AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo B&F! hier skinnie even, je weet wel....

ik was van plan een supermegabestelling te doen van zeker enkele tientallen euro's en wou ook leucipure bestellen... das goed voor mijn verlepte spieren:o

maar hier was ook eerst een hoemeerjeneemthoegoedkoperhetwordt korting van pas, nu niet meer!
kunnen jullie dat even fixen?

wantuh... nu is XXl goedkoper..

mag ook in de nieuwe weekaanbieding.:)

Reageer jij eens ff op mijn vraag !! Zie 1 post terug

Misschien neem ik dan wel ff wat sperma bij je af. Bulk uiteraard! Ik neem aan dat ik hier ook een shaker pro bij krijg??

Reageer jij eens ff op mijn vraag !! Zie 1 post terug

Misschien neem ik dan wel ff wat sperma bij je af. Bulk uiteraard! Ik neem aan dat ik hier ook een shaker pro bij krijg??

noxi-pro!
hoop niet dat je er een kleine piemol van krijgt:)

heb nog partijtje van 20 kg staan wat een beetje over datum is.. krijg je 10% korting.. je hebt eerder een mixer nodig denk ik.. beetje harde klonters...:o

noxi-pro!
hoop niet dat je er een kleine piemol van krijgt:)

heb nog partijtje van 20 kg staan wat een beetje over datum is.. krijg je 10% korting.. je hebt eerder een mixer nodig denk ik.. beetje harde klonters...:o

Met dat derde beentje gaat t wel goed komen. Ik heb thuis nog een penispomp staan :p

HAHAHAH HARDE KLONTERS~!!! Hoe kom je erop. We houden het er maar op dat het langer gerijpt is. Net als bij kaas :D

oh ja, thnx voor je advies nog.

Laten we gaan maar on-topic blijven. Iedereen mag supplementen voor eigen doeleinden gebruiken, maar ik ga natuurlijk niet adviseren om over de top doseringen te nemen puur voor het uitgaan. Daar is in het verleden al een keer een grote fout meegemaakt door de consument, door het zwaar overdoseren van stimulanten op feestjes en festivals.

Met als gevolg dat prima supplementen verboden werden. Ook vind ik het belangrijk dat wanneer een beginner dit topic leest, niet het idee krijgt dat zulke doseringen normaal zijn. :)

Dus mijn advies voor PreWorkout supplementen; Houd je aan de beschreven dosering! ;)

-Leon
Helemaal mee eens.. Als officieele vertegenwoordiger van een webshop kun je met adviezen beter binnen de veilige marges blijven.. :)

Heb net 2 dozen carnitine ampullen binnen gekregen, ziet er top uit. Mooie weekaanbieding.
Als dan komende week de amino ampullen in de aanbieding zijn is het feest compleet :D

Maar hoeveel kan ik nu veilig van de preworkout power gebruiken?
Zit nu op 1 hele en 1/3 schepje. Voel hem nu wel ietsje meer maar niet echt veel ofso zoals bij noxipro/crack/jack3d/etc?

Ik ben op zoek naar een PWO

Welke raden jullie aan:

Noxipro - maximize - crack

Welke is het meest heftigst?

NoxiPro

ik was van plan een supermegabestelling te doen van zeker enkele tientallen euro's en wou ook leucipure bestellen... das goed voor mijn verlepte spieren:o

maar hier was ook eerst een hoemeerjeneemthoegoedkoperhetwordt korting van pas, nu niet meer!

Aangepast. :)

Helemaal mee eens.. Als officieele vertegenwoordiger van een webshop kun je met adviezen beter binnen de veilige marges blijven.. :)

Dank je. :)

Heb net 2 dozen carnitine ampullen binnen gekregen, ziet er top uit. Mooie weekaanbieding.
Als dan komende week de amino ampullen in de aanbieding zijn is het feest compleet :D

Wat vind je van de smaak? Echt lekker! :D

-Leon

vanmorgen een mail ontvangen dat mijn bestelling verzonden is, hopelijk morgen binnen ;)

Ik merk dat ik van creatine (ik heb nu de monohydraat) een vochtkop krijg. Dit wil ik vermijden, maar ik wil wel graag een pre-workout gebruiken (liefst geen capsules), maar zonder een vochtvasthoudende creatinesoort erin. Wat is de beste oplossing? Ik gebruik liever geen capsules, omdat deze lang duren voordat het bij mij gaat werken (merk ik bijvoorbeeld met de pre-workout pill).

Alvast bedankt voor het antwoord ;)

Ik merk dat ik van creatine (ik heb nu de monohydraat) een vochtkop krijg. Dit wil ik vermijden, maar ik wil wel graag een pre-workout gebruiken (liefst geen capsules), maar zonder een vochtvasthoudende creatinesoort erin. Wat is de beste oplossing? Ik gebruik liever geen capsules, omdat deze lang duren voordat het bij mij gaat werken (merk ik bijvoorbeeld met de pre-workout pill).

Alvast bedankt voor het antwoord ;)

Dat wordt moeilijk. Ze bevatten bijna allemaal creatine. NoxiPro bevat toch wel wat minder creatine voor een poedervorm. En anders caffeine tabletten. :)

-Leon

Hey B&F,

Hebben jullie supplementen om eetlust te bevorderen? (ik gebruik al vitamine B-complex)

Groeten.

Hey B&F,

Hebben jullie supplementen om eetlust te bevorderen? (ik gebruik al vitamine B-complex)

Groeten.

Niet direct, maar de Vitamine B-complex is hier wel het meest geschikt voor. Verder is water ook altijd een goede tool om de eetlust op te wekken. :)

-Leon

ff een vraagje hea,

die Xtend , en dan de 30 servings versie hoe moet ik dat zien.
je neemt voor de training en na de training 5gram hea , doe ik er dan 15 trainingen mee of hoe zitten die 30 servings in elkaar

Hey B&F,

Lang getwijfeld tussen Whey perfection en XXL's Whey Delicious,
Toch voor B&F gegaan ;) leek me gewoon de betere site.

Net het proefpakketje besteld.Maar heb hier onlangs gezien dat er een actie was dat men bij elke bestelling een shakebeker pro kreeg? Heb express geen kadootje aangevinkt en gevraagd voor een shake beker in de opmerkingen indien deze actie nietmeer zou gelden.

referentienummer: 290417
Dank Bij voorbaat jongens!

ff een vraagje hea,

die Xtend , en dan de 30 servings versie hoe moet ik dat zien.
je neemt voor de training en na de training 5gram hea , doe ik er dan 15 trainingen mee of hoe zitten die 30 servings in elkaar

Yes, 1 scoop is 1 serving. Dus 30 scoops. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 19:35 ----------

Hey B&F,

Lang getwijfeld tussen Whey perfection en XXL's Whey Delicious,
Toch voor B&F gegaan ;) leek me gewoon de betere site.

Net het proefpakketje besteld.Maar heb hier onlangs gezien dat er een actie was dat men bij elke bestelling een shakebeker pro kreeg? Heb express geen kadootje aangevinkt en gevraagd voor een shake beker in de opmerkingen indien deze actie nietmeer zou gelden.

referentienummer: 290417
Dank Bij voorbaat jongens!

Bedankt voor je bestelling! Ik ga snel kijken wat ik nog voor je kan doen! :)

-Leon

Zou mijn bestelling vndg of morgen aankomen? (290063)

aangepast voor 2 stuks zie ik, mooi, mooi... is al iets beter.
en als ik er dan 3 neem, wat wordt dan de aangepaste prijs?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven