MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komen er morgen nog weekaanbiedingen bovenop de actie van de pre workouts? :D.

Jazeker. :) Weekaanbiedingen staan hier los van. :)

-Leon

gooi aub een weightgainer in de aanbiedingen haha (A)

---------- Post toegevoegd Thu 3 Nov 2011 om 13:38 ----------

bulk tijd

Het samenstellen van de juiste producten ook! :D
We hebben altijd zoveel verzoeken. ;)

-Leon

Ja met zoveel leuke producten is er ook heel veel keuze. :D. Gelukkig dat jullie huismerk van zijn eigen al zo goedkoop en kwalitatief is. :D. Heb hier veel supplementen staan en enkel mijn pre workouts zijn van een ander merk. :D. Heb wel nog samples liggen van pre workout power. :D

• Like
Waarderingen: B&F
Jammer dat result! niet meer te kopen is bij jullie daar ging ik lekker op. Enig idee of deze ooit gaat terugkomen? Of heb je goede suggesties voor vergelijkbare producten (en dan ook qua prijs).

Jammer dat result! niet meer te kopen is bij jullie daar ging ik lekker op. Enig idee of deze ooit gaat terugkomen? Of heb je goede suggesties voor vergelijkbare producten (en dan ook qua prijs).

We zijn er meebezig om een nieuwe en betere versie van te maken. Vooral met smaak. Ultimate creatine is een goede vervanger hiervoor. :)

-Leon

Hey B&F,

Komen de straps van het eigen merk nog terug of kan ik beter voor die van MDY kiezen?

En ik vroeg me af welke van de volgende creatine soorten de beste keuze is (liefst zonder vocht vasthouden): Ultimate creatine, Creapure of CEE.

Alvast bedankt ;)

Hey B&F,

Komen de straps van het eigen merk nog terug of kan ik beter voor die van MDY kiezen?

En ik vroeg me af welke van de volgende creatine soorten de beste keuze is (liefst zonder vocht vasthouden): Ultimate creatine, Creapure of CEE.

Alvast bedankt ;)

Creatine Ethyl Ester. Onze straps komen wel terug uiteindelijk. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven