Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Eiwit Carbs Vet
Micro 90 gr 3 gr 1 gr
Revolution 79,6gr 5,6gr 6,3gr
Dan lijkt Micro toch de betere verhoudingen te hebben. Vooral als je in de Cut zit.
Daarnaast heeft Micro ook hogere BCAA, EAA en Glutamine dan een standaard whey.
Micro: 23% van het eiwit is BCAA: 20,7 gram per 100 gram
Revolution: 34,35 gram BCAA per 100 gram
Dus ja, allebei hebben voors en tegens... maar wat is nu het beste om te cutten met zo min mogelijk spierverlies?
Eiwit Carbs Vet
Micro 90 gr 3 gr 1 gr
Revolution 79,6gr 5,6gr 6,3gr
Dan lijkt Micro toch de betere verhoudingen te hebben. Vooral als je in de Cut zit.
Daarnaast heeft Micro ook hogere BCAA, EAA en Glutamine dan een standaard whey.
Micro: 23% van het eiwit is BCAA: 20,7 gram per 100 gram
Revolution: 34,35 gram BCAA per 100 gram
Dus ja, allebei hebben voors en tegens... maar wat is nu het beste om te cutten met zo min mogelijk spierverlies?
Het is trouwens een mix van Whey Concentrate, Whey Isolate, Egg Pro en Micellar Casein. De samenstelling van Perfect Protein Matrix is dan nagenoeg gelijk en zelfs iets beter omdat deze ook Whey Hydrolisaat (Peptides) bevat.
Dan zou ik kiezen voor Puur Isolaat (Micro Whey Isolaat), in combinatie met EAA (los genomen) en eventueel extra Glutamine.
---------- Toegevoegd om 11:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:11 ----------
Nee, niet dat ik weet...
Het is trouwens een mix van Whey Concentrate, Whey Isolate, Egg Pro en Micellar Casein. De samenstelling van Perfect Protein Matrix is dan nagenoeg gelijk en zelfs iets beter omdat deze ook Whey Hydrolisaat (Peptides) bevat.
Ja, maar die protein matrix heb ik al liggen .
Ik vond die gewoon lkkr.
Maar ik ga binnekort wel een whey hydrolisaat bij jullie bestellen.
Ik gok dat ik em rond volgende week met wat andere dingen zal bestellen.
Er wordt geincasseerd nog ontvangst van de bestelling normaliter.
Als je volgende keer bestelt zet dan even bij opmerkingen (zie je vanzelf tijdens het bestelproces) "Graag een gratis t-shirt" en de gewenste maat. Dan doen we het t-shirt er gratis voor je bij! (je bestelling is al verzonden andershad ik er nu natuurlijk nog een shirt bijgedaan)
---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------
Ja, maar die protein matrix heb ik al liggen .
Ik vond die gewoon lkkr.
Maar ik ga binnekort wel een whey hydrolisaat bij jullie bestellen.
Ik gok dat ik em rond volgende week met wat andere dingen zal bestellen.
Er wordt geincasseerd nog ontvangst van de bestelling normaliter.
Als je volgende keer bestelt zet dan even bij opmerkingen (zie je vanzelf tijdens het bestelproces) "Graag een gratis t-shirt" en de gewenste maat. Dan doen we het t-shirt er gratis voor je bij! (je bestelling is al verzonden andershad ik er nu natuurlijk nog een shirt bijgedaan)
---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------
Je hebt het over kleine dingen dat ben ik met je eens. Maar idd in Puur Isolaat heb je het laagst mogelijk gehalte aan carbs en vet.
---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------
De Hydrolisaat is nog niet binnen. Maar dat kan net goed uitkomen, we verwachten deze volgende week.
Daar heb je gelijk in. Alleen als je je rest van je voedingsschema erop afsteld(en dus bijv. laag in kh en totaal onder je onderhoud) dan is dat hogere gehalte aan bcaa's/eaa's in principe toch beter met het idee dat bcaa's anti-katabool zijn of zeg ik nu iets raars? Dat er dan ook meer vet en kh inzitten.. helaas. Het beste zou natuurlijk zijn hoog in bcaa's/eaa's en laag in kh/vet
Ja dat is dus de afweging waarmee ik zit
Ik heb niet zo'n zin om heel veel producten samen te gaan gebruiken (zoals hierboven genoemd whey micro+eaa+glutamine), want dat wordt al snel prijzig. Gewoon de beste eiwit shake die er is om tijdens de cut te nemen.
Het moet niet gekker worden, pakje zojuist afgeleverd, met weekend ertussen behoorlijk snel !
Goeie zaak,,dit willen klanten, snel hun shit in huis hebben, thanx !
Het moet niet gekker worden, pakje zojuist afgeleverd, met weekend ertussen behoorlijk snel !
Goeie zaak,,dit willen klanten, snel hun shit in huis hebben, thanx !
Bij mijn zoektocht naar T-Bomb II stuitte ik op een naam van een stof 'pygeum africanum extract'. De aanwezigheid van dat extract in T-bomb II heeft er toe geleid dat t-bomb uit de handel is gehaald.
Weet iemand wat dat extract nou precies doet??
Want ik kom tot zover alleen tot een ondersteunend middel bij prostaat problemen