Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hoop dat een van jullie het antwoord weet.

Bij mijn zoektocht naar T-Bomb II stuitte ik op een naam van een stof 'pygeum africanum extract'. De aanwezigheid van dat extract in T-bomb II heeft er toe geleid dat t-bomb uit de handel is gehaald.
Weet iemand wat dat extract nou precies doet??

Want ik kom tot zover alleen tot een ondersteunend middel bij prostaat problemen???

http://en.wikipedia.org/wiki/Prunus_africana

Misschien kan je hier iets meer van halen, een genees middel voor je prostaat ja.
Of het een herstelbare werking heeft vraag ik me af want op een andere site zag ik weer iets met enlargement middel

Ik hoop dat een van jullie het antwoord weet.

Bij mijn zoektocht naar T-Bomb II stuitte ik op een naam van een stof 'pygeum africanum extract'. De aanwezigheid van dat extract in T-bomb II heeft er toe geleid dat t-bomb uit de handel is gehaald.
Weet iemand wat dat extract nou precies doet??

Want ik kom tot zover alleen tot een ondersteunend middel bij prostaat problemen???

Volgens mij heeft het niet zoveel te maken met de werking van het plantaardige extract maar met het feit dat het een "beschermd" plantje is waardoor het niet gebruikt mag worden.. (even uit m'n hoofd, ik kom net thuis na een hele lange dag en heb het niet nagezocht, maar wilde toch even antwoorden)

Pot Protein Revolution is binnen. 2 samples en shakebeker :eek: lekker gul :D

Straks trainen, even kijken hoe de shake smaakt :) zal waarschijnlijk wel meevallen.

Heb net de choco protein revolution geprobeerd. Man man man ik snap niet wat mensen zeiken :roflol: het is niet alleen 'goed te doen' het is ook nogeens lekker.

Echt een stelletje huilies hier op DBB af en toe :roflol:

Maar even snel een stuk of 10 potten inslaan voordat de introductie-actie voorbij is.

Heb net de choco protein revolution geprobeerd. Man man man ik snap niet wat mensen zeiken :roflol: het is niet alleen 'goed te doen' het is ook nogeens lekker.

Echt een stelletje huilies hier op DBB af en toe :roflol:

Maar even snel een stuk of 10 potten inslaan voordat de introductie-actie voorbij is.

:)
Zou je deze post ook in het topic over Protein Revolution willen plaatsen?

Misschien een vreemde vraag maar ik hoop dat je het wil doen, dit om aan te geven dat de smaak gewoon goed is.
Zou je ons een groot plezier mee doen.

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Loopt de introductie-korting van Protein-revolutions nog een poosje? in ieder geval t/m volgende week?

Yes:)

Neem aan dat je deze topic bedoelt:

[Link niet meer beschikbaar]

Die is gesloten. Ik maak wel ff een nieuwe aan, was ik sowieso van plan :D zal er wel geen vriendjes mee maken maar goed.

Neem aan dat je deze topic bedoelt:

[Link niet meer beschikbaar]

Die is gesloten. Ik maak wel ff een nieuwe aan, was ik sowieso van plan :D zal er wel geen vriendjes mee maken maar goed.

Dat zal best meevallen;) Thanks!!!!:)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/protein-revolution-smaak-236651/#post4671240

Vind het echt zielig dat mensen jullie moeten afzeiken als er een goed product op de markt komt. En ja, XXL is ook mijn voornaamste leverancier en René is een supertoffe gozer maar om nu als XXL-fanaat/junkie alle andere shops af te gaan zeiken vind ik een beetje te ver gaan :roflol:

Je slaat de spijker op z'n kop. Ik denk ook dat steeds meer mensen dit gelukkig gaan doorzien. Er wordt op een zeer slinkse manier geprobeerd producten van andere leveranciers constant af te kraken...

Zijn Natadrol en Formadrol Extreme van LG Sciences wel legaal ?

Het zijn alletwee werkende producten maar er zit toch iets verboden ?

lichte ph's in natadrol ???

of ben ik mis ?

kan je meer uitleg geven over de 2 producten aub ;):)

of ben ik mis ?

We hebben het net vandaag binnen en ze zijn beide niet verboden. Het verhaal achter de Natadrol moet ik nog even precies uitzoeken... maar valt in ieder geval wel binnen geldende regelgeving.

of ben ik mis ?

Natadrol zou vergelijkbare gains als prohormonen moeten geven, terwijl het geheel natuurlijk zou zijn. En je zou moeten nakuren :D vaaaaaag :D

Formadrol heb ik zeer huidige testresultaten van gezien.. wajooO zou een leuk goedje moeten zijn :) zou je eigen test moeten "skyrocketen". En Oestrogeen moeten onderdrukken. PCT product. Als stand alone weet ik niet.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Relaxed dat jullie deze producten in jullie assortiment krijgen btw :cool:

Natadrol zou vergelijkbare gains als prohormonen moeten geven, terwijl het geheel natuurlijk zou zijn. En je zou moeten nakuren :D vaaaaaag :D

Formadrol heb ik zeer huidige testresultaten van gezien.. wajooO zou een leuk goedje moeten zijn :) zou je eigen test moeten "skyrocketen". En Oestrogeen moeten onderdrukken. PCT product. Als stand alone weet ik niet.

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Relaxed dat jullie deze producten in jullie assortiment krijgen btw :cool:

LG blijft inderdaad aardig aan de weg timmeren.:cool:

De Anadraulic Pump en GHenerate hebben we er ook bij sinds vandaag..

LG Sciences nieuwe producten: klik

B&F twee korte vraagjes:
1. Neem nu direct na training de Perfect Carbs en mijn creatine samen, en ongeveer 20 min. later mijn whey shake. Zo houden of er beter één grote PWO shake van maken?
2. Perfect Carbs ook nemen vóór en/of tijdens training en zo ja, wat is hiervan de meerwaarde?
Thanks. :D

B&F twee korte vraagjes:
1. Neem nu direct na training de Perfect Carbs en mijn creatine samen, en ongeveer 20 min. later mijn whey shake. Zo houden of er beter één grote PWO shake van maken?
2. Perfect Carbs ook nemen vóór en/of tijdens training en zo ja, wat is hiervan de meerwaarde?
Thanks. :D

Zoals je het nu doet is het perfect volgens de regels. Alles samen kan ook en is de makkelijke manier. Zal misschien procentueel net iets minder effectief zijn. Hoeveel is lastig aan te geven. De meerwaarde voor- en tijdens kan zijn dat je over meer energie beschikt en daarmee langer op een hoger niveau kunt presteren en meer spierafbraak kunt voorkomen. Ook afhankelijk van je verdere voeding voor de training en de duur van de training. Normaliter is dit tijdens een gemiddelde krachttraining van 5 kwartier niet echt noodzakelijk. Als de voeding voor de training een keer minder is of je echt een langere / zware training hebt dan zou je bv wat extra Perfect Carbs voor de training kunnen nemen.

Zoals je het nu doet is het perfect volgens de regels. Alles samen kan ook en is de makkelijke manier. Zal misschien procentueel net iets minder effectief zijn. Hoeveel is lastig aan te geven. De meerwaarde voor- en tijdens kan zijn dat je over meer energie beschikt en daarmee langer op een hoger niveau kunt presteren en meer spierafbraak kunt voorkomen. Ook afhankelijk van je verdere voeding voor de training en de duur van de training. Normaliter is dit tijdens een gemiddelde krachttraining van 5 kwartier niet echt noodzakelijk. Als de voeding voor de training een keer minder is of je echt een langere / zware training hebt dan zou je bv wat extra Perfect Carbs voor de training kunnen nemen.

Thanks! :D
Eet ongeveer een uur voor de training een volledige maaltijd en neem kwartier voor ik naar de gym ga mijn No Xplode NT. Dus als ik het goed begrijp is het extra nemen van Perfect Carbs in mijn geval niet noodzakelijk, of zou de NT beter worden opgenomen indien samen gedronken met PF?

Thanks! :D
Eet ongeveer een uur voor de training een volledige maaltijd en neem kwartier voor ik naar de gym ga mijn No Xplode NT. Dus als ik het goed begrijp is het extra nemen van Perfect Carbs in mijn geval niet noodzakelijk, of zou de NT beter worden opgenomen indien samen gedronken met PF?

Klopt. Met een klein beetje Perfect Carbs zal de NT inderdaad nog best wel eens iets beter kunnen worden opgenomen. Dus dat zou je wel kunnen doen. Hoeft niet teveel te zijn, een grammetje of 15-20.

Super goede webshop, bestel er altijd, en elke keer voor 5 uur bestellen, volgende dag in huis! Heb een keer gehad dat de creatine van huismerk niet gelevert kon worden, kreeg ik als vervanging een ander merk die 5 euro duurder was!
Als je ze emailt krijg je ook binnen enkele uren bericht terug, prima service!

Super goede webshop, bestel er altijd, en elke keer voor 5 uur bestellen, volgende dag in huis! Heb een keer gehad dat de creatine van huismerk niet gelevert kon worden, kreeg ik als vervanging een ander merk die 5 euro duurder was!
Als je ze emailt krijg je ook binnen enkele uren bericht terug, prima service!

Dank je, goed om te lezen. En een stimulans om zo door te gaan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven