XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je de Protein Revolution nou tegenover de Micro Whey Proteine Isolate zet.

Code:
            Eiwit      Carbs      Vet
Micro       90  gr     3  gr      1  gr
Revolution  79,6gr     5,6gr      6,3gr

Dan lijkt Micro toch de betere verhoudingen te hebben. Vooral als je in de Cut zit.
Daarnaast heeft Micro ook hogere BCAA, EAA en Glutamine dan een standaard whey.

Micro: 23% van het eiwit is BCAA: 20,7 gram per 100 gram
Revolution: 34,35 gram BCAA per 100 gram

Dus ja, allebei hebben voors en tegens... maar wat is nu het beste om te cutten met zo min mogelijk spierverlies?

Beste B&F-crew,

Is er een mogelijkheid om via jullie aan deze eiwitten te komen:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik kan deze nergens meer vinden, ik had ze een paar jaar geleden gekocht met 50% korting bij de tuinen maar kan ze nergens meer vinden :O

Als je de Protein Revolution nou tegenover de Micro Whey Proteine Isolate zet.

Code:
            Eiwit      Carbs      Vet
Micro       90  gr     3  gr      1  gr
Revolution  79,6gr     5,6gr      6,3gr

Dan lijkt Micro toch de betere verhoudingen te hebben. Vooral als je in de Cut zit.
Daarnaast heeft Micro ook hogere BCAA, EAA en Glutamine dan een standaard whey.

Micro: 23% van het eiwit is BCAA: 20,7 gram per 100 gram
Revolution: 34,35 gram BCAA per 100 gram

Dus ja, allebei hebben voors en tegens... maar wat is nu het beste om te cutten met zo min mogelijk spierverlies?

Dan zou ik kiezen voor Puur Isolaat (Micro Whey Isolaat), in combinatie met EAA (los genomen) en eventueel extra Glutamine.

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Beste B&F-crew,

Is er een mogelijkheid om via jullie aan deze eiwitten te komen:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik kan deze nergens meer vinden, ik had ze een paar jaar geleden gekocht met 50% korting bij de tuinen maar kan ze nergens meer vinden :O

Nee, niet dat ik weet...

Het is trouwens een mix van Whey Concentrate, Whey Isolate, Egg Pro en Micellar Casein. De samenstelling van Perfect Protein Matrix is dan nagenoeg gelijk en zelfs iets beter omdat deze ook Whey Hydrolisaat (Peptides) bevat.

Even iets geheel anders.Wanneer wordt er geincasseerd bij jullie dmv automatische eenmalige incassotoestemming, ik heb de 28e besteld.

En t shirts van jullie om gratis reclame mee te maken in mijn HELE DRUKKE gym, hihihihi zijn die te koop of is dit collector item materiaal...

hint hint !!

:snorkel:

Referentie 99452

bedankt voor de reactie

Dan zou ik kiezen voor Puur Isolaat (Micro Whey Isolaat), in combinatie met EAA (los genomen) en eventueel extra Glutamine.

---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------

Nee, niet dat ik weet...

Het is trouwens een mix van Whey Concentrate, Whey Isolate, Egg Pro en Micellar Casein. De samenstelling van Perfect Protein Matrix is dan nagenoeg gelijk en zelfs iets beter omdat deze ook Whey Hydrolisaat (Peptides) bevat.

Ja, maar die protein matrix heb ik al liggen ;).
Ik vond die gewoon lkkr.
Maar ik ga binnekort wel een whey hydrolisaat bij jullie bestellen.
Ik gok dat ik em rond volgende week met wat andere dingen zal bestellen.

Even iets geheel anders.Wanneer wordt er geincasseerd bij jullie dmv automatische eenmalige incassotoestemming, ik heb de 28e besteld.

En t shirts van jullie om gratis reclame mee te maken in mijn HELE DRUKKE gym, hihihihi zijn die te koop of is dit collector item materiaal...

hint hint !!

Referentie 99452

bedankt voor de reactie

Er wordt geincasseerd nog ontvangst van de bestelling normaliter.

Als je volgende keer bestelt zet dan even bij opmerkingen (zie je vanzelf tijdens het bestelproces) "Graag een gratis t-shirt" en de gewenste maat. Dan doen we het t-shirt er gratis voor je bij! (je bestelling is al verzonden andershad ik er nu natuurlijk nog een shirt bijgedaan)

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

En waarom? Enkel die koolhydraten en vetten uit Revolution die niet wenselijk zijn?

Je hebt het over kleine dingen dat ben ik met je eens. Maar idd in Puur Isolaat heb je het laagst mogelijk gehalte aan carbs en vet.

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Ja, maar die protein matrix heb ik al liggen ;).
Ik vond die gewoon lkkr.
Maar ik ga binnekort wel een whey hydrolisaat bij jullie bestellen.
Ik gok dat ik em rond volgende week met wat andere dingen zal bestellen.

De Hydrolisaat is nog niet binnen. Maar dat kan net goed uitkomen, we verwachten deze volgende week.

Er wordt geincasseerd nog ontvangst van de bestelling normaliter.

Als je volgende keer bestelt zet dan even bij opmerkingen (zie je vanzelf tijdens het bestelproces) "Graag een gratis t-shirt" en de gewenste maat. Dan doen we het t-shirt er gratis voor je bij! (je bestelling is al verzonden andershad ik er nu natuurlijk nog een shirt bijgedaan)

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Je hebt het over kleine dingen dat ben ik met je eens. Maar idd in Puur Isolaat heb je het laagst mogelijk gehalte aan carbs en vet.

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

De Hydrolisaat is nog niet binnen. Maar dat kan net goed uitkomen, we verwachten deze volgende week.
Mooi dan wacht ik nog even. En bestel ik die waarschijnlijk.

Daar heb je gelijk in. Alleen als je je rest van je voedingsschema erop afsteld(en dus bijv. laag in kh en totaal onder je onderhoud) dan is dat hogere gehalte aan bcaa's/eaa's in principe toch beter met het idee dat bcaa's anti-katabool zijn of zeg ik nu iets raars? Dat er dan ook meer vet en kh inzitten.. helaas. Het beste zou natuurlijk zijn hoog in bcaa's/eaa's en laag in kh/vet:p

Ja dat is dus de afweging waarmee ik zit :)
Ik heb niet zo'n zin om heel veel producten samen te gaan gebruiken (zoals hierboven genoemd whey micro+eaa+glutamine), want dat wordt al snel prijzig. Gewoon de beste eiwit shake die er is om tijdens de cut te nemen.

Ik koppel het los om het allerlaagste in carb/vet te bereiken. Als je het prijs-kwaliteit bekijkt wordt het anders.

hint hint !!

Referentie 99452

bedankt voor de reactie

Het moet niet gekker worden, pakje zojuist afgeleverd, met weekend ertussen behoorlijk snel !
Goeie zaak,,dit willen klanten, snel hun shit in huis hebben, thanx !:)

Loopt de introductie-korting van Protein-revolutions nog een poosje? in ieder geval t/m volgende week?

Laatst bewerkt:
ok super;)

Ik zit op jullie site te kijken naar de Hydrolisaat van vitalife, die is namelijk spotgoedkoop. Hoe zijn de reacties hierover?

Wel minder, moet ik eerlijk zeggen. De ISO-100 krijgen we wel veel meer reacties op en bestellingen van..

Ik hoop dat een van jullie het antwoord weet.

Bij mijn zoektocht naar T-Bomb II stuitte ik op een naam van een stof 'pygeum africanum extract'. De aanwezigheid van dat extract in T-bomb II heeft er toe geleid dat t-bomb uit de handel is gehaald.
Weet iemand wat dat extract nou precies doet??

Want ik kom tot zover alleen tot een ondersteunend middel bij prostaat problemen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven