XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oppassen met DMAA aka 1,3D bij 1 a 2 gram kan je al hartaanval krijgen. En volgens mij las ik ergens dat jij iets met je hart hebt, dus zou er niet eens mee willen spelen die spullen.

Cool story bro.
1 a 2 gram staat gelijk aan 50 tot 100 pre-workout pilletjes.
Zullen we een enquête houden met hoeveel mensen 50 capsules nemen voor een training?

caffeine is weer zo'n echte vet verbrander en ook ontrekt het veel vocht uit het lichaam... Laat ik nu net in de (clean) bulk ziten...

op crack reageer ik vrij heftig,,, zit toch ook veel 1,3di in?
Dat zogenaamde vet verbrande effect zal elke stimulant hebben. En het lijkt me sterk dat je daar echt wat van gaat merken. En dan nog, wat is jouw doel in de clean bulk, vet en vocht aanzetten?

Volgens mij zit in Crack in verhouding tot andere preworkouts meer caffeine dan 1.3di maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen omdat het een proprietary-blend is..

Dus zoals ik al zei, kun je net zo goed caffeine pillen nemen. Je hebt toch geen beta-alanine, AAKG, creatine enz. nodig voor dat stimulerende effect..

Ben je het een beetje met me eens? :p

Laatst bewerkt:
Cool story bro.
1 a 2 gram staat gelijk aan 50 tot 100 pre-workout pilletjes.
Zullen we een enquête houden met hoeveel mensen 50 capsules nemen voor een training?

No shit sherlock, dat weet ik. Enkel kan je DMAA ook meer dan makkelijk loskopen en als je een hart aandoening hebt zou ik er sowieso niet mee willen spelen.

No shit sherlock, dat weet ik. Enkel kan je DMAA ook meer dan makkelijk loskopen en als je een hart aandoening hebt zou ik er sowieso niet mee willen spelen.

Als iemand zelf capsules gaat drukken, of zelf doseert met spul waarvan hij niet weet wat de effecten zijn is 't zijn eigen schuld, natuurlijke selectie.
Mensen met een lichte hartaandoening(ga ik vanuit) moeten maar als monniken leven?
Wie weet heeft die al overleg gepleegd met z'n arts over deze boosters..

als iemand zelf capsules gaat drukken, of zelf doseert met spul waarvan hij niet weet wat de effecten zijn is 't zijn eigen schuld, natuurlijke selectie.
Mensen met een lichte hartaandoening(ga ik vanuit) moeten maar als monniken leven?

i iz like shaolin munk, derp:d

Maar wat is nu de allersterkste (hooggedoseerde) pre-workout?
Crack?

Als iemand zelf capsules gaat drukken, of zelf doseert met spul waarvan hij niet weet wat de effecten zijn is 't zijn eigen schuld, natuurlijke selectie.

Als iemand zn DMAA neemt met zn creatine schepje ben je dus al ****ed he?

caffeine is weer zo'n echte vet verbrander en ook ontrekt het veel vocht uit het lichaam... Laat ik nu net in de (clean) bulk ziten...

op crack reageer ik vrij heftig,,, zit toch ook veel 1,3di in?

Wat een dikke bullshit man. Hoeveel pillen denk je nodig te hebben op een avond? Sowieso dat je pre wo gaat gebruiken voor het stappen :rolleyes: Van 2 pillen caffeine ga je echt niet zomaar droog staan hoor.

Als iemand zn DMAA neemt met zn creatine schepje ben je dus al ****ed he?

Ik heb het nog nooit gehoord, jij wel?
En ik herhaal: natuurlijke selectie.
Beetje jammer als een kind van 16 dit probeert natuurlijk, maarja ik hoop dat de verkopers hier rekening mee houden.:rolleyes:

Jij zegt, dat caffeïne een echte vetverbrander is, terwijl je in de bulk zit. Met andere woorden, je bent bang dat je hierdoor afvalt? Of vocht verliest? Even serieus, dat gebeurt echt niet zomaar.

Ik zou me er niet al te druk om maken als je het een of twee maal per week gebruikt. Ik snap alsnog niet dat je voor het stappen een pre WO neemt maar moet je zelf weten.

Jij zegt, dat caffeïne een echte vetverbrander is, terwijl je in de bulk zit. Met andere woorden, je bent bang dat je hierdoor afvalt? Of vocht verliest? Even serieus, dat gebeurt echt niet zomaar.

Ik zou me er niet al te druk om maken als je het een of twee maal per week gebruikt. Ik snap alsnog niet dat je voor het stappen een pre WO neemt maar moet je zelf weten.

Ik neem een pre-workout omdat ik zaterdag avond uit ga soms en dan de gehele dag heb gewerkt en ik savonds nogal moe ben en wel een oppepper kan gebruiken als ik de gehele avond op ''spa blauw'' leef.

Hoe gaan jullie dan uit? Of gewoon niet uit?

Ik ga gewoon niet uit.

Ja maar jij bent 16, ik ben 21

Ik neem een pre-workout omdat ik zaterdag avond uit ga soms en dan de gehele dag heb gewerkt en ik savonds nogal moe ben en wel een oppepper kan gebruiken als ik de gehele avond op ''spa blauw'' leef.

Hoe gaan jullie dan uit? Of gewoon niet uit?

- op Ebay je Dmaa kopen, doe die zelf in Caps heb je teminste iets 'puurs' :p

Cool Story Bro, :rolleyes:

Wijziging: Lekkere offtopic BTW :o

Laatst bewerkt:
Ik zuip gewoon :( maak nog steeds goeie gains hoor. Pre-wo nemen voor het uitgaan vind ik echt beetje raar idee :p missch GHB een optie? :trollface:

Laten we gaan maar on-topic blijven. Iedereen mag supplementen voor eigen doeleinden gebruiken, maar ik ga natuurlijk niet adviseren om over de top doseringen te nemen puur voor het uitgaan. Daar is in het verleden al een keer een grote fout meegemaakt door de consument, door het zwaar overdoseren van stimulanten op feestjes en festivals.

Met als gevolg dat prima supplementen verboden werden. Ook vind ik het belangrijk dat wanneer een beginner dit topic leest, niet het idee krijgt dat zulke doseringen normaal zijn. :)

Dus mijn advies voor PreWorkout supplementen; Houd je aan de beschreven dosering! ;)

-Leon

Ik ben op zoek naar een PWO

Welke raden jullie aan:

Noxipro - maximize - crack

Welke is het meest heftigst?

hallo B&F! hier skinnie even, je weet wel....

ik was van plan een supermegabestelling te doen van zeker enkele tientallen euro's en wou ook leucipure bestellen... das goed voor mijn verlepte spieren:o

maar hier was ook eerst een hoemeerjeneemthoegoedkoperhetwordt korting van pas, nu niet meer!
kunnen jullie dat even fixen?

wantuh... nu is XXl goedkoper..

mag ook in de nieuwe weekaanbieding.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven