Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit te twijfelen tussen NOKO en total muscle solution..

NOKO is het voordeel dat bijna helft goedkoper is (17euro) nadeel dat er caffeine in zit dewelke naar mijn mening de aanwezige creatine mono afbreekt..

total muscle solution is het voordeel dat het een totaalpakket is zonder caffeine maar wel 40euro (wel beetje meer doseringen)

Your opinion? Welke is aan te raden? Mss best beiden teste? :D

Ik zit te twijfelen tussen NOKO en total muscle solution..

NOKO is het voordeel dat bijna helft goedkoper is (17euro) nadeel dat er caffeine in zit dewelke naar mijn mening de aanwezige creatine mono afbreekt..

total muscle solution is het voordeel dat het een totaalpakket is zonder caffeine maar wel 40euro (wel beetje meer doseringen)

Your opinion? Welke is aan te raden? Mss best beiden teste? :D

Qua ingredienten en spieropbouw duidelijk de Total Muscle Solution.
De prijs is 29,90 en geen caffeine. Mijn advies is TMS:D

Wil overigens niet zeggen dat NO KO niet goed is. Prijs-kwaliteit zeker een goede pre-workout.

Ik heb vorige week zondag een bestelling gedaan en met overschrijving betaald in Belgie, maar nog niets ontvangen. Kan je me misschien een status geven?

Referentie 99496

Alvast bedankt

Ik heb vorige week zondag een bestelling gedaan en met overschrijving betaald in Belgie, maar nog niets ontvangen. Kan je me misschien een status geven?

Referentie 99496

Alvast bedankt

hhmm, staat bij ons in het systeem als verzonden op 1 maart (maandag). Bij de TNT echter even geen spoor??? Ga ik direct uitzoeken! Mocht het pakket vandaag niet direct te traceren zijn dan stuur ik meteen een nieuwe maar dit laat ik je straks nog weten...

Aanvulling;
Ik stuur direct een nieuw pakket nu en zoek het verder wel even uit met de TNT.
Excuses, voor het ongemak. Het pakket zal morgen of maandag alsnog worden aangeboden! +extra's

Laatst bewerkt:
hhmm, staat bij ons in het systeem als verzonden op 1 maart (maandag). Bij de TNT echter even geen spoor??? Ga ik direct uitzoeken! Mocht het pakket vandaag niet direct te traceren zijn dan stuur ik meteen een nieuwe maar dit laat ik je straks nog weten...

Aanvulling;
Ik stuur direct een nieuw pakket nu en zoek het verder wel even uit met de TNT.
Excuses, voor het ongemak. Het pakket zal morgen of maandag alsnog worden aangeboden! +extra's

Hartelijk bedankt!

Top service van je, zoals ik het gewend ben bij jullie :)

Zeker top service, jullie denken teminste zoals de klant
klant is koning!

+100

Thanks, voor de complimenten!!!

Mocht er ooit iets zijn dan kunnen jullie mij altijd bereiken via mijn directe email; office@bodyenfitshop.nl

Body en Fitshop..:rocker::cheer::bow::bow::bow2::thumbs:

Ik heb al meerdere producten via bodyenfitshop besteld.
Ik vind het een prima winkel met een goede service en prijzen.

De service is echt top inderdaad. :)

vorige keer geen samples gekregen,
dit keer misschien wel? :D

Referentie nummer: 100776

Hoi,

Hebben jullie ook vetvrije salade dressings???

Is er al wat bekend over jullie whey hydrolisaat?
Want kheb zin om wat te bestellen, maar dan ga ik weer de verkeerde dingen bestellenn ;)

Hmm, jammer nou weekje volhouden dan maar :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven