnen?

pps. fout in weekaanbieding bij l carnitine. Er staat weekaanbieding 24 ampullen. Dit blijken maar 20 te zijn. 2 doosjes van 10!

Test stimu
A-HD van BPI en Tropinol zijn aanraders. Dit soort producten wordt eigenlijk altijd in capsulevorm aangeboden. (dosering komt nauwkeurig)

Resurrect
Als het goed is eind deze week

L-Carnitine
Dank je, gaan we direct naar kijken!

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 08:21 ----------

Mijn eerste bestelling bij b&f is een feit :-D
wp,wm,tms&magn. :D

Dank je, voor de bestelling!!! Een mooi lijstje:)

Laatst bewerkt:
(Onderstaande weekaanbiedingen zijn geldig tot vrijdag 28 Oktober)

ff aanpassen nog?

Net weer even een bestelling geplaatst, want mijn emmertje whey is al weer bijna op :( [ref.289336]
Nu ga ik voor de Chocolate Milkshake.
Ben benieuwd, volgens mij ideaal als dessert om onder je kwark te mengen.

mijn c&c whey bevalt ook goed qua smaak, maar was aardig klonterig. Even flinkt met de pot geschud en nu is het nog steeds een beetje klonterig en niet erg fijn. Het lijkt alsof het in een vochtige ruimte heeft gestaan. In vergelijking met mijn lean gain banana is het ook veeeel dikker van structuur en ook plakt het een beetje aan elkaar.

Is dit normaal? Dit is namelijk de 1e keer dat ik whey besteld heb.

b&f?

Per 10 gram zit er 3.5 gram creatine in. De rest is dextrose.:)

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 08:19 ----------

Test stimu
A-HD van BPI en Tropinol zijn aanraders. Dit soort producten wordt eigenlijk altijd in capsulevorm aangeboden. (dosering komt nauwkeurig)

Resurrect
Als het goed is eind deze week

L-Carnitine
Dank je, gaan we direct naar kijken!

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 08:21 ----------

Dank je, voor de bestelling!!! Een mooi lijstje:)

ALLEREERST WIL IK ZEGGEN: B&F WAT EEN TOPSERVICE!! ECHT SUPER OPGELOST VOOR DIE MAAT VAN ME (ZIE ENKELE POSTS TERUG!)!!

OT: Beide opties die je aangeeft zijn helaas capsules. Heb je misschien een indicatie hoeveel die van Ronnie gaat kosten? Ik wil die graag gaan bestellen. Hebben jullie hier geen pre-order list voor :D
Ik zie dat die van Ronnie wel in poedervorm is.

In ieder geval, je hebt er weer 2 tevreden, vaste klanten bij!!
En zodra Ronnie binnen is, dan komt er direct een bestelling jullie kant op!

Dank je B&F!

Wordt er vandaag ook geleverd in België? Morgen is het feestdag dus de meeste maken de brug..
Tot wnn wordt de A-HD + Solid verkocht? Volgende maand eens proberen..

Al iets meer bekend over de muscle protect?

Kwam er vanochtend ineens achter dat me whey bijna op is 0o
Heb nu isolaat perfection besteld. Heb wat last van puistje op me bovenarmen/rug ben benieuwd of dat nu minder word door betere eiwiten/bijna geen lactose.

Referentie: 289450

Structuur in de pot is vaak zo. De poeder lost gewoon prima op als je er eerst water in de shakebeker doet en daarna de poeder. :)

ALLEREERST WIL IK ZEGGEN: B&F WAT EEN TOPSERVICE!! ECHT SUPER OPGELOST VOOR DIE MAAT VAN ME (ZIE ENKELE POSTS TERUG!)!!

OT: Beide opties die je aangeeft zijn helaas capsules. Heb je misschien een indicatie hoeveel die van Ronnie gaat kosten? Ik wil die graag gaan bestellen. Hebben jullie hier geen pre-order list voor :D
Ik zie dat die van Ronnie wel in poedervorm is.

In ieder geval, je hebt er weer 2 tevreden, vaste klanten bij!!
En zodra Ronnie binnen is, dan komt er direct een bestelling jullie kant op!

Dank je B&F!

We krijgen de prijzen deze week of begin volgende week. Zodra ik ze weet staan ze direct online. :)

Wordt er vandaag ook geleverd in België? Morgen is het feestdag dus de meeste maken de brug..
Tot wnn wordt de A-HD + Solid verkocht? Volgende maand eens proberen..

Op maandag helaas niet. :)

Al iets meer bekend over de muscle protect?

Nog enkele weken. We zijn druk bezig met het perfectioneren van de smaak. Het wordt echt een topper! :)

Kwam er vanochtend ineens achter dat me whey bijna op is 0o
Heb nu isolaat perfection besteld. Heb wat last van puistje op me bovenarmen/rug ben benieuwd of dat nu minder word door betere eiwiten/bijna geen lactose.

Referentie: 289450

Dat zal je vast en zeker meer voordeel halen met de Isolaat. :) Geen lactose is vaak minder last van acne. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven