rodnec
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m86
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar nog sneller opgenomen.. dat betekent toch ook dat het een hogere insulinepiek als gevolg heeft. Dat is dan weer een nadeel als je naar de oorzaak van puistjes kijkt. Hogere insulinepiek -> hogere talgproductie.
Gisteren besteld, vandaag om 21.30u plots de koerier voor mijn deur. Wel vreemd uur, meestal komen ze hier langs rond de middag.
De producten kloppen, alleen is mijn gevraagd sample er niet bij + enkele caseine samples die ik nog bijkomend had gevraagd ook niet. Das wel minder...![]()

Had vandaag een bestelling geplaatst & betaald (ref.290724)
& bevestiging gekregen dat het is verzonden.
Maar 2 dagen geleden heb ik ook al een bestelling geplaatst & betaald (ref. 289336)
& daar heb ik nog geen bevestiging van gekregen.
Hoe komt dit? =D
Beide waren met een vooruitbetaling gedaan..
Erg eigenlijk dat ik zorgen begin te maken dat ik zonder Whey Perfection kom te zitten![]()

Wordt een banaantje overbodig na het trainen als ik ook Magnificent neem? Mijn doel is een ****ing beest worden.

1 banaan en beast mode = on
/edit vraagje nog, is het enige voordeel van isolaat perfection tov whey perfection dat het weinig lactose bevat?

Net bestelling geplaatst: ref 291238
Eventuele extra's zijn altijd welkom :-)))
Btw: ik ben blijkbaar één van de weinige Belgen die geen last heeft van DPD...nog nooit problemen mee gehad...
Leon vraagje:
Heb een tijd terug de Mocachino van BSN eens gehad en nu zou ik graag iets vergelijkbaars nemen van de Whey Perfection. Welke kan ik dan het beste nemen, de cappuccino of de ice coffee?
Gisteren besteld, vandaag om 21.30u plots de koerier voor mijn deur. Wel vreemd uur, meestal komen ze hier langs rond de middag.
De producten kloppen, alleen is mijn gevraagd sample er niet bij + enkele caseine samples die ik nog bijkomend had gevraagd ook niet. Das wel minder...![]()
Haha dat merk ik inderdaad ook..
Ik had bij opmerkingen gevraagd of d'r casein chocolade in mocht, omdatk een pot moest bestellen, krijg ik berry.
Volgende keer probeer ik het in het pools.![]()

Wou bestellen maar zag dat jullie de white blood van controlled labs niet meer hebben?

de suiker was op dus heb wat b&f dextro (orange) door mn kwark gegooid...
echt superlekkere kwark heb ik nu haha![]()
Geweldig! 
Epic,
heeft XXL ff mooie aanbiedingen met die pre workouts, walst bnf er meteen keihard overheen met hun aanbiedingen.
Bodyenfitshop!

B&F,
Het volgende product ziet er goed uit, maar wat zijn de doseringen per capsule? Ik bedoel dan met name de creapure dosering.
http://www.bodyenfitshop.nl/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/muscle-power
Groet!
Dave

Leuk idee van de gratis muscle magazine.
Ik moest toch nog wat proteine repen bestellen, dus ook maar meteen een potje preworkout powerpill's besteld vanwege de magazine die je erbij kreeg![]()

Verzoeken voor samples doen we als we er tijd voor hebben en als we ze op dat moment op voorraad hebben mannen. Het is niet zo als je een voorkeur aangeeft dat je dit ook direct krijgt. We doen ons best, maar je mag het gerust in het Pools zetten, Rotjoch.
Als je samples mist van je kado dan stuur ik die natuurlijk direct even na.
-Leon

Jep Leon, ik mis mijn gewone kado sample ook. De twee andere kado's zater er wel in, maar de 'dexaprine Iforce sampling' helaas niet. Geen big deal hoor, maar dit was nog niet eerder gebeurd (buiten de keer, dat ik mijn kado's was vergeten aan te duiden).![]()