Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whey Perfection

Gebruikt iemand hier hun Whey Perfection producten?

Ik wil graag weten of de echte ingredienten zijn vermeld op de potjes.

Laatst bewerkt:
Deze link zegt niets over de ingredienten.

Gebruikt iemand hier hun Whey Perfection producten?

Ik wil graag weten of de echte ingredienten zijn vermeld op de potjes.

Samenstelling per maatschep van 28,0 gram:
Kcal 113
Eiwit 22,0 gr
Koolhydraten 2,5 gr
Vet 1,4 gr

Samenstelling per 100 gram:
Kcal 393
Eiwit 78,0 gr
Koolhydraten 9,0 gr
Vet 5 gr

Aminozuurprofiel per 100 gram eiwit:
Alanine 4788 mg
Arginine 2260 mg
Asparginezuur 10625 mg
Cysteine 2094 mg
Glutamine 16831 mg
Glycine 3025 mg
Histidine 1799 mg
Isoleucine* 5985 mg
Leucine* 10667 mg
Lysine* 8468 mg
Methionine* 2631
Fenylalanine* 2782 mg
Proline 6732 mg
Serine 5194 mg
Threonine* 6958 mg
Tryptophane* 1068 mg
Tyrosine 3092 mg
Valine* 5003 mg

lieve bodyenfitshop :),

gister nieuwe voorraad lean gain (huismerk besteld, 5kg en dan krijg ik 2x 2,5kg binnen. niet om te zeiken maar dan wou ik liever 2x verschillende smaken, na 5kg van dezelfde smaak word je al gauw moe ervan. Is er een optie dat jullie het erbij kunnen zetten voor in de toekomst.
iets in de zin van : 2x 2,5kg voor €54,90 ofzo iets dergelijks.

Btw, shaker pro is geinig ding met dat metalen spiraaltje. Zal het vanavond goed testen met de oude batch caseine proteine.

lieve bodyenfitshop :),

gister nieuwe voorraad lean gain (huismerk besteld, 5kg en dan krijg ik 2x 2,5kg binnen. niet om te zeiken maar dan wou ik liever 2x verschillende smaken, na 5kg van dezelfde smaak word je al gauw moe ervan. Is er een optie dat jullie het erbij kunnen zetten voor in de toekomst.
iets in de zin van : 2x 2,5kg voor €54,90 ofzo iets dergelijks.

Btw, shaker pro is geinig ding met dat metalen spiraaltje. Zal het vanavond goed testen met de oude batch caseine proteine.

Sorry we waren door de groot verpakking heen van een paar smaken. Vandaar 2 kleine potten. Dat doen we normaal gesproken niet. :)

-Leon

Hallo B&F!

Gister heb ik jullie een mailtje gestuurd, maar ik zie dat het hier heel wat sneller gaat! Zou je die misschien ff kunnen beantwoorden? Het gaat over de Muscle&Power ingredienten ;)

Alvast bedankt!

Zeg het maar. Misschien dat je mail niet is aangekomen. :)

-Leon

kan je solid en tropinol combineren met elkaar of is da van het goede te veel

Wou bestellen maar zag dat jullie de white blood van controlled labs niet meer hebben?

Had vandaag een bestelling geplaatst & betaald (ref.290724)
& bevestiging gekregen dat het is verzonden.
Maar 2 dagen geleden heb ik ook al een bestelling geplaatst & betaald (ref. 289336)
& daar heb ik nog geen bevestiging van gekregen.
Hoe komt dit? =D

Misschien een vooruitbetaling? Dat verwerken duurt vaak langer, de rest wordt altijd meteen verzonden.

Net Isolaat Perfection en gratis shakebeker binnen en ben zeer tevreden over de smaak,snelle levering en prijs.

Bedankt!

Wordt een banaantje overbodig na het trainen als ik ook Magnificent neem? Mijn doel is een ****ing beest worden.

1 banaan en beast mode = on

/edit vraagje nog, is het enige voordeel van isolaat perfection tov whey perfection dat het weinig lactose bevat?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven