XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Leon,

Is het niet een goed idee dat er B&F protein perfection bars oid komen. Of is dat qua marges niet interessant genoeg aan te bieden?

Bedankt. Heeft het ook nog verdere voordelen om die CEE met bijv. appelsap te mengen of is dit puur alleen voor de smaak?

Snellere opname. ;)

Hey Leon,

Is het niet een goed idee dat er B&F protein perfection bars oid komen. Of is dat qua marges niet interessant genoeg aan te bieden?

Misschien. Komen we nu nog niet aan toe, maar misschien een idee voor de toekomst. Het is wel een stuk moeilijker te realiseren dan de andere supplementen. :)

-Leon

Wanneer krijg je stealth van vpx sports weer binnen ?

Gisteravond bestelling gemaakt en vandaag gevraagd of het pakketje naar een ander address kon worden verstuurd, was geen probleem.

Top service:D

Klein vraagje.

Ik heb 1/11 producten besteld bij jullie, bevestiging en dergelijke gehad (onmiddellijk betaald). Gisteren heb ik hier een busje van DPD zien passeren in de straat. Ik zat in de wagen dus heb ik me omgekeerd omdat ik dacht dat ze bij mij thuis kwamen leveren, niet dus. Ze reden een toertje in de straat en keerde terug.
Vandaag heb ik eveneens niets ontvangen. Ik moet er wel bij zeggen dat er in de voormiddag niemand thuis was.

Op de site staat:
02.11.2011: Zending zit in afleverroute

03.11.2011: Zending vertraagd door omstandigheden

03.11.2011: Zending zit in afleverroute

De vraag nu. Krijg je een bericht of iets dergelijk om het pakketje zelf af te halen? Want zowel vandaag als gisteren heb ik geen bericht van DPD ontvangen.

Gisteravond bestelling gedaan. Referentie nummer: 291264. Ik heb alleen geen mail gehad dat het pakket is verzonden. Kunnen jullie even kijken of ik hem morgen heb?

Echt een top winkel! Had maandag avond om 21:45 besteld, netjes de volgende dag binnen! Niks meer dan lof! Ook met de twitter actie van laatst "Protein Perfection Mix" gewonnen.

@body
k plaats zo ff snel een bestellling van 15 euro ( 2 protein bars en whey sample pakket) en dan bestel ik volgende week weer 2kg isolaat, moet nog ff kijken welke smaak. zou je een shaker mee kunnen sturen of achterhouden voor me,

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] Hartelijk dank voor uw bestelling!
Wij hebben uw bestelling in goede orde ontvangen, en zullen deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.
Een bevestiging van uw bestelling is verzonden naar uw e-mail adres.

Bestelgegevens:
Referentie:291757Betaalmethode:iDeal

Ga je van dexaprine meer zweten?

Hmm oke.. dankje. Ik hoop dat hier samples van komen.

Oke dankje, ik zal even B&F mailen.

B&F, kan je even in je prive berichten inbox kijken? :)

op 16 jarige leeftijd aan de fatburner????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven