MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat zal je vast en zeker meer voordeel halen met de Isolaat. :) Geen lactose is vaak minder last van acne. :)

-Leon

Zal na 1-2 weken wat posten in het review topic. Kan nu mooi de isolaat perfection met de whey perfection vergelijken.

Als jullie gaan uitbreiden en verhuizen naar de nieuwe locatie, hebben jullie dan ook meer personeel nodig? :rolleyes:

Waarschijnlijk wel, maar dat zijn we nog aan het plannen. :)

-Leon

Ik heb een vraag over de aangegeven ( geadviseerde ) dosis op bijv. Pre workout en aminozuren. Waarop is deze hoeveelheid gebaseerd? Op een gemiddeld standaard lichaams gewicht?, vvm? Iets anders?

Als dit zo is zou wel handig zijn om op de verpakking te vermelden:)..uit vele reviews maak ik nl op dat bij sommige de standaard dosering niets of weinig doet (wat dus een te vermijden teleurstelling kan zijn) of juist een overdosis ( ook weer negatief) gevoel geeft.

Hoop dat je mij een antwoord kunt geven:)

Waarschijnlijk wel, maar dat zijn we nog aan het plannen. :)

-Leon

Ik zal jullie website en de kleedkamerdeur van me gym in de gaten houden. (in het voorjaar hing hier een vacature op van jullie :p )

Een bijbaan aan het eind van de middag, avond en in de weekenden die ook nog s aansluit bij me hobby zou natuurlijk perfect zijn.:D

Ik heb een vraag over de aangegeven ( geadviseerde ) dosis op bijv. Pre workout en aminozuren. Waarop is deze hoeveelheid gebaseerd? Op een gemiddeld standaard lichaams gewicht?, vvm? Iets anders?

Als dit zo is zou wel handig zijn om op de verpakking te vermelden:)..uit vele reviews maak ik nl op dat bij sommige de standaard dosering niets of weinig doet (wat dus een te vermijden teleurstelling kan zijn) of juist een overdosis ( ook weer negatief) gevoel geeft.

Hoop dat je mij een antwoord kunt geven:)

Op heel factoren. Vaak op voorgangers, onderzoeken en ervaringen. Op basis daarvan probeer je (met behulp van VWA richtlijnen) om een bepaalde richtlijn vast te stellen. Natuurlijk verschilt het per persoon, maar als je extra advies voor jezelf wilt help ik je graag. :)

:yarly:

B&F; werkt de belgische bezorg dienst van jullie morgen ?

Nee, het is een feestdag. :)

Ik zal jullie website en de kleedkamerdeur van me gym in de gaten houden. (in het voorjaar hing hier een vacature op van jullie :p )

Een bijbaan aan het eind van de middag, avond en in de weekenden die ook nog s aansluit bij me hobby zou natuurlijk perfect zijn.:D

Goedzo! :thumbs:

-Leon

Hoe komt het dat de Protein Perfection mix (die voor 50/50 uit whey/casseine bestaat) na het mixen veel dunner is dan wanneer ik zelf 50/50 whey perfection met micellar cassein perfection mix? :)

300ml water met 2 scoops ppm is zeg maar stuk dunner dan 300ml water met 1 scoop wp en 1 scoop mc.

Hij is eerder 40/40. En komt omdat beide al gemixed zijn. Dat is hetzelfde met Afslank eiwit of andere producten waar een deel Casein eiwit inzit. :)

-Leon

2 vraagjes aan body en fit:

1) Hoeveel pillen van 1,3 Dimethylamylamine mag je nemen in 1 keer voor bijvoorbeeld het uitgaan als je geen alcohol drinkt?

Ik had er eerst 2 genomen, toen nog 2 en toen nog een keer 2, maar voelde er niks van? Als ik bijvoorbeeld noxipro neem, anderhalf schepje of crack dan voel ik die 1,3 Dimethylamylamine wel harstikke erg...?

Link product:
http://www.bodyenfitshop.nl/13-dimethylamylamine/primaforce/13-dimethylamylamine

2) Heb nu pre workout power van jullie eigen merk, ik neem 1 schepje maar voel niet echt energie zoals bij ''çrack'' of zoals bij ''noxipro''. Klopt dat en kan je ''echt'' niet meer nemen dan 1 schepje?

Link product:
http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power

Die nieuwe gratis shake beker is trouwens top! Sluit beter en shaked ook veel beter, niet meer van die korrels, echt top!:D

2 vraagjes aan body en fit:

1) Hoeveel pillen van 1,3 Dimethylamylamine mag je nemen in 1 keer voor bijvoorbeeld het uitgaan als je geen alcohol drinkt?

Ik had er eerst 2 genomen, toen nog 2 en toen nog een keer 2, maar voelde er niks van? Als ik bijvoorbeeld noxipro neem, anderhalf schepje of crack dan voel ik die 1,3 Dimethylamylamine wel harstikke erg...?

Link product:
http://www.bodyenfitshop.nl/13-dimethylamylamine/primaforce/13-dimethylamylamine

2) Heb nu pre workout power van jullie eigen merk, ik neem 1 schepje maar voel niet echt energie zoals bij ''çrack'' of zoals bij ''noxipro''. Klopt dat en kan je ''echt'' niet meer nemen dan 1 schepje?

Link product:
http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power

Die nieuwe gratis shake beker is trouwens top! Sluit beter en shaked ook veel beter, niet meer van die korrels, echt top!:D

Ik zou voor het uitgaan niet hoger gaan dan de normale dosering. Maar ik weet hoe jullie feestbeesten zijn, dus dat zal er moeilijk ingaan. :D Verder kan je PreWorkout power zelf opbouwen tot je eigen voorkeur dosering. Natuurlijk is 1 scoop een richtlijn, maar sommige mensen hebben meer of minder nodig van een bepaalde stof met hetzelfde effect te krijgen. :)

-Leon

Waarom zijn de handschoenen geen cadeau meer?:(

Zijn op. :)

-Leon

hallo,
ik zag juist bij de pre workouts Star! staan van eigen huis.
Hier staat met geweldige smaak, maar ik vind nergens welke smaak deze heeft?

Groetjes

Berry. :)

-Leon

Oké maar van 6 pillen 1,3 Dimethylamylamine voel ik niet veel en van crack of noxipro bijvoorbeeld wel?

Wat is de sterkste pre-workout die je hebt? Voor het uitgaan bijvoorbeeld, en het liefst 1tje die niet heel slecht voor je is want dan kon ik net zo goed alcohol drinken. (doe nu clean bulk)

Oké maar van 6 pillen 1,3 Dimethylamylamine voel ik niet veel en van crack of noxipro bijvoorbeeld wel?

Wat is de sterkste pre-workout die je hebt? Voor het uitgaan bijvoorbeeld, en het liefst 1tje die niet heel slecht voor je is want dan kon ik net zo goed alcohol drinken. (doe nu clean bulk)

Pre WO voor het uitgaan? Srs? Cafeïne pillen al geprobeerd?

Oppassen met DMAA aka 1,3D bij 1 a 2 gram kan je al hartaanval krijgen. En volgens mij las ik ergens dat jij iets met je hart hebt, dus zou er niet eens mee willen spelen die spullen.

De 'sterkere' pre workouts zullen dan de gene met de meeste stimulanten er in, vooral 1.3di. Als je dan al niet op zes 1.3di pillen reageert zal dat hem ook wel niet worden. Probeer anders caffeine pillen, misschien reageer je daar dan wel op. Voor de rest zitten er niet echt simulanten in pre-workouts die echt werken..

Oppassen met DMAA aka 1,3D bij 1 a 2 gram kan je al hartaanval krijgen. En volgens mij las ik ergens dat jij iets met je hart hebt, dus zou er niet eens mee willen spelen die spullen.

Hmm ja maar het is ieder geval beter dan alcohol, dat is zo catabol als wat...
En ik werk dan op de zaterdag dus in de avond ben ik nogal moe dus kan ik wel iets van een pre-workout gebruiken...

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 22:47 ----------

De 'sterkere' pre workouts zullen dan de gene met de meeste stimulanten er in, vooral 1.3di. Als je dan al niet op zes 1.3di pillen reageert zal dat hem ook wel niet worden. Probeer anders caffeine pillen, misschien reageer je daar dan wel op. Voor de rest zitten er niet echt simulanten in pre-workouts die echt werken..

caffeine is weer zo'n echte vet verbrander en ook ontrekt het veel vocht uit het lichaam... Laat ik nu net in de (clean) bulk ziten...

op crack reageer ik vrij heftig,,, zit toch ook veel 1,3di in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven