bodypumper8
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 54
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
srsly ?if serious... dan kan dat alleen maar van een echte belg komen![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
srsly ?if serious... dan kan dat alleen maar van een echte belg komen![]()

Dat zal je vast en zeker meer voordeel halen met de Isolaat.Geen lactose is vaak minder last van acne.
-Leon

..uit vele reviews maak ik nl op dat bij sommige de standaard dosering niets of weinig doet (wat dus een te vermijden teleurstelling kan zijn) of juist een overdosis ( ook weer negatief) gevoel geeft.

Waarschijnlijk wel, maar dat zijn we nog aan het plannen.
-Leon
)
Ik heb een vraag over de aangegeven ( geadviseerde ) dosis op bijv. Pre workout en aminozuren. Waarop is deze hoeveelheid gebaseerd? Op een gemiddeld standaard lichaams gewicht?, vvm? Iets anders?
Als dit zo is zou wel handig zijn om op de verpakking te vermelden..uit vele reviews maak ik nl op dat bij sommige de standaard dosering niets of weinig doet (wat dus een te vermijden teleurstelling kan zijn) of juist een overdosis ( ook weer negatief) gevoel geeft.
Hoop dat je mij een antwoord kunt geven![]()
B&F; werkt de belgische bezorg dienst van jullie morgen ?

Ik zal jullie website en de kleedkamerdeur van me gym in de gaten houden. (in het voorjaar hing hier een vacature op van jullie)
Een bijbaan aan het eind van de middag, avond en in de weekenden die ook nog s aansluit bij me hobby zou natuurlijk perfect zijn.![]()

2 vraagjes aan body en fit:
1) Hoeveel pillen van 1,3 Dimethylamylamine mag je nemen in 1 keer voor bijvoorbeeld het uitgaan als je geen alcohol drinkt?
Ik had er eerst 2 genomen, toen nog 2 en toen nog een keer 2, maar voelde er niks van? Als ik bijvoorbeeld noxipro neem, anderhalf schepje of crack dan voel ik die 1,3 Dimethylamylamine wel harstikke erg...?
Link product:
http://www.bodyenfitshop.nl/13-dimethylamylamine/primaforce/13-dimethylamylamine
2) Heb nu pre workout power van jullie eigen merk, ik neem 1 schepje maar voel niet echt energie zoals bij ''çrack'' of zoals bij ''noxipro''. Klopt dat en kan je ''echt'' niet meer nemen dan 1 schepje?
Link product:
http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power
Die nieuwe gratis shake beker is trouwens top! Sluit beter en shaked ook veel beter, niet meer van die korrels, echt top!![]()
Verder kan je PreWorkout power zelf opbouwen tot je eigen voorkeur dosering. Natuurlijk is 1 scoop een richtlijn, maar sommige mensen hebben meer of minder nodig van een bepaalde stof met hetzelfde effect te krijgen. 
Oké maar van 6 pillen 1,3 Dimethylamylamine voel ik niet veel en van crack of noxipro bijvoorbeeld wel?
Wat is de sterkste pre-workout die je hebt? Voor het uitgaan bijvoorbeeld, en het liefst 1tje die niet heel slecht voor je is want dan kon ik net zo goed alcohol drinken. (doe nu clean bulk)
Oké maar van 6 pillen 1,3 Dimethylamylamine voel ik niet veel en van crack of noxipro bijvoorbeeld wel?
Wat is de sterkste pre-workout die je hebt? Voor het uitgaan bijvoorbeeld, en het liefst 1tje die niet heel slecht voor je is want dan kon ik net zo goed alcohol drinken. (doe nu clean bulk)
Oppassen met DMAA aka 1,3D bij 1 a 2 gram kan je al hartaanval krijgen. En volgens mij las ik ergens dat jij iets met je hart hebt, dus zou er niet eens mee willen spelen die spullen.
De 'sterkere' pre workouts zullen dan de gene met de meeste stimulanten er in, vooral 1.3di. Als je dan al niet op zes 1.3di pillen reageert zal dat hem ook wel niet worden. Probeer anders caffeine pillen, misschien reageer je daar dan wel op. Voor de rest zitten er niet echt simulanten in pre-workouts die echt werken..